Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012
Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012
Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012
ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΑ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ, ΕΙΤΕ ΕΤΣΙ, ΕΙΤΕ ΑΛΛΙΩΣ…
Ρεσιτάλ ανθρωπισμού, αλληλεγγύης και προπαντός Εθνικής υπερηφάνειας έδωσε σήμερα ο Μανώλης Καψής τις ειδήσεις του MEGA…
«Aν μέχρι αύριο το βράδυ δε συμφωνήσουμε, η Ελλάδα θα γυρίζει πίσω στο 1940, στο χάος και στην ολική καταστροφή…»
Φόβος και τρόμος στο «Παπαγαλιστάν» γιατί ξέρουν πολύ καλά ότι η ανεξέλεγκτη πτώχευση της Ελλάδας σημαίνει ότι αρχίζουν να τρίζουν τα θεμέλια της ΕΕ, σημαίνει ντόμινο, σημαίνει όποιον πάρει ο χάρος, σημαίνει ότι μπορεί να αρχίσει να ξεφουσκώνει η φούσκα της οικονομικά ισχυρής Ευρώπης, σημαίνει η αρχή του τέλους…
Γι αυτό βιάζονται να μας πτωχεύσουν συντεταγμένα! Έτσι δεν είναι Μανωλάκη;
ΣΥΝ-ΤΕ-ΤΕ-ΓΜΕ-ΝΑ!
Που σημαίνει αποικιακή κηδεμονία, ρούφηγμα και της τελευταίας σταγόνας αίματος του Ελληνικού λαού και ξεπούλημα των πάντων…
Οι δανειστές είναι σαφέστατοι: «Θα πάτε σε μισθούς και βιοτικό επίπεδο Βουλγαρίας, θα επιβάλλετε σκληρή λιτότητα, θα μείνετε χωρίς καταθέσεις στην τράπεζα, θα απολύσετε 150.000 δημοσίους υπαλλήλους, θα πουλήσετε τις δημόσιες επιχειρήσεις, θα καταργήσετε τον 13ο και 14ο μισθό, θα καταργήσετε κάθε έννοια δικαιωμάτων του εργαζόμενου και θα φορολογήσετε και την αναπνοή του Έλληνα, αλλιώς δεν θα προχωρήσει το κούρεμα του χρέους, ούτε θα πάρετε τα 130 δις της νέας δανειακής σύμβασης. Και θέλουμε όλα αυτά να γίνουν σήμερα και να βάλετε και τις υπογραφές σας όλοι.»
Απλά και κυνικά: «Διαλέχτε»
Διαλέγουμε στάση πληρωμών τώρα και στέλνουμε στο διάολο Ευρώ και δανειστές. Αν η κυβέρνηση μαριονέτα διαλέξει αλλιώς τότε θα αιματοκυλήσει την χώρα και οι πεινασμένοι θα φάνε τα μέλη της για κολατσιό.
Δεν υπάρχει προηγούμενο στην Ιστορία να μπόρεσε ένας πρωθυπουργός να επιβιώσει πολιτικά όταν έχει απέναντί του έναν ολόκληρο λαό… Πόσο μάλλον όταν ο πρωθυπουργός αυτός δεν είναι καν πολιτικός όπως ο ίδιος ισχυρίστηκε… Πόσο μάλλον όταν ο πρωθυπουργός αυτός είναι δοτός… Πόσο μάλλον όταν ο πρωθυπουργός αυτός είναι ένα θλιβερός τραπεζοϋπάλληλος, νευρόσπαστο στα χέρια της νέας τάξης πραγμάτων και του τοκογλυφικού κεφαλαίου…
ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝ
«Aν μέχρι αύριο το βράδυ δε συμφωνήσουμε, η Ελλάδα θα γυρίζει πίσω στο 1940, στο χάος και στην ολική καταστροφή…»
Φόβος και τρόμος στο «Παπαγαλιστάν» γιατί ξέρουν πολύ καλά ότι η ανεξέλεγκτη πτώχευση της Ελλάδας σημαίνει ότι αρχίζουν να τρίζουν τα θεμέλια της ΕΕ, σημαίνει ντόμινο, σημαίνει όποιον πάρει ο χάρος, σημαίνει ότι μπορεί να αρχίσει να ξεφουσκώνει η φούσκα της οικονομικά ισχυρής Ευρώπης, σημαίνει η αρχή του τέλους…
Γι αυτό βιάζονται να μας πτωχεύσουν συντεταγμένα! Έτσι δεν είναι Μανωλάκη;
ΣΥΝ-ΤΕ-ΤΕ-ΓΜΕ-ΝΑ!
Που σημαίνει αποικιακή κηδεμονία, ρούφηγμα και της τελευταίας σταγόνας αίματος του Ελληνικού λαού και ξεπούλημα των πάντων…
Οι δανειστές είναι σαφέστατοι: «Θα πάτε σε μισθούς και βιοτικό επίπεδο Βουλγαρίας, θα επιβάλλετε σκληρή λιτότητα, θα μείνετε χωρίς καταθέσεις στην τράπεζα, θα απολύσετε 150.000 δημοσίους υπαλλήλους, θα πουλήσετε τις δημόσιες επιχειρήσεις, θα καταργήσετε τον 13ο και 14ο μισθό, θα καταργήσετε κάθε έννοια δικαιωμάτων του εργαζόμενου και θα φορολογήσετε και την αναπνοή του Έλληνα, αλλιώς δεν θα προχωρήσει το κούρεμα του χρέους, ούτε θα πάρετε τα 130 δις της νέας δανειακής σύμβασης. Και θέλουμε όλα αυτά να γίνουν σήμερα και να βάλετε και τις υπογραφές σας όλοι.»
Απλά και κυνικά: «Διαλέχτε»
Διαλέγουμε στάση πληρωμών τώρα και στέλνουμε στο διάολο Ευρώ και δανειστές. Αν η κυβέρνηση μαριονέτα διαλέξει αλλιώς τότε θα αιματοκυλήσει την χώρα και οι πεινασμένοι θα φάνε τα μέλη της για κολατσιό.
Δεν υπάρχει προηγούμενο στην Ιστορία να μπόρεσε ένας πρωθυπουργός να επιβιώσει πολιτικά όταν έχει απέναντί του έναν ολόκληρο λαό… Πόσο μάλλον όταν ο πρωθυπουργός αυτός δεν είναι καν πολιτικός όπως ο ίδιος ισχυρίστηκε… Πόσο μάλλον όταν ο πρωθυπουργός αυτός είναι δοτός… Πόσο μάλλον όταν ο πρωθυπουργός αυτός είναι ένα θλιβερός τραπεζοϋπάλληλος, νευρόσπαστο στα χέρια της νέας τάξης πραγμάτων και του τοκογλυφικού κεφαλαίου…
ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝ
Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012
Όταν ο Γιώργος έσωσε τη χώρα!
Επιμέλεια εικόνας και κειμένου: Λευτέρης Χ. Θεοδώρακόπουλος
«Να είστε υπερήφανοι. Εμείς σώσαμε τη χώρα», είπε απευθυνόμενος στην Κυβερνητική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ ο Γιώργος Παπανδρέου. Αυτοί χειροκροτούσαν τον πρόεδρο τους με περίσσιο καμάρι.
Την ίδια ώρα άστεγοι στο έλεος του χιονιά στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις της χώρας.
Χειροκροτήστε πιο δυνατά κύριοι και κυρίες του ΠΑΣΟΚ αλλά κοιτάχτε αυτό το παιδί που περιμένει μια κουταλιά κρύα φασόλια, ελάτε χειροκροτήστε κι άλλο δεν σας άκουσε ο “ αγροίκος” της Σταδίου που τα πρωινά ζεστένεται έξω από τον εξαερισμό της Εθνικής Τράπεζας της Πανεπιστημίου.
Ναι, ο Γιώργος και ο Βαγγέλης θέλουν τα παλαμάκια σας, τέτοιο τσίρκο που είστε μόνο να χειροκροτάτε μάθατε τόσα χρόνια. Άι σιχτίρ όλοι σας που αφήσατε τόσο κόσμο στο δρόμο.
Άι σιχτίρ…που μας κάνατε να μην μπορούμε να ζεστάνουμε τα σπίτια μας. Μιλάτε για σωτηρία της χώρας σήμερα που πέθανε ένα ζευγάρι ηλικιωμένων από το κρύο στην Αρκαδία. Ακόμη και οι βρισιές στέκουν λίγες για να σας περιγράψουν.
Ουστ από εδώ…
«Να είστε υπερήφανοι. Εμείς σώσαμε τη χώρα», είπε απευθυνόμενος στην Κυβερνητική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ ο Γιώργος Παπανδρέου. Αυτοί χειροκροτούσαν τον πρόεδρο τους με περίσσιο καμάρι.
Την ίδια ώρα άστεγοι στο έλεος του χιονιά στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις της χώρας.
Χειροκροτήστε πιο δυνατά κύριοι και κυρίες του ΠΑΣΟΚ αλλά κοιτάχτε αυτό το παιδί που περιμένει μια κουταλιά κρύα φασόλια, ελάτε χειροκροτήστε κι άλλο δεν σας άκουσε ο “ αγροίκος” της Σταδίου που τα πρωινά ζεστένεται έξω από τον εξαερισμό της Εθνικής Τράπεζας της Πανεπιστημίου.
Ναι, ο Γιώργος και ο Βαγγέλης θέλουν τα παλαμάκια σας, τέτοιο τσίρκο που είστε μόνο να χειροκροτάτε μάθατε τόσα χρόνια. Άι σιχτίρ όλοι σας που αφήσατε τόσο κόσμο στο δρόμο.
Άι σιχτίρ…που μας κάνατε να μην μπορούμε να ζεστάνουμε τα σπίτια μας. Μιλάτε για σωτηρία της χώρας σήμερα που πέθανε ένα ζευγάρι ηλικιωμένων από το κρύο στην Αρκαδία. Ακόμη και οι βρισιές στέκουν λίγες για να σας περιγράψουν.
Ουστ από εδώ…
Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012
ΠΟΎΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΉ...

Ο κ. Μιχελάκης εκπρόσωπος καταλήγει: "Ο κ. Παπανδρέου για ακόμα μια φορά χωρίς ντροπή και φιλότιμο δεν ζήτησε συγνώμη από τους Έλληνες για τις δραματικές στιγμές που ζούνε αλλά και δεν απάντησε στην κρισιμότερη ερώτηση: Ποιος κατέστρεψε τη χώρα; Αν δυσκολεύεται να βρει την απάντηση ας ρωτήσει το μόνιμο υπουργό στις κυβερνήσεις του κ. Χρυσοχοΐδη. Ο κ. Παπανδρέου, ψελλίζοντας, σήμερα, το κύκνειο άσμα του, έφτασε στο σημείο να περηφανεύεται για όσα διέπραξε ο ίδιος και οι κυβερνήσεις του σε βάρος της πατρίδας, της οικονομίας και της κοινωνίας μας".
-------------------------------------------------------
Α ΡΕ ΛΑΚΈ...ΛΑΚΈ....
"ΑΝΏΝΥΜΟΙ"

ΒΡΕ ΚΑΛΏΣ ΤΟΥΣ!!!
-----------------------------------------------------------
Εκτός λειτουργίας βρίσκεται από τα ξημερώματα της Παρασκευής η ιστοσελίδα του υπουργείου Δικαιοσύνης, έπειτα από χτύπημα των «χακτιβιστών» Anonymous. «Η δικαιοσύνη έρχεται» έχουν γράψει στην πρώτη σελίδα του site και σε ηχογραφημένο μήνυμά τους αναφέρουν:
«Αυτό που συμβαίνει τώρα στη χώρα σας είναι απαράδεκτο. Ανεβήκατε στην εξουσία για να εκφράσετε τις επιθυμίες και του λαού σας και έχετε αποτύχει ολοκληρωτικά. Σκοτώσατε το πιο ιερό πράγμα της χώρας σας που είναι η Δημοκρατία. Η Δημοκρατία γεννήθηκε στη χώρα σας και εσείς τη σκοτώσατε. Οι ίδιοι οι πολίτες σας σάς μισούν κι εσείς τους κοιτάτε χωρίς να κάνετε τίποτα για να το αποτρέψετε. Μπήκατε στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, χωρίς την έγκριση του λαού σας. Επιβάλατε τη δικτατορία στους ώμους τους και επιτρέψατε στους τραπεζίτες και τους μονάρχες της ΕΕ να υποδουλώσουν τον λαό σας, οικονομικά και πολιτικά.
» Οι πολίτες σας πληρώνουν τα λάθη της κυβέρνησης και εσείς αφήνετε τους ξένους να τους μισούν για κάτι για το οποίο δεν ευθύνονται. Τι κρίμα. Η αστυνομία εκμεταλλεύεται τη δύναμή της και επιτίθεται σε διαδηλωτές που ζητούν την απονομή της δικαιοσύνης. Διαδηλώνουν εναντίον σας, αλλά εσείς δεν θέλετε να ακουστεί η φωνή τους. Τους στερείτε το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης και του δικαιώματος τους να ζουν.
Οι αυθαίρετες πράξεις σας πρέπει να τιμωρηθούν. Με την υπογραφή της συνθήκης ACTA (σ.σ. η οποία καλύπτει τη διαδικτυακή πειρατεία και πολλά ακόμα θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας) στερείτε περαιτέρω την ελευθερία και οδηγείτε τους πολίτες σας στην καταπίεση. Αγνοήσατε τις προειδοποιήσεις μας αλλά τώρα εμείς έχουμε τον έλεγχο».
Και καταλήγει το μήνυμα: «Είμαστε οι Ανώνυμοι.... Δεν συγχωρούμε, δεν ξεχνάμε... έπρεπε να μας περιμένετε. Οι άνθρωποι δεν πρέπει να φοβούνται τις κυβερνήσεις, οι κυβερνήσεις πρέπει να φοβούνται τους ανθρώπους».
-----------------------------------------------------------
ΑΚΟΎΩ ΑΠΟ ΤΏΡΑ ΤΑ ΔΌΝΤΙΑ ΣΑΣ,
ΝΑ ΚΡΟΤΑΛΊΖΟΥΝ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΆ....
Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012
ΤΟ ΔΡΆΜΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΊΔΑΣ ΜΑΣ ΕΊΝΑΙ 'ΟΤΙ ΈΧΕΙ ΤΈΤΟΙΟΥΣ αρχηγίσκους!

ΑΝΤΙΓΡΆΦΩ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΆ ΑΠΟ ΚΕΊΜΕΝΟ,
ΠΟΥ ΈΣΤΕΙΛΕ Ο ΑΡΧΙΕΠΊΣΚΟΠΟΣ,
ΣΤΟΝ ΛΟΥΚΆ ΠΑΠΑΔΉΜΟ!
-----------------------------------------------------
«Οι άνεργοι αυξάνονται κατά χιλιάδες μέρα με τη μέρα. Το ίδιο και τα λουκέτα μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων. Τα νέα παιδιά, τα καλύτερα μυαλά του τόπου, παίρνουν τον δρόμο της μετανάστευσης. Οι πατεράδες μας δεν μπορούν να ζήσουν, μετά τις δραματικές περικοπές των συντάξεών τους. Οικογενειάρχες και ιδίως οι πιο φτωχοί, οι πολύτεκνοι, οι μεροκαματιάρηδες, βρίσκονται σε απόγνωση, μετά τις αλλεπάλληλες περικοπές των μισθών τους και τους αβάσταχτους νέους φόρους.
» Η πρωτόγνωρη καρτερία των Ελλήνων εξαντλείται, η οργή παραμερίζει τον φόβο και ο κίνδυνος κοινωνικής ανάφλεξης δεν μπορεί να αγνοείται πια, ούτε από εκείνους που διατάσσουν, ούτε από εκείνους που εκτελούν τις φονικές συνταγές τους».
«Στις δύσκολες και -αναντίλεκτα- κρίσιμες αυτές ώρες» συνεχίζει ο Αρχιεπίσκοπος «οφείλουμε όλοι να ξέρουμε και να καταλαβαίνουμε τι σημαίνει το γεγονός ότι η ανασφάλεια, η απόγνωση και η κατάθλιψη έχουν φωλιάσει σε κάθε ελληνικό σπίτι. Ότι προκάλεσαν δυστυχώς -και συνεχίζουν να προκαλούν- ακόμη και αυτοκτονίες, εκείνων που δεν μπόρεσαν να αντέξουν το δράμα των οικογενειών και τον πόνο των παιδιών τους».
«Δυστυχώς, όμως, όπως ξεκάθαρα φαίνεται πλέον, το δράμα της πατρίδας μας όχι μόνο δεν τελειώνει εδώ, αλλά μπορεί να προσλάβει και νέες ανεξέλεγκτες διαστάσεις».
«Ζητούνται, άλλωστε, τις ώρες αυτές, ακόμη σκληρότερα, ακόμη πιο επώδυνα, ακόμη πιο άδικα μέτρα, στην ίδια αδιέξοδη και αποτυχημένη γραμμή του πρόσφατου παρελθόντος μας. Ζητούνται ακόμη μεγαλύτερες δόσεις ενός φαρμάκου που αποδεικνύεται θανατηφόρο. Ζητούνται δεσμεύσεις που δεν λύνουν το πρόβλημα, αλλά αναβάλλουν μόνο προσωρινά τον προαναγγελθέντα θάνατο της Οικονομίας μας. Και υποθηκεύουν, ταυτόχρονα, την εθνική μας κυριαρχία. Υποθηκεύουν τον πλούτο που έχουμε, αλλά και αυτόν που μπορεί να αποκτήσουμε στα εδάφη και τις θάλασσές μας» λέει ο αρχιεπίσκοπος και σημειώνει ότι «στη διαμόρφωση των αποφάσεων, οι φωνές των απελπισμένων, οι φωνές των Ελλήνων, αγνοούνται προκλητικά».
«Αποκρούοντας, ταυτόχρονα, τους έξωθεν εκβιασμούς και απορρίπτοντας τις θανατηφόρες συνταγές τους. Έχοντας, πάνω απ' όλα, ακλόνητη τη βεβαιότητα, ότι με τη βοήθεια του Θεού και την πίστη στις δυνατότητές μας μπορούμε να τα καταφέρουμε. Η Ελλάδα του πολιτισμού, η Ελλάδα της ιστορίας, η Ελλάδα των παραδόσεων δεν μπορεί να χαθεί ούτε γιατί κάποιοι το πίστεψαν, ούτε γιατί κάποιοι μπορεί να το θέλουν. Η Ελλάδα μας μπορεί να σταθεί στα πόδια της. Μπορεί, και πάλι, να τραβήξει μπροστά.
Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012
Ντόμπριντ: Ωρολογιακή βόμβα η Αθήνα!

Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Rheinische Post», ο κ. Ντόμπριντ τονίζει ότι «αν η Ελλάδα δεν μπορεί να βρει την απαραίτητη βούληση για τις αναπόφευκτες μεταρρυθμίσεις, τότε θα πρέπει να σκεφτεί σοβαρά μια νέα αρχή εκτός της ζώνης του ευρώ».
Παράλληλα, απορρίπτει το ενδεχόμενο επιπλέον οικονομικής βοήθειας προς την Ελλάδα.
«Χωρίς πραγματικά και αποφασιστικά μέτρα λιτότητας, δεν μπορεί να δοθεί περισσότερο χρήμα. Αυτή είναι η σαφής συμφωνία και δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια», προσθέτει χαρακτηριστικά.
-----------------------------------------------
ΔΕΊΓΜΑ ΝΕΟ-ΦΑΣΊΣΤΑ....
Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012
ΤΟ ΦΆΝΤΑΣΜΑ....
ΤΑ ΚΑΘΉΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΆ....
ΜΕΡΚΕΛΟ-ΧΊΤΛΕΡ...
Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012
Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012
Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012
ΣΑΝΤΟΡΊΝΗ

Το ηφαίστειο της Σαντορίνης ενδεχομένως να διέρχεται μια νέα φάση στην πολυσήμαντη ιστορία του. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγουν οι ειδικοί επιστήμονες, Ελληνες και ξένοι, οι οποίοι εδώ και αρκετό καιρό ερευνούν επισταμένα την περιοχή αξιολογώντας τα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει.
Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα μελέτης που εκπονείται από επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, του Ινστιτούτου Γεωφυσικής στη Νάπολι και του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, από τον Ιανουάριο του 2011 στη Σαντορίνη παρατηρείται μια σεισμική έξαρση η οποία συνοδεύεται από παραμορφώσεις στον φλοιό της γης. Συγκεκριμένα, οι επιστήμονες αποκαλούν τη χρονική περίοδο από το 1950 -οπότε πραγματοποιήθηκε η τελευταία έκρηξη του ηφαιστείου- μέχρι το 2011 «ανενεργή φάση», ενώ χαρακτηρίζουν την περίοδο που ξεκίνησε το 2011 ως ενεργή φάση του ηφαιστείου.
Η ομάδα εκτός από τις συγκριτικές μετρήσεις που πραγματοποιεί, και οι οποίες αποδεικνύουν την κίνηση του γήινου φλοιού, επικαλείται και την παρείσφρηση περίπου 107 κ.μ υλικού -πιθανώς μάγματος- σε απόσταση 1 χιλιομέτρου βόρεια από τη Νέα Καμένη και σε βάθος περίπου 4 χιλιομέτρων. Παράλληλα, από τον Ιούλιο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2011 ανιχνεύτηκε σημαντική αύξηση των εκπομπών CO2, με 39 τόνους αέρια να εκλύονται κατά μέσο όρο την ημέρα από το έδαφος.
Τα στοιχεία αυτά παρουσιάστηκαν στην 1η Ημερίδα Τεκτονικής Γεωδαισίας που πραγματοποιήθηκε χθες στην Αθήνα και η οποία είχε ως αντικείμενο τον επιστημονικό τομέα που εκτιμά τις μετακινήσεις του γήινου φλοιού. Στο συγκεκριμένο πεδίο λόγω της εκτεταμένης χρήσης των gps στην επιστημονική έρευνα τα τελευταία χρόνια έχουν σημειωθεί ραγδαίες εξελίξεις.
Σταθμοί παρατήρησης
Σύμφωνα με τους εισηγητές, συντελείται απότομη μετάβαση από μια εκτεταμένη περίοδο αργής καθίζησης του γήινου φλοιού στη Νέα Καμένη -η οποία γινόταν με ταχύτητα περίπου 1 εκατοστού κατ' έτος- σε ένα επεισόδιο ταχείας ανόδου του φλοιού που ξεκίνησε στις αρχές του 2011.
«Οι εγκατεστημένοι σταθμοί παρατήρησης αποκαλύπτουν μια άνοδο του ηφαιστείου κατά περίπου 10 εκατοστά από τα τέλη του 2010», εξηγεί ο κ. Δ. Παραδείσης, μέλος της ομάδας και καθηγητής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
«Ισως η περίοδος της ηρεμίας να έφτασε στο τέλος της», επεσήμανε η Michelle Parks, μέλος της ομάδας και ερευνήτρια από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, επισημαίνοντας ωστόσο ότι η φάση που διανύουμε δεν φαίνεται να είναι φάση υψηλού κινδύνου.
Από την πλευρά τους άλλοι επιστήμονες θεωρούν ότι η «ανωμαλία» που εντοπίζεται στη Σαντορίνη δεν είναι ηφαιστειακής προέλευσης, αλλά σχετίζεται με τεκτονικές διεργασίες. Ανάμεσά τους ο διευθυντής Ερευνών του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Αθηνών Γεράσιμος Παπαδόπουλος, ο οποίος στη χθεσινή ημερίδα επεσήμανε ότι οι δικές του αναλύσεις ταυτίζουν τη σεισμική έξαρση της περιοχής με σμήνος σεισμών που ενδεχομένως να προηγείται των προσεισμών ενός μεγάλου σεισμικού γεγονότος, το οποίο όμως δεν φαίνεται να είναι άμεσο χρονικά.
Ο ίδιος ανέφερε το παράδειγμα του 1919, οπότε το νησί είχε καταστραφεί από δόνηση εντάσεως 6 Ρίχτερ χωρίς να σημειωθεί ηφαιστειακή έκρηξη.
Κατερίνα Ροββά
Η ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ Κα διαμαντοπούλου
Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012
ΑΝΤΙΓΡΆΦΩ ΑΠ ΤΟ "ΤΡΩΚΤΙΚΌ"

Ποιος Παπαδήμος; Ποιοι Μεξικάνοι καουμπόδες από το brokebackmountain;- αν μ’ εννοείς. Τη χώρα κυβερνάει καθ’ υπόδειξη των εγχώριων νταβατζήδων ο άνθρωπος που πέταξε 60 δις για να γίνουν Ολυμπιακοί Αγώνες στην Ελλάδα. Κι αυτός δεν είναι άλλος από τον «αρχιερέα της διαπλοκής» Κώστα Σημίτη.
Ο Σημίτης, που σήμερα παραδίδει μαθήματα και τη πέφτει στον Παπανδρέου, παρέα με τους Νεονάκηδες και τους Τσουκάτους, δεν ήταν εκείνοι που βούτηξαν τη χώρα στη διαπλοκή και το ΠΑΣΟΚ στην ανυποληψία με την ανοχή της Αριστεράς; Ο Τσουκάτος δεν ήταν αυτός που παραδέχθηκε ότι τα πήρε από τη Μίζενς για χάρη του ΠΑΣΟΚ;
Ο Σημίτης δεν ήταν αυτός που απέδρασε σαν κλέφτης από την ηγεσία της χώρας και του ΠΑΣΟΚ και πέταξε τον Παπανδρέου στον λάκο με τα φίδια;
Ο κος Καρτάλης δεν είχε επιτελική θέση στη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων; Μπορεί να μας πει ο κος Καρτάλης σε ποια λαμόγια, εγχώρια και ξένα, πήγαν τα 60 δις; Πόσα από αυτά δόθηκαν σαν μίζες-βλέπε C4I;
Έχει το δικαίωμα ο Σημιτάκος που οικειοποιήθηκε μια παραλία στο Κορακοχώρι για να ομιλεί;
Μάλλον όχι. Γι αυτό και τον έκραξαν στη διάρκεια της χθεσινής του ομιλίας στη Γερμανία.
-----------------------------------------------------
ΝΤΡΟΠΉ ΣΟΥ ΑΡΧΙ-ΛΟΓΙΣΤΗ,
ΚΑΙ ΛΑΜΌΓΙΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΆ,
σημίτη!
Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012
ΜΑΣ ΤΙΣ ΕΙΠΑΝ ΚΙ ΆΛΛΟΙ ΑΥΤΈΣ ΤΙΣ ΑΗΔΊΕΣ κ. σημίτη!
ΤΟ ΜΌΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΊΠΕΣ,
ΕΊΝΑΙ,
ΤΟ ΠΟΥ ΈΦΤΑΙΞΕΣ ΕΣΎ σημίτη!
ΓΙΑΤΊ ΚΑΙ 'ΣΥ ΈΦΤΑΙΞΕΣ....
ΚΑΙ ΜΆΛΙΣΤΑ ΠΟΛΎ!
ΕΊΝΑΙ,
ΤΟ ΠΟΥ ΈΦΤΑΙΞΕΣ ΕΣΎ σημίτη!
ΓΙΑΤΊ ΚΑΙ 'ΣΥ ΈΦΤΑΙΞΕΣ....
ΚΑΙ ΜΆΛΙΣΤΑ ΠΟΛΎ!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)







