Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

ΤΑΦΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!

Ονομάζομαι Ελευθερίου Θοδωρής είμαι Δημοτικός Υπάλληλος και είμαι ανάπηρος απ’ το δεξί πόδι απ’ το ύψος του μηρού. Η στάση των κάποιων συμφεροντολόγων, άπονων ανθρώπων κυριολεκτικά με μπερδεύει και με προβληματίζει!
Επανειλημμένα πήγα στο νεκροταφείο της Λημνιώτισσας στο Χωριό, όπου έχω τους γονείς μου. Με μεγάλη έκπληξη έβρισκα την καγκελόπορτα κλειστή! Ανοικτά ήταν μόνο μια δύσκολα προσπελάσιμη μικρή πορτούλα που είναι ψηλά, έχει και σκαλιά. Δεν είναι δυνατόν να ανέβω τα σκαλιά αυτά. Υπάρχει κίνδυνος να πέσω και να κτυπήσω! Εν τω μεταξύ δεν υπάρχει τριγύρω μου κανείς και η Εκκλησία είναι πολύ μακριά για μένα για να πάω και να κάνω τα παράπονά μου.
Την Μεγάλη Παρασκευή πήγα και ω του θαύματος βρήκα την πόρτα ανοικτή! Τελικά με τα πολλά πέτυχα κάποια καντηλανάφτισσα πολύ αγενή και φωνακλού, στην οποία αφού είπα τα παράπονά μου, που αντί να τα πει στον παπά ανέλαβε όλο φανατισμό και νεύρο, να μου απολογηθεί αποκαλώντας με, με τον τιμητικό τίτλο «Ρε…» και για να μου δικαιολογηθεί μου ‘πε ότι όταν οι πόρτες είναι ανοικτές -άκουσον, άκουσον, «κλέβουν απ’ τους τάφους λουλούδια τα οποία μεταπουλούν»! -Άκου παραμύθι φίλε μου! Δηλαδή έρχονται ολόκληρα εγκληματικά συνεργεία με φορτηγά και πιστόλια, κλέβουν ασύστολα τα λουλούδια απ’ τους τάφους…. Ολόκληρη Εγκληματική Οργάνωση!
-Σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ!
Ώστε γι αυτό κάθε που πήγαινα έβρισκα κλειστά! Να προστατευθούν θέλουν οι άνθρωποι απ’ τους δήθεν «κακούς»! Να προστατέψουν την (δήθεν) περιουσία τους απ’ τους (δήθεν) «γύφτους» τους (δήθεν) «τσιγγάνους» και έτερους άλλους (δήθεν) «κλέφτες»! Αλλά τι να κάνεις, Νέο-Έλληνες πονηρούληδες είναι κι αυτοί… Τους αρέσουνε τα τσάμπα πράγματα και οι ψεύτικες εξουσίες….
Μα για μισό λεπτό δηλαδή οι τάφοι δεν είναι ιδιωτική περιουσία; Ποιος τους δίνει αυτό το δικαίωμα να κλείνουν τις πόρτες; Τσιφλίκι τους είναι;
Από τότε (απ’ την Μεγάλη Παρασκευή δηλαδή) βρίσκω συνέχεια τις πόρτες κλειστές! Οϊμέ… δεν εισακούστηκα! Οι γονείς και οι συγγενείς μου πάντως πλήρωσαν κανονικά, για να βρίσκονται δικαιωματικά θαμμένοι εκεί.
Ξέχασα να σας πω ότι οι πόρτες είναι ξεκλείδωτες! Απλά κατέβασαν τους σύρτες! Άκου φίλε μου ένα μυστικό που ο κόσμος το έχει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι!
Το δήθεν μυστικό μου το ξεφούρνισε με σιγανή φωνή η καντηλανάφτισσα, η οποία δεν ξέρω αν τελικά μετέφερε τα όσα της είπα στον παπά!
Το ότι κλείνουν τις πόρτες έχουν σαν απώτερο στόχο μόνο εμένα!

Και τον πέτυχαν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: