Κυριακή 24 Απριλίου 2016
Δευτέρα 18 Απριλίου 2016
Τρίτη 12 Απριλίου 2016
Βελκουλέσκου, Τόμσεν! Βυσσοδομούν πάνω στο οικονομικό πτώμα μας!
Η οποία απεργάζεται σχέδια σκοτεινά για τη χώρα μας.
Είναι η ώρα να απομακρυνθεί ο κύριος Τομσεν και να μην ξαναπατήσει το πόδι του στην χώρα αυτή.Είναι ανεπιθύμητο πρόσωπο.
Είναι εθνική απαίτηση το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και η κυρία Λαγκάρντ να ζητήσουν συγνώμη από τη χώρα και από τους Έλληνες για τον διάλογο αυτόν που σχεδιάζει την οικονομική δολοφονία της χώρας μας
Κυριακή 10 Απριλίου 2016
Ο Σκατάς!
Το γερμανικό υπουργείο Οικονομικών αγνόησε επανειλημμένα πληροφοριοδότη που ήθελε να αποκαλύψει ύποπτες γερμανικές συναλλαγές μέσω υπεράκτιων εταιριών στον Παναμά, γράφει σήμερα το περιοδικό Spiegel. ΕΘΝΟΣ On Line 16:42, 9/4 , ενημερώθηκε 5 Spiegel: Ο Σόιμπλε δεν ήθελε να ξέρει για τις offshore στον Παναμά
Ο υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε και ο Βέρνερ Γκάτσερ, υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου, αρνούνταν, σύμφωνα με το Spiegel, επί σειρά ετών να έρθουν σε επαφή με πληροφοριοδότη που ήθελε να αποκαλύψει ύποπτες γερμανικές συναλλαγές εικονικής εταιρίας στον Παναμά.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το Ομοσπονδιακό Τυπογραφείο (Bundesdruckerei), το οποίο υπάγεται στο υπουργείο Οικονομικών και αναφέρεται στα Panama Papers, χρησιμοποίησε αυτή την εταιρία για συναλλαγές στη Βενεζουέλα.
"Ούτε ο Σόιμπλε που τώρα ανοίγει μέτωπο κατά των υπεράκτιων εταιριών, ούτε ο Γκάτσερ --ο οποίος είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Ομοσπονδιακού Τυπογραφείου-- αντέδρασαν επί σειρά ετών στην προσφορά" του πληροφοριοδότη "ο οποίος τους είχε γράψει προσωπικά", επισημαίνει το Spiegel και διευκρινίζει ότι η υπεράκτια εταιρία Billingsley Global Corporation, που χρησιμοποιούσε το Ομοσπονδιακό Τυπογραφείο και επίσης αναφέρεται στα Panama Papers, ιδρύθηκε από την παναμαϊκή δικηγορική εταιρία Mossack Fonseca. Το υπουργείο Οικονομικών διευκρίνισε ότι έπειτα από "πολλές εσωτερικές και εξωτερικές έρευνες δεν διαπιστώθηκαν νομοθετικές παραβάσεις", και επισήμανε ότι την περίοδο αυτή εξετάζεται εκ νέου στο Ομοσπονδιακό Τυπογραφείο η επίμαχη "συναλλαγή στη Βενεζουέλα". Το υπουργείο Οικονομικών επεξεργάζεται τις λεπτομέρειες σχεδίου διαφάνειας και δράσης προκειμένου να μπει φραγμός σε συναλλαγές γερμανικών επιχειρήσεων με φορολογικούς παραδείσους, σύμφωνα με το Spiegel. Πάντως το γερμανικό περιοδικό επισημαίνει πως παρά το γεγονός ότι η Γερμανία απέρριπτε το προηγούμενο διάστημα σε ευρωπαϊκό επίπεδο το "μητρώο διαφάνειας", τώρα η σύσταση του μητρώου αποτελεί πρόταση του υπουργού Δικαιοσύνης Χάικο Μάας.
Κυριακή 3 Απριλίου 2016
Τρίτη 29 Μαρτίου 2016
Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016
Εσύ Κατερίνα...
και μ' όλην ετούτη την αμαρτία του κόσμου,
τυλιγμένη γύρω απ' το κορμάκι σου...
Εσύ,
που η μελαχρινή σου ομορφιά,
ξεχειλίζει από έρωτα...
Εσύ...Εσύ...Εσύ......
Είσαι,
πλασμένη μόνο για μένα!
Θοδωρής
Κυριακή 20 Μαρτίου 2016
ΣΎΓΧΡΟΝΗ ΚΑΛΟΣΎΝΗ...
Την ώρα που φεύγει τον σταματάει το αφεντικό ή ο υπάλληλος και του χρεώνει την σακούλα τον πάγο 0,10!
Αν έχετε Θεό!
Υ.Γ
Ο Ιταλός απόδειξη δεν του ζήτησε! Αιφνιδιάστηκε από την τόση καλοσύνη....
Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016
Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016
Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016
Α Π Ο Γ Ο Η Τ Ε Υ Σ Η.......
Άραγε δεν τα γνώριζαν οι επιφανείς πολιτικοί μας;
Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016
Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016
SS.....
Ο κ. Σόιμπλε εξέφρασε την άποψή του ότι μια έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ θα είχε «πονέσει» μια φορά τους Έλληνες και θα είχε αποφευχθεί αυτή η «ατέλειωτη επίπονη διαδικασία» που βιώνει τώρα ο ελληνικός λαός.
Όπως εξήγησε, το Grexit θα έπληττε μία φορά τη χώρα και έτσι οι Έλληνες πολίτες θα γλίτωναν την ατελείωτη διαδικασία των σκληρών μέτρων.
Την ίδια ώρα, ανέφερε πως η Ελλάδα δύσκολα θα ανακάμψει χωρίς υποτίμηση, ωστόσο, δεν έδωσε περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την εκτίμησή του αυτή.
«Είναι δύσκολο να λύσει τα οικονομικά της προβλήματα χωρίς το εργαλείο της υποτίμησης του νομίσματος», φέρεται να δήλωσε, ενώ ανέφερε μάλιστα ότι το 2011 είχε πει στον πρώην έλληνα υπουργό Οικονομικών, Ευάγγελο Βενιζέλο, ότι θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο της εξόδου της Ελλάδας από την Ευρωζώνη για μερικά χρόνια, με αντάλλαγμα με μια «τεράστια» βοήθεια.
Μεταξύ άλλων, ο γερμανός αξιωματούχος δήλωσε επίσης πως η Ευρώπη χρειάζεται έναν κοινό στρατό.
Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016
Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016
Κωστής Μπασογιάννης
ΙΤΣ ΓΙΟΡ ΜΠΑΡΜΠΑΡΙΣΜ, ΣΤΟΥΠΙΝΤ !
Ξιπασμένο Ξύλινο Ξόανο,
Θεωρείς ηλίθιο οποιονδήποτε δεν έχει τη δική σου μισάνθρωπη εντομώδη και οντολογικά νηπιώδη κοσμοαντίληψη, ενώ δεν έχεις καταλάβει πως για όσους εσύ θεωρείς ηλίθιους, αυτό που στα μάτια σου φαίνεται μωρία μπορεί να σημαίνει ομορφιές, αισθήματα, έννοιες, αντιλήψεις και κυρίως Αξίες και ευτυχείς Αβεβαιότητες που εσύ ποτέ δεν θα μπορέσεις να δεις ούτε βεβαιως να χαρείς, όσο και αν προσπαθήσουμε να στις εξηγήσουμε. Εσύ και οι όμοιοί σου στην Ελλάδα και σ' όλο τον κόσμο θα ηττηθείτε, είστε ήδη ηττημένοι από χέρι. Και για την ήττα σας αυτή δεν χρειάστηκε ούτε να κουνήσουμε το μικρό μας δαχτυλάκι. Βεβαίως πολλοί απο εμάς δεν το καταλαβαίνουν και πέφτουν κι εκείνοι οπως εσύ στην παγίδα να πιστέψουν ότι εκείνοι είναι οι χαμένοι και οι αξιολύπητοι. Νιώθουν αποτυχημένοι και κυριευμένοι από εσένα! Ναι, είναι για γέλια, αλλά το νοιώθουν, αφού παρασύρονται από την ίδια υλιστική πλάνη, από την ίδια «αντικειμενική» και μηχανιστική αντίληψη για την οικονομία που έχει οδηγήσει τον κόσμο στο χείλος της ολοκληρωτικής καταστροφής και τον δυτικό πολιτισμό στο πιο παρακμιακό και γελοίο σημείο που πολιτισμός μπορεί να φθάσει. Το βασικό σύμπτωμα αυτής της αφόρητης γελοιότητας είναι ότι άνθρωποι σαν κι εσένα, αυτού του εσχάτου επιπέδου πολιτικοί βρίσκονται στα κυρίαρχα πόστα επιρροής σε όλα σχεδόν τα μήκη και πλάτη του πλανήτη.
Αλλά και η προσωρινή σας κυριαρχία, όλους εμάς που δεν είμαστε δικοί σου (δεν ζηλεύουμε την δύναμή σου όπως τα νεοναζιστικά αγκυλοσταυροφόρα τάγματα που πιθηκίζουν όπως κι εσύ το γερμανικό μοντέλο σμήνους του Αδόλφου σου αλλά και οι νεοφιλελεύθεροι ευρωλιγούρηδες προσκυνητές της καπιταλιστικής κουτοπονηριάς σου) δεν μας πτοεί ηλίθιε, αφού η Δύναμη που μας κάνει ατσάλινους και άτρωτους, και που εσύ δεν θα μπορέσεις να καταλάβεις την ποιότητά της αν δεν απαλλαγείς κάποτε από την Αλεμανική σου έπαρση, «εν ασθενεία τελειούται».
Μπορεί άραγε το μυαλό σου, αλλά και το μυαλό των ανα τον κόσμο θαυμαστών σου, να συλλάβει την πραγματικότητα; 'Οτι έχεις ηττηθεί ήδη από την δική σου βαρβαρότητα και απανθρωπία και η μόνη σου ελπίδα είναι να ξεφορτωθείς τα συμπλέγματα ανωτερότητας και τα βλακώδη όνειρα κυριαρχίας που αιώνες τώρα έχουν καταδικάσει το έθνος σου σε αλλεπάλληλες τραγωδίες;
Μην το ψάχνεις, μην το σκέφτεσαι. Δεν μπορείς να βρείς τα μισά της χιλιάδας, ποτέ δεν ήταν σίγουρο ότι είναι πράγματι πεντακόσια. Κι εμείς που το ξέρουμε αυτό, θα ζήσουμε, ηλίθιε. Εσύ είσαι ήδη νεκρός!
b.
Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016
Απίστευτος Καριόλης.....
"Αν οι εθνικοί προϋπολογισμοί ή ο ευρωπαϊκός προϋπολογισμός δεν επαρκούν, θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε σε μέτρα όπως ένας φόρος ορισμένου ύψους σε κάθε λίτρο βενζίνης", δηλώνει ο κ. Σόιμπλε στην Sueddeutsche Zeitung και προσθέτει ότι έτσι θα είχαμε τα μέσα για μια ευρωπαϊκή απάντηση στο προσφυγικό ζήτημα, τονίζοντας ότι "η λύση του προβλήματος δεν θα πρέπει να αποτύχει λόγω περιορισμένων πόρων".
Αναφερόμενος στα γεγονότα που συνέβησαν στην Κολονία τη νύχτα της παραμονής της Πρωτοχρονιάς, ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών επισημαίνει ότι αποτελούν επιπλέον πίεση προκειμένου να εξευρεθεί γρήγορα μια λύση στο πρόβλημα του ελέγχου των εξωτερικών συνόρων της ΕΕ. "Είναι αναμφισβήτητο", λέει χαρακτηριστικά και προειδοποιεί ότι αν δεν δοθεί ευρωπαϊκή λύση στο πρόβλημα, τις συνέπειες δεν θα τις υποστεί μόνο η Γερμανία, αλλά και όλες οι γειτονικές της χώρες, τα Βαλκάνια, μέχρι και η Ελλάδα. Σημειώνει ακόμη ότι αν το προβλημα λυθεί στα εθνικά σύνορα αντί για τα εξωτερικά, τα πράγματα θα είναι πολύ χειρότερα και η Ευρώπη θα μπει σε μία ακόμη κρίση.
Ο ίδιος πάντως δηλώνει ότι στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις τις προσπάθειες της Καγκελαρίου 'Αγγελα Μέρκελ για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016
Τοκογλύφος Σάϋλωκ....(κατά Σαίξπηρ)
Η εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών, Φριντερίκε Φον Τισενχάουζεν έκανε λόγο για μία καλή συνάντηση, σε ουσιαστική και εποικοδομητική ατμόσφαιρα. Σύμφωνα με την ίδια, ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε επανέλαβε στον Ευκλείδη Τσακαλώτο ότι πρέπει να εφαρμοστούν όλα όσα έχουν συμφωνηθεί και να γίνουν τα βήματα, το ένα μετά το άλλο, ενώ επισημάνθηκε ότι δεν έχει αλλάξει η γερμανική θέση για το χρέος και τη συμμετοχή του ΔΝΤ στο πρόγραμμα.
«Μόνο σε αυτή τη βάση μπορεί να υπάρξει επιτυχής αξιολόγηση και μετά πιθανώς περαιτέρω βήματα», δήλωσε η Φον Τισενχάουζεν, ενώ πρόσθεσε ότι αυτή τη στιγμή οι Θεσμοί εξετάζουν λεπτομερώς και υπολογίζουν τις ελληνικές προτάσεις για το ασφαλιστικό, καθώς, όπως εξήγησε, η ασφαλιστική μεταρρύθμιση αποτελεί κεντρικό σημείο της αξιολόγησης.
Παράλληλα, η εκπρόσωπος του κ. Σόιμπλε επισήμανε ότι κατέστη σαφές πως δεν έχει αλλάξει η γερμανική θέση σε ό,τι αφορά την ελάφρυνση του χρέους που ζητά η Ελλάδα, όπως και για τη συμμετοχή του ΔΝΤ στο πρόγραμμα.
Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016
ΠΕΠΟΝΙ...
Μέσα στον πυρετό του καλοκαιριού και την απογείωση του υδραργύρου, το πεπόνι αποτελεί μια όαση δροσιάς με πλούσια γεύση και χρυσαφένιο άρωμα καθώς αποτελεί ένα από τα πιο διαδεδομένα καλοκαιρινά φρούτα.
Με καταγωγή από την Ασία, κατάφερε από πολύ νωρίς να συνοδευτεί από σημαντικές θεραπευτικές ιδιότητες. Πιο συγκεκριμένα, το κιτρινωπό πεπόνι, που είναι γνωστό με την ονομασία cantaloupe, χρησιμοποιείται στην Κίνα για τη θεραπεία της ηπατίτιδας. Επίσης, οι σπόροι του χρησιμοποιούνται στις Φιλιππίνες, για την αντιμετώπιση του καρκίνου και την πρόκληση εμμηνόρροιας, στην Ινδία ως διουρητικό και στην Αφρική γίνονται χυλός και τρώγονται για την πρόκληση αποβολών.
Σήμερα, στην Ελλάδα οι μεγαλύτερες καλλιέργειες βρίσκονται στην Πελοπόννησο και την Κρήτη, ενώ παγκοσμίως τα σκήπτρα της παραγωγής κρατά η Κίνα, και ακολουθούν η Ισπανία, η Τουρκία, το Ισραήλ, και οι Η.Π.Α.
Στη χώρα μας, το πεπόνι κατέχει υψηλή θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών, λόγω της ιδιαίτερα γλυκιάς και δροσιστικής του γεύσης, της υψηλής περιεκτικότητάς του σε νερό, αλλά και του πλήθους βιταμινών που διαθέτει, προσφέροντας συνάμα λίγες θερμίδες.
Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015
Κτηνοτρόφος έδωσε χάρη στο αγριογούρουνο...
Αποφασισμένο να σώσει το τομάρι του, το αγριογούρουνο, βάρους 110 κιλών, το έβαλε στα πόδια την περασμένη Δευτέρα στην πόλη Μιέλμπι της κεντρικής Σουηδίας. Ο ιδιοκτήτης του κατάφερε να το εντοπίσει σήμερα και όπως διαπίστωσε ήταν ζωηρότατο και πανευτυχές για την ελευθερία που απολάμβανε τις προηγούμενες ημέρες.
"Είναι σε τέλεια φόρμα, καταβρόχθιζε σαπισμένα φρούτα και άλλες νοστιμιές" αφηγήθηκε ο ιδιοκτήτης στη δημόσια τηλεόραση SVT. Όπως εξήγησε, ο "δραπέτης" είχε μεγαλώσει στο ύπαιθρο, σε μια φάρμα βιολογικής εκτροφής και είχε την πολυτέλεια να περιφέρεται όπου του άρεσε.
Η φυγή του συγκίνησε πολλούς φιλόζωους και οργανώσεις για τα δικαιώματα των ζώων που κινητοποιήθηκαν αμέσως και συγκέντρωσαν, μέσω του Facebook, 2.500 υπογραφές ζητώντας από τον κτηνοτρόφο να του χαρίσει τη ζωή.
"Μετα από τόσο σαματά, αποφάσισα να το αφήσω να ζήσει μέχρι νεωτέρας" διαβεβαίωσε εκείνος.
Η Συμμαχία για τα Δικαιώματα των Ζώων ανέφερε στον ιστότοπό της ότι επικοινώνησε με τον εκτροφέα και του ζήτησε να επιτρέψει στο αγριογούρουνό του να πεθάνει απο βαθύ γήρας... 6 Σχόλια αναγνωστών
Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015
αιχμάλωτοι...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)








