Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

στρος καν ή αρχιλαμόγιο!

Ο ΠΟΛΎΣ "κύριος" στρος καν, ΜΕ ΤΟ ΆΛΛΟ ΤΟ ΛΑΜΌΓΙΟ ΤΟ ¨γιωργάκη"
-------------------------------------------------
(κυριέ) ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΩ ΜΆΘΕΙ ΌΤΙ 1+1=2!

ΌΜΩΣ εσείς έχετε ΔΙΔΑΧΘΕΊ ΌΤΙ:
(αν το ένα κατατεθεί στην Τράπεζα μ' αποτέλεσμα να το διπλασιάσετε σε κάποιο διάστημα)
ΤΌΤΕ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΉ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΌΓΩΝ,
1+1=3!

ΔΕΝ ΓΝΩΡΊΖΑΤΕ ΌΜΩΣ ΌΤΙ:
ΣΤΑ ΜΥΑΛΆ ΜΕΡΙΚΏΝ ΑΝΘΡΏΠΩΝ 1+1=100!
(πρώτος μαγειρέψας είναι ο καθηγητής οικονομικού πανεπιστημίου και πρώην πρωθυπουργός κ. κώστας σημίτης με παπατζήδικη ή αεριτζίδικη λογική!)
ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΌ ΣΤΕΡΈΩΜΑ ΔΙΆΤΤΟΝΤΕΣ ΑΣΤΈΡΕΣ ΤΈΤΟΙΟΥ ΤΕΡΑΣΤΊΟΥ ΜΕΓΈΘΟΥΣ, ΈΧΟΥΝ ΜΕΣΟΥΡΑΝΉΣΕΙ ΓΙΑ ΈΝΑ ΜΙΚΡΌ ΧΡΟΝΙΚΌ ΔΙΆΣΤΗΜΑ!

ΔΙΆΦΟΡΟΙ κύριοι:
(απατεωνίσκοι, βολεψάκηδες, λαμόγια του κερατά),
ΕΠΙΤΆΧΘΗΚΑΝ ΑΠ' ΑΥΤΌ ΤΟ ΑΝΩΤΈΡΟ ΓΝΩΣΤΌ ΑΡΧΙ-ΛΑΜΌΓΙΟ ΚΑΙ ΠΡΏΤΟ ΔΙΔΆΞΑΝΤΑ ΤΟΝ σημίτη, ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΝΑ ΦΤΊΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΕΡΒΊΡΟΥΝ ΜΙΑ ΌΜΟΡΦΗ ΣΤΡΑΠΑΤΣΆΔΑ!
ΤΗΝ ΟΠΟΊΑ, ΤΑ ΛΑΜΌΓΙΑ ΈΦΤΙΑΞΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΗΝ ΣΈΡΒΙΡΙΣΑΝ ΌΛΟ ΚΑΜΆΡΙ....
ΟΙ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΟΥΣ ΈΚΑΝΑΝ ΜΌΝΟ!
ΑΚΟΛΟΎΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΔΙΚΙΆ ΣΑΣ ΑΛΆΝΘΑΣΤΗ ΣΥΝΤΑΓΉ ΚΑΙ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΟΜΟΊΩΝ ΣΑΣ!

ΕΜΕΊΣ ΌΜΩΣ ΣΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΏΣ ΦΤΑΊΞΑΜΕ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ;
ΓΙΑΤΊ ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΤΆΝΕ ΕΜΆΣ ΤΑ ΡΈΣΤΑ;

ΕΝΤΎΠΩΣΗ ΜΟΥ ΈΚΑΝΕ ΌΤΑΝ ΕΣΕΊΣ ΑΡΓΌΤΕΡΑ ΜΑΣ ΟΙΚΤΊΡΑΤΕ ΟΙΚΤΡΆ!
ΌΤΑΝ ΤΟ ΠΉΡΑΤΕ ΧΑΜΠΆΡΙ ΓΙΑΤΊ ΚΆΝΑΤΕ ΈΤΣΙ;
ΚΑΙ ΕΜΕΊΣ ΤΟ ΥΠΟΨΙΑΖΌΜΑΣΤΑΝ ΑΛΛΆ ΤΌΤΕ ΤΟ ΜΑΘΑΜΕ...
ΚΆΤΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΞΈΡΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΊΣ ΑΠΌ ΛΑΜΟΓΙΈΣ...

ΓΙΑΤΊ 1+1=3 ΚΑΙ ΌΧΙ 1+1=100;
ΔΗΛΑΔΉ ΕΣΕΊΣ ΠΩΣ ΚΆΝΕΤΕ ΌΤΙ ΘΈΛΕΤΕ;
ΕΠΕΙΔΉ ΕΊΣΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΊΑΣ ΠΑΠΑΤΖΉΣ,
ΚΑΙ ΑΡΧΙΛΑΜΌΓΙΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΆ;

ΦΡΌΝΙΜΟ ΕΊΝΑΙ,
ΝΑ ΜΆΘΕΤΕ ΝΑ ΠΑΊΖΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΠΆ,
ΠΟΥ ΠΑΊΖΕΤΑΙ ΑΠΛΆ ΜΕ ΤΡΊΑ ΧΑΡΤΙΆ,
ΚΙ ΑΝ ΤΟΝ ΒΡΕΊΤΕ ΤΟΝ ΠΑΠΆ,
ΝΑ ΜΟΥ ΤΡΥΠΉΣΕΤΕ ΤΗΝ ΜΥΤΗ!

ΣΑΣ ΤΑΙΡΙΆΖΕΙ ΤΟ ΠΑΙΓΝΊΔΙ ΓΆΝΤΙ,
ΑΛΛΆ ΝΑ ΓΥΡΈΨΕΤΕ ΚΆΝΑ ΕΠΑΓΓΕΓΜΑΤΊΑ ΤΟΥ ΕΊΔΟΥΣ,
ΚΙ ΆΜΑ ΣΑΣ ΑΦΉΣΕΙ ΤΑΠΊ,
ΜΗΝ ΠΕΊΤΕ ΌΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΊΗΣΑ!

ΜΟΥ ΜΈΝΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΏ ΚΑΛΉ ΤΎΧΗ!
ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΔΏ ΣΤΑ ΜΆΤΙΑ ΜΟΥ ΠΟΤΈ!
-------ΠΟΤΈ! ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

ΜΗΔΕΝΙΚΌ!

ΚΛΑΣΙΚΌΣ ΝΕΟΈΛΛΗΝΑΣ ΠΑ.ΣΟ.ΚΟΣ Ο ΚΊΜΩΝ ΚΟΥΛΟΎΡΗΣ!

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

παπούλιας


ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΜΕ ΈΧΕΙ ΑΠΑΣΧΟΛΉΣΕΙ ΜΈΧΡΙ ΤΑ ΣΉΜΕΡΑ ΝΑ ΓΡΆΨΩ ΚΆΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΌΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑΣ! ΜΆΛΛΟΝ ΑΠΌ ΛΑΝΘΆΝΟΥΣΑ ΑΊΣΘΗΣΗ ΣΕΒΑΣΜΟΎ ή ΊΣΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΈΧΡΙ ΣΉΜΕΡΑ ΠΕΡΙΣΤΆΣΕΙΣ ΝΑ ΘΕΩΡΟΎΣΑ ΌΤΙ ΕΊΧΑΝ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΣΗΜΑΣΊΑ...
ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΌΝ ΕΊΧΑ ΑΡΚΕΤΆ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΈΝΑΝ "ελέω Θεού πρωθυπουργίσκο γιωργάκη" Ο ΟΠΟΊΟΣ ΈΠΑΙΖΕ (αδέξια μάλιστα) ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌ (ρόλος που κληρονόμησε απ' τον μπαμπά του) ΚΑΙ ΊΣΩΣ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΖΉΣΑΜΕ ΝΑ ΉΤΑΝ ΑΡΚΕΤΆ ΈΝΤΟΝΑ!

ΤΈΛΟΣ ΠΆΝΤΩΝ, ΌΤΑΝ ΌΛΟΙ ΤΑΛΑΝΙΖΌΜΑΣΤΑΝ ΑΠΌ ΤΙΣ ΠΑΛΙΝΩΔΊΕΣ ΑΥΤΟΎΝΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΡΊΟΥ ΤΟΥ γιωργάκη, ΤΌΤΕ κ. ΠΡΌΕΔΡΕ ΣΑΣ ΕΊΧΑ ΠΑΡΟΤΡΎΝΕΙ ΝΑ ΠΆΡΕΤΕ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΉ ΑΠΌΦΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΙΤΟΎΜΕΝΟΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΊΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑΣ, ΝΑ ΟΔΗΓΉΣΕΤΕ ΤΗΝ ΧΏΡΑ ΣΕ ΕΚΛΟΓΈΣ! ΠΑΡ' ΌΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΙΣΤΟΛΌΓΙΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΊΧΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΜΕΓΆΛΗ ΑΠΉΧΗΣΗ, ΕΝΤΟΎΤΟΙΣ ΚΑΤΌΠΙΝ ΔΙΆΒΑΣΑ ΚΑΙ Σ' ΆΛΛΑ ΙΣΤΟΛΌΓΙΑ ΠΑΡΌΜΙΕΣ ΣΚΈΨΕΙΣ! ΑΔΎΝΑΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΈΠΕΣΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΊΛΗΨΗ ΈΣΤΩ ΚΆΠΟΙΟΥ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΟΥ Σ' ΕΣΑΣ... ΠΑΡ' ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΤΊΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΥΝΈΒΗ! ΟΎΤΕ ΦΩΝΉ, ΟΎΤΕ ΑΚΡΌΑΣΗ! ΑΛΛΆ ΕΣΕΊΣ ΤΊΠΟΤΑ...
ΑΚΟΛΟΎΘΗΣΑΝ ΟΙ ΜΈΡΕΣ ΤΗΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ, ΌΠΟΥ ΣΑΣ ΈΓΙΝΑΝ ΔΙΆΦΟΡΕΣ ΕΚΔΗΛΏΣΕΙΣ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΈΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ ΜΑΣ.... ΜΆΛΛΟΝ ΑΠ' ΤΗΝ ΣΤΆΣΗ ΣΑΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΆΒΑΤΕ ΤΊΠΟΤΑ ΑΚΟΎΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΦΩΝΉ ΤΗΣ ΑΠΕΛΠΙΣΊΑΣ ΕΝΌΣ ΟΛΌΚΛΗΡΟΥ ΛΑΟΎ... ΌΤΙ ΕΚΔΗΛΩΝΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΈΝΑΝΤΙ Σ' ΑΥΤΌΝ ΤΟΝ γιωργάκη ΚΑΙ ΌΧΙ ΣΤΟ ΠΡΩΣΟΠΌ ΣΑΣ! ΜΕ ΤΗΝ ΆΚΑΜΠΤΗ ΣΤΆΣΗ ΣΑΣ ΠΡΟΕΊΠΑΤΕ ΌΤΙ ΘΑ ΓΙΝΌΜΑΣΤΕ ΌΛΟΙ ΒΟΡΡΆ ΕΝΌΣ ΑΓΡΊΟΥ "ΑΎΡΙΟ"!
Η ΘΩΡΆΚΙΣΗ ΠΟΥ ΕΊΧΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΞΊΩΜΆ ΣΑΣ ΈΚΑΝΕ ΝΑ ΚΩΦΕΎΕΤΕ! ΕΔΏ Ο ΚΌΣΜΟΣ ΥΠΟΦΈΡΕΙ ΚΑΙ ΠΕΙΝΆ ΚΙ ΕΣΕΊΣ ΤΟ ΧΑΒΆ ΣΑΣ! ΕΊΣΤΕ ΚΙ ΕΣΕΊΣ ΈΝΑΣ ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΊΕΣ ΤΗΣ ΚΛΊΚΑΣ ΑΥΤΉΣ (ΠΑ.ΣΟ.Κ & Ν.Δ) ΠΟΥ ΜΑΣ ΈΦΕΡΑΝ Σ' ΑΥΤΌ ΤΟ ΧΆΛΙ!
ΓΙΑΤΊ ΟΎΤΕ ΚΙ ΆΛΛΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΈΣ ΦΙΛΟΔΟΞΊΕΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΈΧΕΤΕ, (Ο ΠΡΌΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑΣ ΕΊΝΑΙ ΎΠΑΤΟ ΑΞΊΩΜΑ), ΟΎΤΕ ΚΑΝΈΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΌ ΠΡΌΒΛΗΜΑ, ΟΎΤΕ ΚΑΤΆ ΔΙΆΝΟΙΑ ΘΑ ΠΈΡΝΑΤΕ ΚΑΜΜΊΑ ΨΩΡΟΣΎΝΤΑΞΗ ΤΩΝ 400 ΕΥΡΩ, ΌΠΩΣ ΠΈΡΝΟΥΜΕ ΌΛΟΙ ΟΙ ΆΛΛΟΙ ΠΛΗΒΕΊΟΙ, ΔΗΛΑΔΉ ΕΜΕΊΣ ΤΑ ΚΟΡΌΪΔΑ!

ΧΏΡΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΆΝΤΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΤΙΜΟΎΣΑΝ,
ΚΑΙ ΕΥΛΑΒΙΚΆ ΘΑ ΣΑΣ ΈΚΑΝΑΝ ΥΠΌΚΛΙΣΗ ΣΕΒΌΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΓΝΏΜΗ ΣΑΣ,
ΕΣΕΊΣ ΑΝΤΊΘΕΤΑ,
ΕΜΜΕΊΝΑΤΕ ΣΤΗΝ ΚΡΎΑ ΘΈΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΈΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑΣ,
ΓΝΉΣΙΟΣ ΚΟΜΜΑΤΆΝΘΡΩΠΟΣ ΔΗΛΑΔΉ,
ΘΈΣΗ ΌΠΟΥ ΤΟ ΜΌΝΟ ΣΊΓΟΥΡΟ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ ΣΤΟ ΜΈΛΛΟΝ,
ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΘΥΜΆΤΑΙ,

ΚΑΝΕΊΣ...

...ΜΑ ΑΠΟΛΎΤΩΣ,
ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΊΣ!


ΥΣΤΕΡΌΓΡΑΦΟ:
ΠΆΡΤΕ ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΤΏΡΑ,
ΤΗΝ ΑΠΌΦΑΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΊΤΕ ΚΙ Ο ΚΌΣΜΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΊ...

ΠΆΡΤΕ ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΤΏΡΑ,
ΤΗΝ ΑΠΌΦΑΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΉΤΕ,
ΚΑΙ ΡΙΖΙΚΆ Ν' ΑΛΛΆΞΕΤΕ ΠΡΌΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΡΆΓΜΑΤΑ,
ΔΊΝΟΝΤΑΣ ΦΡΌΝΙΜΟ ΠΑΡΆΔΕΙΓΜΑ,
Σ' ΑΥΤΟΎΣ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΥΧΆΡΠΑΣΤΟΥΣ ΚΑΡΑΓΚΙΌΖΗΔΕΣ ΠΑΠΟΥΤΣΉΔΕΣ, ΚΟΥΛΟΎΡΗΔΕΣ κ.ά...!

ΑΛΛΟΙΏΣ ΕΊΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΊΣ ΈΝΑΣ ΑΠ' ΤΟΥΣ ΊΔΙΟΥΣ ΣΤΥΓΕΡΟΎΣ ΚΟΜΜΑΤΆΝΘΡΩΠΟΥΣ!

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

ΚΈΡΑΣ ΑΜΆΛΘΕΙΑΣ!


ΤΑ ΠΑΝΆΡΧΑΙΑ ΧΡΌΝΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΡΌ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΏΝ, ΥΠΉΡΧΕ ΈΝΑΣ ΜΎΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΊΩΣΗ ΤΟΥ ΔΊΑ, ΠΟΥ ΈΛΕΓΕ ΌΤΙ ΜΕΓΆΛΩΣΕ ΣΤΗΝ ΚΡΉΤΗ ΚΡΥΜΜΈΝΟΣ ΑΠ' ΤΟΝ ΠΑΤΈΡΑ ΤΟΥ ΚΡΌΝΟ Ο ΟΠΟΊΟΣ ΉΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟΥ ΚΆΝΕΙ ΚΑΚΌ!
ΜΕΤΑΞΎ ΤΩΝ ΆΛΛΩΝ ΕΊΧΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΗ ΚΑΤΣΊΚΑ Η ΟΠΟΊΑ ΕΊΧΕ ΤΟ ΌΝΟΜΑ "ΑΜΆΛΘΕΙΑ"! Ο ΔΊΑΣ, ΧΕΡΟΔΎΝΑΜΟΣ (ΘΕΌΣ ΆΛΛΩΣΤΕ...) ΜΗ ΓΝΩΡΊΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΉ ΤΟΥ ΑΚΌΜΑ, ΠΑΙΔΊ ΉΤΑΝΕ, ΜΙΑ ΜΈΡΑ ΠΟΥ ΠΑΊΖΑΝΕ ΜΑΖΊ, ΤΗΣ ΈΣΠΑΣΕ ΤΟ ΚΈΡΑΤΟ! ΟΝΟΜΆΣΤΗΚΕ ΤΟ ΣΠΑΣΜΈΝΟ ΚΈΡΑΤΟ "ΚΈΡΑΣ ΑΜΆΛΘΕΙΑΣ"! ΕΊΧΕ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΊΑ ΝΑ ΒΓΑΊΝΟΥΝ ΑΠ' ΑΥΤΌ, ΤΑ ΚΑΛΆ ΌΛΟΥ ΤΟΥ ΚΌΣΜΟΥ....
ΣΚΈΦΤΟΜΑΙ ΌΤΙ ΈΝΑ ΣΎΓΧΡΟΝΟ "ΚΈΡΑΣ ΑΜΆΛΘΕΙΑΣ" ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ Η ΎΠΑΡΞΗ ΑΕΡΊΟΥ ή ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΊΟΥ ΑΚΌΜΑ ΣΤΟΝ ΒΥΘΌ ΤΟΥ ΑΙΓΑΊΟΥ!
ΑΚΟΎΓΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΤΕΡΑΤΏΔΕΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΉΣΕΙΣ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΈΣ ΜΑΣ, ΚΑΘΏΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΊΑ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΧΡΕΏΣΕΙ ΣΚΕΦΤΌΜΟΥΝΑ ΌΤΙ Η ΜΌΝΗ ΠΙΘΑΝΉ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΧΡΕΏΣΟΥΜΕ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΈΣ ΟΙ ΠΗΓΈΣ, ΤΟ ΣΎΓΧΡΟΝΟ ΔΗΛΑΔΉ "ΚΈΡΑΣ ΑΜΆΛΘΕΙΑΣ"!

ΜΑ ΣΤΆΣΟΥ....ΓΙΑ ΣΤΆΣΟΥ.... ΜΑ ΓΙΑΤΊ; ΕΠΙΠΌΛΑΙΗ ΑΠΌΦΑΣΗ ….

ΚΑΙ ΠΟΙΌΣ ΜΟΥ ΛΈΕΙ ΕΜΈΝΑ, ΌΤΙ ΑΦΕΝΌΣ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΈΣ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΏΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΊΣΚΟΣ Ο γιωργάκης, ΚΑΘΏΣ ΚΑΙ ΈΝΑ ΣΩΡΌ ΥΠΟΥΡΓΊΣΚΟΙ ΔΕΝ ΉΤΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΓΝΏΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗΣ;
- ΜΑ ΓΙΑΤΊ ΜΑΣ ΤΑ ΚΆΝΟΥΝ ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΤΑ ΚΌΛΠΑ ΔΉΘΕΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ "ΣΥΜΜΟΡΦΏΣΟΥΝ";
- ΔΗΛΑΔΉ ΝΑ ΜΑΣ ΒΆΛΟΥΝΕ ΜΥΑΛΌ;
- ΚΑΙ ΠΟΙΟΊ ΕΊΝΑΙ ΆΡΑΓΕ ΑΥΤΟΊ ΟΙ ΔΉΘΕΝ "ΣΠΟΥΔΑΙΟΚΎΡΙΟΙ" ΤΕΧΝΟΚΡΆΤΕΣ;
- ΑΣ ΓΕΛΆΣΩ...ΈΧΟΥΝ ΌΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ ΛΥΜΈΝΑ; ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΟΛΥ στρος καν! ΆΛΛΟΣ (κύριος) ΑΥΤΌΣ! ΕΊΧΕ ΤΟ ΘΡΆΣΣΟΣ ΝΑ 'ΡΘΕΊ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΉΣΕΙ ΜΟΎΡΗ (στα μουλωχτά βιάζει....)! ΟΥΔΈΝ ΠΕΡΑΙΤΈΡΩ ΣΧΌΛΙΟ!
- ΤΈΛΟΣ ΠΆΝΤΩΝ ΔΩΣ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΆΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΔΌΞΑΣΤΟ ΣΕ ΈΝΑ ΛΑΌ ΚΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΝΏΜΗ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΘΏΝΟΥΝ ΤΑ "ΔΉΘΕΝ" ΚΑΚΏΣ ΚΕΊΜΕΝΑ!

ΘΥΜΆΜΑΙ ΌΤΙ ΣΤΟ ΠΡΏΤΟ ΜΝΗΜΌΝΙΟ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΆΨΑΜΕ, ΥΠΉΡΧΕ ΈΝΑΣ ΑΚΑΤΑΛΑΒΊΣΤΙΚΟΣ ΌΡΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΊΟ ΈΛΕΓΕ ΠΕΡΊΠΟΥ: (...ΧΆΝΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΔΆΦΟΥΣ ΚΑΙ.... ΥΠΕΔΆΦΟΥΣ)! Ο ΟΡΥΚΤΌΣ ΜΑΣ ΠΛΟΎΤΟΣ ΔΗΛΑΔΉ; ΤΙ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΑΥΤΌ; ΔΗΛΑΔΉ;
ΠΟΥ ΜΠΛΈΞΑΜΕ;
ΠΟΥ ΠΆΜΕ ΝΑ ΜΠΛΈΞΟΥΜΕ;
----ΤΟ ΑΈΡΙΟ ή ΤΟ ΠΕΤΡΈΛΑΙΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΊΣΟΥΜΕ;
ΣΥΝΟΜΩΣΊΑ ΔΗΛΑΔΉ ΚΑΙ ΈΝΘΕΝ ΚΑΙ ΈΝΘΕΝ.... ΚΑΙ ΚΑΛΆ ΟΙ ΞΈΝΟΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΟΥΣ ΚΆΝΟΥΝΕ! ΟΙ ΔΙΚΟΊ ΜΑΣ ΌΜΩΣ; - ΟΥΤΙΔΑΝΟΊ ΠΡΟΔΌΤΕΣ!!!
ΜΕ ΑΧΑΡΑΚΤΉΡΙΣΤΕΣ ΔΟΛΟΠΛΟΚΊΕΣ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΈΣ ΚΑΙ ΝΤΌΠΙΟΙ, ΘΈΛΟΥΝ ΝΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΉΣΟΥΝ ΈΝΑΝ ΌΛΌΚΛΗΡΟ ΛΑΌ; ΝΑ ΜΑΣ ΚΆΝΟΥΝ ΖΟΎΜΕ ΜΌΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΎΟΥΜΕ ΣΑΝ ΣΚΛΆΒΟΙ....
- ΧΩΡΊΣ ΠΑΤΡΊΔΑ
- ΧΩΡΊΣ ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ
- ΧΩΡΊΣ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ
- ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΈΝΕ ΌΜΟΡΦΑ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ!
ΑΥΤΟΊ ΟΙ "ΣΠΟΥΔΑΙΟΚΎΡΙΟΙ" ΜΑΣ ΈΧΟΥΝ ΣΥΝΤΡΊΨΕΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΆ, ΝΟΜΙΚΆ, ΧΡΗΜΑΤΙΚΆ ΚΑΙ ΗΘΙΚΆ ΈΧΟΥΝ ΕΚΜΗΔΕΝΊΣΕΙ ΈΝΑΝ ΟΛΌΚΛΗΡΟ ΛΑΌ, ΜΕ ΠΙΑ ΆΡΑΓΕ ΣΚΟΠΙΜΌΤΗΤΑ;
- ΝΑ ΔΟΥΛΕΎΟΥΜΕ ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΆ;
- ΤΙ ΕΊΠΕΣ;
- ΠΙΣΤΕΎΕΙΣ ΚΑΙ 'ΣΎ ΣΤΑ ΆΣΧΗΜΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΜΎΘΙΑ;
ΠΌΣΟ ΚΑΙΡΌ ΜΑΣ ΛΈΝΕ ΑΙΣΧΡΆ ΨΈΜΑΤΑ;
- ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟ 5 ΧΡΌΝΙΑ! -
ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΆ ΣΚΟΠΌΣ ΤΟΥΣ ΠΟΙΌΣ ΉΤΑΝ;
ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΎΝ ΤΑ ΜΕΡΟΚΆΜΑΤΑ.
ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΊ Η ΑΝΕΡΓΊΑ,
Ο ΚΌΣΜΟΣ ΝΑ ΠΕΙΝΆΣΕΙ,
ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΕΣ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΧΈΣ ΠΑΡΑΛΉΡΗΜΑ,
ΠΕΡΙΟΥΣΊΕΣ ΝΑ ΕΞΑΝΕΜΙΣΘΟΎΝ,
ΝΕΟΛΑΊΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΎΣΕΙ,
...ΚΑΙ ΑΥΤΟΊ ΤΟΝ ΧΑΒΆ ΤΟΥΣ! ΦΑΣΊΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΙΣΧΊΣΤΟΥ ΕΊΔΟΥΣ!
ΚΑΙ ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΓΙΑΤΊ;
ΜΑΣ ΛΈΝΕ ΟΤΙ ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΓΊΝΟΤΑΙ ΕΞΑΙΤΊΑΣ ΜΙΑΣ ΜΙΚΡΉΣ ΜΕΙΟΨΗΦΊΑΣ ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΊΣΤΗΚΕ ΠΑΡΆΝΟΜΑ, ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΉΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΣΑΊΝΟΥΜΕ.... ΚΑΙ ΠΆΡΕ ΚΌΣΜΕ ΝΑ 'ΧΕΙΣ ΜΈΙΏΣΕΙΣ! ΚΙ ΆΛΛΕΣ...ΚΙ ΆΛΛΕΣ!
ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΝ ΆΜΑ ΘΈΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΆΘΟΥΝΕ, ΑΥΤΟΎΣ ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΊΣΤΗΚΑΝ;
- ΜΑ Ο ΣΚΟΠΌΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΌΣ...ΣΚΟΠΌΣ ΤΟΥΣ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΠΕΙΝΆΣΕΙ ΈΝΑΣ ΟΛΌΚΛΗΡΟΣ ΛΑΌΣ ΜΕ ΑΝΥΠΟΛΌΓΙΣΤΕΣ ΣΥΝΈΠΕΙΕΣ!
- ΣΚΟΠΌΣ ΤΟΥΣ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΤΟΎΝ ΤΑ ΜΕΡΟΚΆΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΆ ΤΑΜΕΊΑ! ΤΣ, ΤΣ... ΤΙ ΑΔΈΞΙΟΙ ΣΚΗΝΟΘΈΤΕΣ.....
ΕΠΙΣΕΊΟΥΝ ΤΟ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΌ ΨΕΥΤΟ-ΔΊΛΛΗΜΑ ΕΥΡΩ ή ΔΡΑΧΜΉ... ΜΑ ΤΙΣ ΔΙΚΈΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΣΦΆΛΕΙΕΣ ΩΣ ΠΌΤΕ ΘΑ ΠΛΗΡΏΝΟΥΜΕ; ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΏ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΕΊΤΑΙ ΜΕ ΚΑΤΆΡΡΕΥΣΗ;
- ΏΠΑ....ΣΙΓΆ ΤΑ ΩΆ!
- ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΈΡΟΥΜΕ ΤΙ ΛΩΠΟΔΎΤΕΣ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΟΊ!
***(Πιο σικάτοι!)

ΑΠΛΆ ΔΟΚΙΜΈΣ ΚΆΝΟΥΝΕ,
ΘΈΛΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΌΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ,
(πρώτη φορά άλλωστε την εφαρμόζουν),
ΤΗΝ ΆΓΟΥΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΊΗΣΗ!!!


Θοδωρής Ελευθερίου

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

ΠΡΥΤΑΝΕΎΟΥΝ ΟΙ ΑΔΙΚΊΕΣ!

ΠΩΣ ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ ΕΧΈΦΡΟΝΕΣ ΆΝΘΡΩΠΟΙ,
ΝΑ ΣΚΈΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΆΤΤΟΥΝΕ ΈΤΣΙ;

ΜΑ ΤΟ ΘΕΌ,
ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΡΊΨΕΙ....

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΊΚΑΝΟΙ ΚΑΡΕΚΛΟΚΈΝΤΑΥΡΟΙ!

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ 300 ΤΗΣ ΒΟΥΛΉΣ!

ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΣΑΣ,
(ΜΗΔΕΝΌΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΈΝΟΥ),
ΠΑΝΤΕΛΏΣ ΑΝΊΚΑΝΟΙ!

ΜΌΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΣΤΕ!
ΤΙΣ ΓΑΜΗΜΈΝΕΣ ΚΑΡΈΚΛΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΤΗΝΈΣ ΦΙΛΟΔΟΞΊΕΣ ΣΑΣ!
ΠΟΥΛΗΜΈΝΑ ΤΟΜΆΡΙΑ!

ΈΧΕΤΕ ΤΟ ΑΠΎΘΜΕΝΟ ΘΡΆΣΣΟΣ,
ΝΑ ΖΗΤΆΤΕ ΚΙ ΆΛΛΕΣ ΘΥΣΊΕΣ,
ΆΧΡΗΣΤΑ ΥΠΟΚΕΊΜΕΝΑ!

- ΠΩΣ ΘΕΩΡΕΊΤΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΎΣ ΤΌΣΟ "ΣΠΟΥΔΑΊΟΥΣ" ΚΙ "ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΟΥΣ";
- ΟΎΤΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΊΗΣΗ ΈΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΌΤΙΜΟ!

ΦΤΟΎ ΣΑΣ...ΆΘΛΙΟΙ....ΕΛΕΕΙΝΟΊ!!!

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

ΜΑ ΤΗΝ ΠΊΣΤΗ ΜΟΥ ΕΊΜΑΣΤΕ ΜΑΚΆΚΕΣ!


ΔΕΝ ΠΡΟΛΆΒΑΜΕ ΝΑ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΘΟΎΜΕ,
ΑΠΌ ΑΥΤΌΝ ΤΟΝ ΑΕΡΙΤΖΉ-ΠΑΠΆΡΑ,
ΤΟΝ γιωργάκη,
ΚΑΙ ΔΙΆΦΟΡΕΣ ΔΉΘΕΝ "ΤΥΧΑΊΕΣ",
ΟΡΓΑΝΏΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΈΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΈΣ,
ΤΟΥ ΑΠΟΝΈΜΟΥΝ ΤΑ ΕΎΣΧΗΜΑ!
ΠΡΌΣΩΠΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΆΣ ΑΥΤΌΣ Ο ουτιδανός;

ΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΆΣΕΙ Η ΜΑΚΑΚΊΑ;
Κυτάχτε ύφος ο ΠΑΠΆΡΑΣ ρε παιδιά!
Έτοιμος να κλάψει είναι!
Τόση κακογουστιά!
Τόσο στημένο είναι το παιγνίδι τους!
ΘΕΈ ΜΟΥ...
ΈΛΕΟΣ!

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

ΕΥΤΥΧΙΣΜΈΝΟΣ Ο ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟΣ ΧΡΌΝΟΣ!

(αν και δύσκολο μου φαίνεται,
μ' όλους τούτους που μας κατσικώθηκαν,
στο σβέρκο,
αλλά τέλος πάντων!)

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

ΠΑΠΑΤΖΉΣ ΠΑΠΑΡΟΛΌΓΟΣ....


Η ΑΥΤΟΎ ΜΙΚΡΌΤΗΣ: Ο γιωργάκης!

ΆΡΑΓΕ ΤΙ ΝΑ ΓΥΡΕΎΕΙ Η ΑΛΕΠΟΎ,
ΣΤΟ ΠΑΖΆΡΙ; ΚΙΝΕΊΤΑΙ ΣΑΝ
ΝΑ ΕΊΝΑΙ Η ΕΛΛΆΔΑ ΤΟ ΟΙΚΌΠΕΔΟ,
ΠΟΥ ΚΛΗΡΟΝΌΜΗΣΕ,
ΑΠ' ΤΟΝ ΠΑΤΈΡΑ ΤΟΥ!

ΆΡΑΓΕ ΓΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΑΛΕΊΦΕΤΑΙ,
Ο ΠΑΠΑΤΖΉΣ ΠΑΠΑΡΟΛΌΓΟΣ;

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

ΤΗΛΕΓΡΆΦΗΜΑ....

ΑΛΛΟΊΜΟΝΟ....,
ΜΟΙΆΖΕΙ Η ΖΩΉ,
ΜΕ ΠΡΟΣΜΟΝΉ,
ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΊΖΕΙ,
ΟΎΤΕ ΤΈΛΟΣ,
ΟΎΤΕ ΑΡΧΉ...
STOP!

ΣΑΝ ΠΑΡΘΈΝΑ ΓΥΝΑΊΚΑ...
STOP!

ΤΌΣΑ ΚΑΙ ΤΌΣΑ ΠΈΡΑΣΑΝ...
ΠΈΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΠΆΝΕ...
STOP!

ΕΊΧΕ ΦΊΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΊΛΕΣ...
ΕΊΧΕ ΓΚΟΜΕΝΙΛΊΚΙΑ...
ΕΊΧΕ ΕΜΠΕΙΡΊΕΣ...
ΕΊΧΕ ΣΚΛΗΡΉ ΔΟΥΛΕΙΆ...
ΕΊΧΕ ΤΕΜΠΕΛΙΆ...
ΕΊΧΕ ΔΙΛΛΉΜΑΤΑ...
ΕΊΧΕ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ...
ΕΊΧΕ ΟΞΈΑ...
ΕΊΧΕ ΒΆΣΕΙΣ...
ΕΊΧΕ ...
ΕΙΧΕ ...
STOP!

ΘΝΗΣΙΓΕΝΉ ΌΝΕΙΡΑ...
ΚΙ ΑΠ' ΑΥΤΆ ΕΊΧΕ...
STOP!

ΚΑΙ ΘΑ 'ΧΕΙ ΑΚΌΜΑ...

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

ΟΚΤΏ ΓΑΜΗΜΈΝΑ ΧΡΌΝΙΑ....

ΟΚΤΏ ΓΑΜΗΜΈΝΑ ΧΡΌΝΙΑ ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟ ΘΑ ΚΡΑΤΉΣΕΙ Η ΠΑΡΟΎΣΑ ΎΦΕΣΗ!
ΟΚΤΏ ΓΑΜΗΜΈΝΑ ΧΡΌΝΙΑ....!
ΜΕΣ' ΤΗΝ ΜΙΖΈΡΙΑ....!
ΜΕΣ' ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ....!
ΜΕΣ' ΤΗΝ ΑΝΈΧΕΙΑ....!

ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΌΓΙΑ ΈΓΚΡΙΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΆΦΟΥ,
ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΉ ΛΙΑΡΈΛΛΗ!
ΑΝΑΜΦΊΒΟΛΑ Ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ,
ΜΑΣ ΤΑ 'ΠΕ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΆ!

....ΟΚΤΩ ΓΑΜΗΜΈΝΑ ΧΡΟΝΙΑ!

ΕΞΑΙΤΊΑΣ ΚΆΠΟΙΩΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟΚΎΡΙΩΝ,
(λαμόγια του κερατά),
ΟΙ ΟΠΟΊΟΙ ΕΝΤΈΧΝΩΣ,
ΤΑ ΑΡΠΆΞΑΝΕ ΜΕ ΠΟΥΤΑΝΊΣΤΙΚΑ ΚΌΛΠΆΚΙΑ,
ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΉΘΕΝ ΚΎΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΊΕΣ,
ΚΆΤΙ ΠΑ.ΣΟ.Κια ΚΑΙ Ν.Δούλες,
ΑΠΌ ΜΈΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΒΟΥΛΉ,
ΚΑΙ ΕΝ' ΓΈΝΕΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΊΑ,
ΤΑ 'ΒΓΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΊΑ,
ΚΑΙ ΤΏΡΑ...,
ΠΙΆΣΕ ΤΟ ΑΥΓΌ ΚΑΙ ΚΟΎΡΕΦ' ΤΟ!

ΌΤΑΝ Η ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΣΧΕΤΊΖΕΤΑΙ,
ΜΕ ΤΈΤΟΙΑ ΜΕΓΆΛΑ ΦΑΓΟΠΌΤΙΑ,
ΤΌΤΕ ΜΟΙΡΑΊΑ ΠΑΊΡΝΕΙ ΚΑΘΟΔΙΚΉ,
ΠΟΡΕΊΑ ΚΑΙ ΤΡΏΕΙ ΤΟ ΚΕΦΆΛΙ ΤΗΣ....

ΓΊΝΕΤΑΙ ΧΑΜΌΣ ΤΏΡΑ ΓΙΑΤΙ,
ΠΟΙΌΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΊ ΠΛΈΟΝ,
ΑΦΟΎ ΣΤΑ ΜΆΤΙΑ ΤΟΥΣ ΕΊΜΑΣΤΕ ΌΛΟΙ ΛΑΜΌΓΙΑ,
ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΆΖΟΥΝ ΕΛΕΓΚΤΈΣ,
ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΈΓΧΟΥΝ ΑΝ ΑΝΑΣΑΊΝΟΥΜΕ ΣΩΣΤΆ!
ΜΆΛΙΣΤΑ!
ΓΙΑΤΊ ΑΠΌ ΜΌΝΟΙ ΜΑΣ ΕΊΜΑΣΤΕ ΑΝΊΚΑΝΟΙ,
ΝΑ ΞΕΧΩΡΊΣΟΥΜΕ ΔΥΌ ΓΑΪΔΟΥΡΙΏΝ ΆΧΥΡΑ....

ΘΥΜΊΖΕΙ ΑΥΤΌ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΆ ΒΙΒΛΊΑ!
ΘΥΜΊΖΕΙ ΤΟΝ ΌΘΩΝΑ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΉ ΤΟΥ,
ΤΟΥΣ ΓΛΥΞΜΠΟΥΡΚ,
ΤΟ ΠΑΛΆΤΙ ΚΑΙ ΆΛΛΑ ΤΈΤΟΙΑ ΓΕΛΟΊΑ....

Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΆΝΕΤΑΙ....
ΘΕΈ ΜΟΥ....
ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΌΜΑΣΤΕ ΛΈΩ 'ΓΏ!

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

ΑΊΣΧΟΣ....

Να σταθούμε στην προκλητική παραμονή της κυρίας Διαμαντοπούλου στο Υπουργείο Παιδείας. Μίας υπουργού που άφησε τα σχολεία χωρίς βιβλία και ψευδόταν δημοσίως για τους υποσιτισμένους μαθητές της πρωτεύουσας.

Αυτή η απαράδεκτη κυρία συνεχίζει να διαχειρίζεται την Παιδεία των Ελλήνων… Ποιος θα την παραιτήσει επιτέλους, αφού δεν έχει την ευθιξία να σηκωθεί και να φύγει από μόνη της αναλαμβάνοντας τις ευθύνες της επιτέλους ως αποτυχημένη και ψεύτρα;
------------------------------------------
ΤΑ ΣΧΌΛΙΑ ΔΙΚΆ ΣΑΣ....!

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

ΠΑΓΩΜΑΡΑ....

ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

ΗΓΕΤΊΣΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΊ....


- ΞΕΧΆΣΑΜΕ ΤΟ ΝΌΜΟ ΤΟΥ ΚΡΆΤΟΥΣ,
ΤΗΝ ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΝΊΣΜΑΤΟΣ,
ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΌΡΤΩΣΕ Ο ΆΧΡΗΣΤΟΣ ΦΑΣΊΣΤΑΣ,
Ο γιωργάκης;

ΑΝΤΊ Ν' ΑΣΧΟΛΗΘΕΊ,
Ο ΓΕΛΟΊΟΣ,
ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΏΡΑΣ,
ΑΣΧΟΛΉΘΗΚΕ,
ΜΕ ΤΗΝ "ΑΠΑΓΌΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΣΙΓΆΡΟΥ"!
ΤΟ ΤΣΙΓΆΡΟ ΤΟΝ ΜΆΡΑΝΕ....

ΒΡΑΔΕΎΤΗΚΕ ΔΕ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΗΓΕΤΊΣΚΟΥΣ,
ΓΙΑ ΑΥΤΉ ΤΟΥ ΤΗΝ ΗΛΙΘΙΌΤΗΤΑ!

- ΆΛΛΟΙ ΠΟΝΗΡΟΊ ΑΥΤΟΊ.....!

ΈΤΣΙ ΈΠΡΑΞΕ ΚΑΙ Μ' ΌΛΑ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ.
- ΒΛΑΚΩΔΏΣ.... ΚΑΙ ΜΕ ΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΊΑ!

ΤΈΛΟΣ ΠΆΝΤΩΝ,
ΘΑ ΠΕΡΆΣΟΥΝ ΧΡΌΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΌΝΙΑ (ΊΣΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΈ),
ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΦΈΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΑΝΑΣΗΚΏΣΟΥΜΕ ΚΕΦΆΛΙ!

Η ΕΛΛΆΔΑ ΠΛΈΟΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΉΚΕΙ,
ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΈΝΑΝ ΠΑΡΆΔΕΙΣΟ!
ΜΙΑ ΓΕΡΜΑΝΟ-ΑΜΕΡΙΚΆΝΙΚΗ ΑΠΟΙΚΊΑ ΕΊΜΑΣΤΕ....

ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΛΈΟΝ ΕΊΝΑΙ Η ΖΩΉ,
ΈΝΑΣ ΕΦΙΆΛΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΌ ΣΠΑΘΊ,
ΝΑ ΚΡΈΜΕΤΑΙ ΠΆΝΩ ΑΠ' ΤΟ ΚΕΦΆΛΙ ΜΑΣ....
Η ΕΛΛΆΔΑ ΣΦΑΔΆΖΕΙ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΈΣ ΜΈΡΕΣ,
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΎ ΦΑΣΙΣΜΟΎ...

ΚΑΙ ΔΏΣΤΟΥ ΚΙ ΆΛΛΑ ΜΈΤΡΑ,
ΚΙ ΕΦΟΡΊΕΣ ΚΙ ΈΚΤΑΚΤΕΣ ΕΙΣΦΟΡΈΣ,
ΚΑΙ ΧΑΡΆΤΣΙΑ ΑΠΌ ΤΗΝ Δ.Ε.Η,
ΚΑΙ ΆΛΛΕΣ ΓΕΛΟΙΌΤΗΤΕΣ!

- ΕΊΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΎΚΟΛΟ ΕΞΙΛΑΣΤΉΡΙΟ ΘΎΜΑ....

ΌΜΩΣ ΦΤΑΊΜΕ ΚΙ ΕΜΕΊΣ,
ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΉΚΑΜΕ,
ΤΟΝ ΗΛΊΘΙΟ ΨΕΎΤΗ,
ΤΗΝ ΑΥΤΟΎ ΜΙΚΡΌΤΗΤΑ:

- ΤΟΝ ΑΔΈΞΙΟ γιωργάκη!

ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΧΆΡΗ ΝΑ ΈΡΘΕΙ,
ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΈΨΕΙ,
ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΗ ΜΆΝΑ ΤΟΥ,
ΤΗΝ ΧΑΡΙΤΌΒΡΥΤΟ μαργαρίτα!

ΤΏΡΑ....
ΤΏΡΑ ΜΑΣ ΈΜΕΙΝΕ,
ΕΚΤΌΣ ΑΠ' ΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΊΑ,
ΠΟΥ 'ΝΑΙ ΌΛΗ ΔΙΚΉ ΜΑΣ,
ΝΑ ΒΛΈΠΟΥΜΕ ΤΑ ΠΟΎΣΤΙΚΑ,
ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΟ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΆ ΣΥΜΦΈΡΟΝΤΑ,
ΝΑ ΚΆΝΟΥΝ ΚΟΥΜΆΝΤΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΊΔΑ ΜΑΣ...


...ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΊΕΣ ΜΑΣ!

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

ΣΑΪΤΘΑ ή ΣΦΕΝΤΟΝΑ!



Η ΚΑΛΎΤΕΡΗ ΣΑΪΤΘΑ ή ΣΦΕΝΤΌΝΑ ΓΊΝΕΤΑΙ ΑΠΌ ΚΛΑΔΊ ΕΛΙΆΣ ΣΧΉΜΑΤΟΣ <Υ>!
ΤΟ ΚΛΑΔΊ ΑΥΤΌ ΈΧΕΙ ΤΗΝ ΣΚΛΗΡΌΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΕΛΑΣΤΙΚΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΠΤΌΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΎΝΤΑΙ!
ΚΑΨΑΛΊΖΟΥΜΕ ΕΛΑΦΡΙΆ ΤΟ ΚΛΑΔΊ, ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΊΑ ΜΕ ΈΝΑ ΜΑΧΑΊΡΙ ΤΟ ΜΟΡΦΟΠΟΙΟΎΜΕ ΚΑΙ ΑΦΟΎ ΤΟ ΈΧΟΥΜΕ ΕΤΟΙΜΆΣΕΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΊΑ ΤΟΥ ΒΆΖΟΥΜΕ ΛΆΣΤΙΧΑ ΚΑΤΆ ΠΡΟΤΊΜΗΣΗ ΑΠΟ ΣΑΜΠΡΈΛΕΣ ΑΜΑΞΙΟΎ ή ΔΙΚΎΚΛΟΥ!
ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΉΞΕΙΣ ΤΩΝ ΛΑΣΤΊΧΩΝ ΒΆΖΟΥΜΕ ΠΕΤΣΊ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΟΧΉ Ν' ΑΝΤΈΞΕΙ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΊΑ ΤΗΣ ΣΥΧΝΉΣ ΧΡΗΣΗΣ!
ΟΙ ΕΝΏΣΕΙΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ 'ΝΑΙ ΣΦΙΧΤΟΔΕΜΈΝΕΣ ΟΜΟΊΩΣ ΜΕ ΑΝΘΕΚΤΙΚΑ ΛΆΣΤΙΧΑ, (ΚΑΤΆ ΠΡΟΤΊΜΗΣΗ ΊΔΙΑΣ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ) ΚΑΙ ΠΥΚΝΈΣ ΧΩΡΊΣ ΚΌΜΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΎΝ!

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥΤΟΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;

Η δημόσια συζήτηση περί της διαδικασίας που ακολουθήθηκε για την επιλογή και στη συνέχεια νομιμοποίηση του πρωθυπουργού, Λουκά Παπαδήμου, κορυφώνεται τα τελευταία εικοσιτετράωρα.

Συνταγματολόγοι όπως ο Γιώργος Κασιμάτης και ο Κώστας Χρυσόγονος και ο Επίτιμος Γενικός Επίτροπος του Ελεγκτικού Συμβουλίου προσεγγίζουν το ζήτημα από διαφορετικές οπτικές γωνίες, ερμηνεύοντας τις διατάξεις του Συντάγματος.

Ωστόσο συμφωνούν σε κάτι. Κατά τα δύο δραματικά εικοσιτετράωρα που προηγήθηκαν της τελικής απόφασης και της ανάθεσης σχηματισμού κυβέρνησης στον κ. Λουκά Παπαδήμο, παραβιάστηκε το Σύνταγμα.

Ο κ. Χρυσόγονος, καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης εξηγεί τους λόγους για τους οποίους παραβιάστηκε το Σύνταγμα. «Επελέγη μία λάθος λύση και στη συνέχεια μία λανθασμένη διαδικασία» επισημαίνει ο συνταγματολόγος.

Κατά τον κ. Χρυσόγονο το Σύνταγμα προβλέπει δύο περιπτώσεις παραίτησης πρωθυπουργού σύμφωνα με το άρθρο 38. Στην περίπτωση του κ. Παπανδρέου το ζήτημα αφορά την παράγραφο 1 του άρθρου 38 . Η διαδικασία που ακολουθείται προβλέπεται από το άρθρο 37 παράγραφος 3.

Σε τι συνίσταται η παραβίαση; Κατ’ αρχήν ο κ. Παπανδρέου συμμετείχε στη συνάντηση στο Προεδρικό Μέγαρο, με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και τον αρχηγό του κόμματος του ΛΑΟΣ ως πρωθυπουργός όπως καταδεικνύει με σαφήνεια και η προεδρική ανακοίνωση. Κατά το Σύνταγμα ο κ. Παπανδρέου όφειλε να παραστεί ως πρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματός του έχοντας υποβάλλει την παραίτηση της κυβέρνησής του και του ιδίου προσωπικά πριν την συνάντηση αυτή.

Συγκεκριμένα η παραίτηση της κυβερνήσεως δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως την 11η Νοεμβρίου. Η συνάντηση στο Προεδρικό συνέβη την 10η Νοεμβρίου. Οι διατάξεις του Συντάγματος υπάρχουν για να τηρούνται.

Αν τα παραπάνω ακούγονται τυπικά, ο κ. Χρυσόγονος επισημαίνει:

Ο κ. Παπανδρέου όφειλε να παραιτηθεί κατά το άρθρο 38 και στη συνέχεια η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑ.ΣΟ.Κ. να εκλέξει, με τη διαδικασία που προβλέπεται, νέο πρόσωπο που θα πρότεινε για πρωθυπουργό από την στιγμή που διατηρούσε την κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Ήταν η διαδικασία που τηρήθηκε και σωστά τον Ιανουάριο του 1996 μετά την παραίτηση του Ανδρέα Παπανδρέου και την εκλογή του Κώστα Σημίτη.

Η διαδικασία αυτή είναι σαφής και δημοκρατική διότι διασφαλίζει στα μέλη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας το δικαίωμα της διαφωνίας χωρίς να επικρέμεται η απειλή της διαγραφής.

Ως προς την ουσία τώρα του ζητήματος, ο κ. Χρυσόγονος αναφέρει πως το άρθρο 38 και οι διατάξεις του προβλέπουν ότι η παραίτηση ενός πρωθυπουργού και της κυβέρνησής του σημαίνει ότι λόγω συνθηκών, συγκυριών ή απρόβλεπτων εξελίξεων ο ίδιος και η κυβέρνησή του αδυνατούν να κυβερνήσουν όταν μάλιστα διαθέτουν και την κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Είναι λοιπόν προφανές πως η, κατά το Σύνταγμα, επιταγή συνίσταται στο να συγκληθεί πάραυτα Συμβούλιο Αρχηγών υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ώστε μετά την παραίτηση της κυβέρνησης να σχηματιστεί εκλογική κυβέρνηση, η οποία θα οδηγήσει την χώρα σε κάλπες εντός ενός βραχύτατου χρονικού διαστήματος του ενός μηνός.

Κατά τον κ. Χρυσόγονο δεν τηρήθηκαν ούτε οι επιταγές αλλά ούτε και το πνεύμα του συγκεκριμένου άρθρου του Συντάγματος. Στο ερώτημα αν υπάρχει ζήτημα συνταγματικής εκτροπής ο κ. Χρυσόγονος απαντά: «Υπάρχει παραβίαση. Μπορείτε να το πείτε όπως θέλετε, εκτροπή ή κάτι άλλο. Ωστόσο υπάρχει παραβίαση».

Για τον κ. Γιώργο Κασιμάτη τα πράγματα καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα αλλά με διαφορετική ερμηνεία.

Ο γνωστός Συνταγματολόγος δεν έχει διαγνώσει παραβίαση της προβλεπόμενης διαδικασίας δεδομένου ότι ο κ. Παπανδρέου παραιτήθηκε μεν από πρωθυπουργός, αλλά διατήρησε την προεδρία της κοινοβουλευτικής του ομάδας. Υπ’ αυτές τις συνθήκες η διαδικασία που ακολουθήθηκε από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας είναι σωστή. Ωστόσο όπως επισημαίνει η συνταγματική εκτροπή συνίσταται στην απόφαση του κ. Παπανδρέου να μην προκηρύξει εκλογές. Κατά τον κ. Κασιμάτη η κυβέρνηση που διατηρούσε την κοινοβουλευτική πλειοψηφία και μάλιστα με νωπή ψήφο εμπιστοσύνης, υπέβαλε την παραίτηση της επειδή αντιμετώπιζε μείζον πολιτικό ζήτημα. Την υιοθέτηση, εφαρμογή και νομιμοποίηση της νέας δανειακής συμφωνίας. Είναι προφανές ότι πρωθυπουργός και κυβέρνηση δεν ήταν σε θέση πλέον να διασφαλίζουν αυτή την νομιμοποίηση.

Η σωστή -πολιτικά και συνταγματικά- επιλογή ήταν η προσφυγή στον λαό, ο οποίος θα έδινε διά της ψήφου τη ζητούμενη μείζονα νομιμοποίηση. Ο κ. Παπανδρέου αλλά και οι συνομιλητές του, οι αρχηγοί των κομμάτων αλλά και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας επέλεξαν την οδό της ήσσονος νομιμοποίησης που είναι η τοποθέτηση του κ. Λουκά Παπαδήμου. Αυτό το στοιχείο συνιστά κατά τον κ. Κασιμάτη συνταγματική εκτροπή.

Ο κ. Κασιμάτης επισημαίνει και κάτι ουσιαστικό. Το Σύνταγμα δεν προβλέπει κυβέρνηση μειωμένων αρμοδιοτήτων και εξουσιών. Άρα η κυβέρνηση Παπαδήμου θεωρητικά έχει τυπικά (;) την δυνατότητα να παραμείνει στην εξουσία μέχρι την εκπνοή της θητείας της προηγούμενης κυβέρνησης , δηλαδή για άλλα δύο χρόνια.

Την παραβίαση του άρθρου 38 επισημαίνει και ο Γιώργος Σχοινιωτάκης, με θητεία στο αξίωμα του γενικού επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

Κατά τον γνωστό νομικό ο κ. Παπανδρέου όφειλε να προσφύγει στις κάλπες ή να παραιτηθεί από πρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας ώστε να εκλεγεί άλλο πρόσωπο για πρωθυπουργός από την στιγμή που η λαϊκή εντολή (του 2009) ήταν νωπή και η ψήφος εμπιστοσύνης εξαιρετικά νωπή.

Η όλη αυτή συζήτηση γίνεται για έναν και μοναδικό λόγο. Διότι τα τελευταία δύο χρόνια έχει προκύψει ζήτημα εθνικής κυριαρχίας σε αυτήν την χώρα. Η πρώτη και η δεύτερη δανειακή συμφωνία προβλέπουν παραχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων. Το ομολόγησε ο πρώην πρωθυπουργός, το επισήμανε δημόσια η καγκελάριος Άγκελα Μέρκελ, το επιβεβαίωσε ο πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί.

Την παραχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων την προβλέπει το Σύνταγμα του 1975. Ο τότε πρωθυπουργός Κωνσταντίνος Καραμανλής το είχε προβλέψει, ως πρωτοπόρος στην Ευρώπη , εν όψει της ολοκλήρωσης του οράματος εισδοχής της χώρας στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα (ΕΟΚ).

Πρόκειται για το άρθρο 28. Προβλέπει παραχώρηση κυριαρχίας σε διεθνή οργανισμό (Ευρώπη).

Το χαλί είχε στρωθεί...

Άρθρο 28 παρ. 3

Η Ελλάδα προβαίνει ελεύθερα, με νόμο που ψηφίζεται από την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, σε περιορισμούς ως προς την άσκηση της εθνικής κυριαρχίας της, εφόσον αυτό υπαγορεύεται από σπουδαίο εθνικό συμφέρον, δεν θίγει τα δικαιώματα του ανθρώπου και τις βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος και γίνεται με βάση τις αρχές της ισότητας και με τον όρο της αμοιβαιότητας.

Κατά μείζονα λόγο φανταστείτε τι θα συνέβαινε εάν επρόκειτο να αποφασίσει δια ψήφου η κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ, όταν εκ των πραγμάτων απεδείχθη ότι η πλειοψηφία της δεν επέλεξε τον κ. Λουκά Παπαδήμο...

Για το ζήτημα γράφει ο ψυχίατρος, Κλέανθης Γρίβας

Προχθές μετεωρολόγοι, σεισμολόγοι και γεωλόγοι. Χθες οικονομολόγοι. Σήμερα συνταγματολόγοι. Και αύριο… αστρολόγοι. Πότε θα γίνουμε Πολίτες, ρε γαμώτο;


● Το άρθρο 50 του Συντάγματος ορίζει τις απολύτως συγκεκριμένες και περιορισμένες αρμοδιότητες του Προέδρου της Δημοκρατίας (ΠτΔ). Συνεπώς, ο ΠτΔ δεν μπορεί να έχει καμιά αρμοδιότητα που δεν αναφέρεται ρητά στο Σύνταγμα.

● Το άρθρο 38 του Συντάγματος δεν προβλέπει ρητά διορισμό εξωκοινοβουλευτικού πρωθυπουργού και, άρα, ο ΠτΔ δεν έχει αρμοδιότητα να διορίσει εξωκοινοβουλευτικό πρωθυπουργό. Σύμφωνα μ’ αυτό, εάν παραιτηθεί ο πρωθυπουργός, ο πρόεδρος της δημοκρατίας πρέπει να διορίσει πρωθυπουργό «αυτόν που προτείνει η κοινοβουλευτική ομάδα στην οποία ανήκει ο απερχόμενος πρωθυπουργός».

● Το άρθρο 37 του Συντάγματος προβλέπει διορισμό εξωκοινοβουλευτικού πρωθυπουργού, μόνο εάν υπάρχει έλλειψη δεδηλωμένης στη Βουλή και μόνο εφόσον δεν τελεσφορήσουν οι διερευνητικές εντολές. Σ’ αυτή την περίπτωση, ο ΠτΔ μπορεί να επιλέξει έναν από τους προέδρους των τριών ανώτατων δικαστηρίων της χώρας.

(Περίπτωση διορισμού του κ. Ι. Γρίβα, προέδρου του Αρείου Πάγου ως υπηρεσιακού πρωθυπουργού. Μοναδική περίπτωση στη μεταπολιτευτική ιστορία που διορίστηκε εξωκοινοβουλευτικός πρωθυπουργός έξω από τον κύκλο των προέδρων των ανώτατων δικαστηρίων, ήταν η περίπτωση του Ξενοφώντα Ζολώτα (η λεγόμενη «οικουμενική κυβέρνηση»), η οποία σχηματίστηκε κατ΄εφαρμογή του άρθρου 37, δηλαδή μετά την αποτυχία των διερευνητικών εντολών, επειδή δεν υπήρχε απόλυτη πλειοψηφία 151 βουλευτών κάποιας κοινοβουλευτικής ομάδας).

● Συνεπώς, η «όπερα μπούφα» που υποστήκαμε επί μία εβδομάδα για να καταλήξουμε στη «λύση» Παπαδήμου που επιβλήθηκε από το πλέγμα: «Συμβούλιο Διεθνών Σχέσεων» - «Λέσχη Μπίλντερμπεργκ» - «Τριμερής Επιτροπή», διεθνής «χρηματοπιστωτική» μαφία (με κορυφαία την Goldman Sachs) και τα όργανα παγκόσμιας οικονομικής διακυβέρνησης (Παγκόσμια Τράπεζα, ΔΝΤ, ΠΟΕ), από τυπική και ουσιαστική άποψη συνιστά μια συνταγματική εκτροπή μεγαλύτερης σημασίας απ’ αυτή που επιχείρησαν τα Ανάκτορα τον Ιούλιο 1965.

● Μια μείζονος σημασίας απόφαση που αφορά έναν εξωκοινοβουλευτικό «πρωθυπουργό» η οποία επικυρώνεται από ένα «μαύρο μέτωπο» βολευτών εκλεγμένων από τον εκάστοτε κομματικό φύλαρχο και όχι από τον ίδιο το λαό, με την «εντολή» (τίνος;) να εφαρμόσει μια πολιτική που ενταφιάζει τη χώρα για πολλές δεκαετίες, από τυπική και ουσιαστική άποψη συνιστά μια συνταγματική εκτροπή ίσης σημασίας μ’ αυτή που επιχείρησαν οι θλιβεροί αυλικοί και τα μειράκια του Γιωργάκη Παπανδρέου την Άνοιξη 2010 με την επιβολή του πρώτου Μνημονίου.

Οι διαχειριστές του συστήματος (διαχειριστές ερήμην μας και εναντίον μας) αφού μας ανάγκασαν να γίνουμε κατά καιρούς μετεωρολόγοι, σεισμολόγοι, γεωλόγοι και οικονομολόγοι, τώρα μας αναγκάζουν να γίνουμε και συνταγματολόγοι, λίγο πριν μεταμορφωθούμε σε αστρολόγους. Πότε θα γίνουμε Πολίτες, ρε γαμώτο;

Κλεάνθης Γρίβας

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ:

Η εξουσιαστική σχιζοφρένεια (εξουσιοφρένεια) των «ευνούχων της αυλής» του Γιωργάκη, επιβάλλει μερική αναθεώρηση της ψυχιατρικής νοσολογίας, γιατί είναι η πρώτη φορά στα παγκόσμια πολιτικά και ψυχιατρικά χρονικά που 153 βολευτές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στον κομματικό τους φύλαρχο προκειμένου να… παραιτηθεί. Μοναδικό φάρμακο για την αντιμετώπιση αυτής της κενοφανούς μορφής εξουσιο-σχιζο-φρένειας είναι το «Σύνδρομο Ερντογάν»…

----------------------------------------------

ΤΙ ΛΈΝΕ ΌΛΟΙ ΑΥΤΟΊ ΡΕ ΠΑΙΔΙΆ;
ΆΡΑΓΕ ΕΊΝΑΙ ΈΤΣΙ ή ΓΙΟΥΒΈΤΣΙ;
ΕΠΊΤΗΔΕΣ ΈΓΙΝΑΝ ΒΙΑΣΤΙΚΆ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ,
ή ΜΩΡΑΊΝΕΙ ΚΎΡΙΟΣ ΟΝ ΒΟΎΛΕΤΑΙ ΑΠΩΛΈΣΕΙ;
ΈΙΜΑΙ ΤΌΣΟ ΗΛΊΘΙΟΣ ή ΜΉΠΩΣ ΚΟΙΜΌΜΑΣΤΕ ΌΛΟΙ;

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

- ΕΥΡΩ -

ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΕ,
ΤΟΥΣ ΕΜΕΤΙΚΟΥΣ ΗΓΕΤΙΣΚΟΥΣ ΜΕΡΚΕΛ-ΣΑΡΚΟΖΙ,
(ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑΜΕ-ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΣΤΟΙ),
ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ,
ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΤΟΣ ΗΜΕΡΩΝ***

«Διώξτε μας από την Ευρωζώνη,
εάν μπορείτε (που δεν μπορείτε)
και εάν τολμάτε (που δεν τολμάτε)!»