Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Εταίρα ή Κατσίκα; Γιατί κάτι άλλο, αποκλείεται να 'ναι....

Σαφές μήνυμα να μη χαλαρώσει την προσπάθεια έστειλαν χθες στην Αθήνα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ). Αφορμή ήταν το ελληνικό αίτημα για τη μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση. Στο θέμα τοποθετήθηκαν τόσο η γενική διευθύντρια του ΔΝΤ Κριστίν Λαγκάρντ όσο και ο επίτροπος Φορολογίας της ΕΕ Αλγκίρντας Σεμέτα, συνιστώντας επί της ουσίας... υπομονή.
Στην Ουάσιγκτον, η κυρία Λαγκάρντ αναγνώρισε ότι «δεν είναι ασήμαντο θέμα», αλλά τόνισε ότι «δεν πρέπει να δοθεί λανθασμένο μήνυμα χαλάρωσης στους τομείς της συλλογής των φόρων και της αναδιάρθρωσης του φοροεισπρακτικού μηχανισμού». Μιλώντας στη δημόσια τηλεόραση (ΝΕΤ), η επικεφαλής του ΔΝΤ σημείωσε ότι η Ελλάδα βρίσκεται στη σωστή τροχιά και παρέπεμψε στις δεσμεύσεις των Ευρωπαίων για περαιτέρω μείωση του ελληνικού χρέους μόλις επιτευχθεί πρωτογενές πλεόνασμα. Στην Αθήνα, ο αρμόδιος για φορολογικά και τελωνειακά θέματα επίτροπος της ΕΕ Αλγκίρντας Σεμέτα εξέφρασε επιφυλάξεις για τη μείωση του ΦΠΑ. Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου, παραδέχθηκε ότι συζήτησε το θέμα με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών.
«Σε άλλες χώρες όπου εφαρμόστηκε η μείωση δεν πέτυχε τον σκοπό της» είπε ο κ. Σεμέτα, προσθέτοντας ότι κατά την άποψή του «ο μειωμένος ΦΠΑ δεν είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος για να αντιμετωπιστούν προβλήματα σε κλάδους της οικονομίας». Μιλώντας ευρύτερα για το ενδεχόμενο μείωσης φόρων για μισθωτούς και επιχειρήσεις, προέτρεψε την κυβέρνηση να το ξανασκεφτεί. «Πριν πάρετε οποιαδήποτε απόφαση πρέπει να εξετάσετε αν υπάρχει η δημοσιονομική δυνατότητα», είπε.
Αναπτυξιακό σχέδιο
Μιλώντας σε χωριστή εκδήλωση στο Ινστιτούτο Brookings, στην Ουάσιγκτον, η Λαγκάρντ (φωτογραφία) ζήτησε επίσης την υιοθέτηση «μιας νέας αναπτυξιακής ατζέντας» η οποία θα πρέπει να συνδυάζει πρωτοβουλίες, τόσο σε εθνικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο ευρωζώνης. Η Λαγκάρντ κάλεσε ακόμη τις ΗΠΑ να βρουν μια βιώσιμη λύση για το υπέρογκο χρέος της χώρας

----------------------------------------------------------------------------------------------

- Μάλιστα. Να πως έχει η ιστορία που 'ναι Tres sic...



Διάφοροι τυχάρπαστοι το παίζουν Θεοί,
και μιλούν όπως η κ. Λαγκάρντ με το άσπρο μαλλί,
και το μπρούτζινο χρωματάκι!

Μα στα μέρη τους όμως δεν έχει ήλιο!
Το χρώμα της πρέπει να είναι προϊόν σάουνας!
Την φαντάζεστε,
να φοράει κάθιδρη μαύρα γυαλιά,
και να κάθεται στην ζέστη....

- Κι εμείς που έχουμε ήλιο,
σαν βρεγμένες Μαριονέτες,
την ακούμε προσεκτικά!













Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Χωρίς σχόλια....

Τρία χρόνια τώρα μας έχουν πρήξει οι Γερμανοί,
με συστάσεις και υποδείξεις για τις μεταρρυθμίσεις,
που πρέπει να κάνουμε για τη φορολογία και τη διαφθορά,
ενώ το καλύτερο,.
που θα είχαν να κάνουν είναι ν' ασχοληθούν με τα χάλια τους.



Από Ερρίκος Μπαρτζινόπουλος




ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΥΙΟΙ ΤΡΟΪΚΑΝΟΙ!

Που μας προέκυψαν και δικτάτορες...

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Πουτάνας γυιοί τροϊκανοί......

Δεν μου το βγάζετε απ' το νού....

Ότι τα εγχώρια αποβράσματα,
(Σαμαράδες, Βενιζέλοι, Κουβέληδες,
και όλος ο Οχετός που κυβερνά την Ελλάδα),
είναι φερέφωνα,
που γουστάρουν να το παίζουν πονεμένοι,
με τα μέτρα της Τρόϊκας.

Κατά βάθος όμως ευχαριστιούνται κι αυτοί!
Ευκαιρία να κάνουν ξεκαθάρισμα....



Ωιμέ....

Ως πρόβατα επί σφαγή....

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Θάνατος δι' Ανασκολπισμού σ' αυτόν τον προδότη!

Ferrari!


Παραλιακή, 02.00 τα ξημερώματα και στα φανάρια σταματημένος ο φτιαγμένος σκαραβαίος, με τα μεταλλικά του χρώματα, με τις 16άρες ζάντες, τις εξατμίσεις, τα φιμέ τζάμια, κ.λπ.. Ξαφνικά σκάει μύτη, δίπλα ακριβώς, μια Ferrari Testarossa και ο τύπος από μέσα κάνει νόημα στον τύπο του σκαραβαίου να ανοίξει το παράθυρο. Μόλις ο τύπος το ανοίγει, του λέει ο άλλος: «Είσαι για μια κόντρα;». «Άσε, ρε φίλε, δεν λέει το καρούλι σου μπροστά στο εργαλείο μου» απαντά.

- «Γιατί ρε μεγάλε το λες αυτό;»
- «Φραπεδιέρα έχεις;» ρωτάει αυτός με το σκαραβαίο.
- «Όχι» του απαντάει ο άλλος.
- «Ε, το δικό μου έχει».

Τρελαίνεται ο τύπος με την Testarossa. Την επομένη μέρα, πάει γραμμή στην αντιπροσωπεία. «Καλά ρε», τους λέει, «αυτοκίνητο 60.000.000 και να μην έχει φραπεδιέρα; Γρήγορα περάστε μου μια τώρα».
Τι να κάνει ο αντιπρόσωπος, το στέλνει Ιταλία για να του περάσουν μια. Ύστερα από μια εβδομάδα, ο τύπος στον δρόμο ψάχνει απεγνωσμένα το σκαραβαίο. Με τα πολλά, το βρίσκει και σταματάει δίπλα. Του φωνάζει, ανοίγει ο τύπος από το σκαραβαίο το παράθυρο. «Να κεράσω καφέ;» του λέει.
«Άσε», του λέει ο άλλος, «τρώω ένα τοστ από την τοστιέρα που έχω στο αυτοκίνητο. Θέλεις ένα;».
Τα παίζει τελείως. Την επομένη στην αντιπροσωπεία, τα κάνει γης μαδιάμ, απαιτώντας να του βάλουν όλες τις ηλεκτρικές συσκευές στο αυτοκίνητο. Παίρνει ξανά τους δρόμους και συναντάει σταματημένο δεξιά του δρόμου το σκαραβαίο.

«Θα σε σκίσω τώρα!» σκέφτεται.
Χτυπάει το τζάμι από το σκαραβαίο. Περιμένει, ξαναχτυπάει, περιμένει, ξαναχτυπάει, ώσπου ύστερα από 5 λεπτά, ανοίγει το παράθυρο και λέει στον τύπο του σκαραβαίο:

«Κοίτα ρε φίλε, μέχρι και πλυντήριο πιάτων έχει το δικό μου». Και ο άλλος του απαντά: «Καλά ρε μεγάλε και είναι λόγος αυτός, να με βγάλεις από το μπάνιο;».

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Ο Γελοίος Ουτιδανός Προδότης!


Σας θυμίζω ότι πρώτος νόμος του κράτους,
που έφτιαξε ετούτος ο Γελοίος Ουτιδανός,
ήταν η απαγόρευση του τσιγάρου....

Παρ' όλα όσα μας έκανε,
εξακολουθεί να 'ναι βουλευτής,
του Ελληνικού Κοινοβουλίου!


Φτου στα μούτρα μας....

Σάββατο 4 Μαΐου 2013

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ Σ' ΟΛΟΥΣ!

Εύχομαι δε στα εισαγόμενα αποβράσματα της Τρόϊκας και τους εγχώριους Προδότες...

Να τους σταθεί η μπουκιά στον λάρυγγα!

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Ενώ εμείς κοιμόμαστε....

Είναι πλέον βέβαιον ότι ο Αντώνης Σαμαράς έχει αναβιώσει το σκληρότερο κράτος της δεξιάς που γνώρισε η χώρα τον τελευταίο αιώνα. Αυταρχισμός, εκβιασμοί, τρομοκρατία, κλείσιμο του ματιού στο παρακράτος, και απόλυτος εκφοβισμός του λαού είναι το όραμα του Σαμαρά και των ακολούθων του, Βενιζέλου και Κουβέλη. Ο Λαός με Δημοκρατικές αλλά ειρηνικές διαδικασίες πρέπει να αντισταθεί στη νεοφασιστική λαίλαπα που επιβάλλει ο σχιζοφρενικός νεοφιλελευθερισμός της κυβέρνησης.




του Στάθη Δοιμήδη

ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΥΟΙ ΤΡΟΪΚΑΝΟΙ!

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΥΟΙ ΤΡΟΪΚΑΝΟΙ!

Που το χρήμα είναι ο ΘΕΟΣ σας...

ΠΟΥΤΑΝΕΣ....

«Τα σαρκοβόρα της Ευρώπης απειλούν τώρα να μας καταβροχθίσουν όλους» ήταν ο εντυπωσιακός τίτλος ενός ενδιαφέροντος άρθρου στη βρετανική εφημερίδα «Γκάρντιαν». «Σε ολόκληρη την Ευρώπη οι λαοί κρατούνται όμηροι από τις τράπεζες, τους μετόχους και τις εταιρείες που απαιτούν λύτρα για να τους ελευθερώσουν, καθώς όλοι αυτοί είναι αποφασισμένοι να διασφαλίσουν ότι δεν θα πληρώσουν αυτοί το κόστος της κρίσης που δημιούργησαν» προσθέτει ο αρθρογράφος.
Υπάρχει τρίτος δρόμος για τους λαούς της Ευρώπης. Οχι, σε καμιά περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένοι να διαλέξουν ανάμεσα στην «ευρωχούντα» των τραπεζιτών ή στη χούντα των συνταγματαρχών. Οι χούντες όμως δεν μετεξελίσσονται. Ανατρέπονται. Αυτή είναι η θεμελιώδης προϋπόθεση απελευθέρωσης των εξελίξεων προς θετική κατεύθυνση.
Η δικτατορία των τραπεζών και η υπαγωγή της πολιτικής ηγεσίας στα συμφέροντά τους οδηγεί στην καταστροφή όλο και περισσότερες χώρες της Ευρωζώνης. «Οι Ευρωπαίοι ηγέτες μπορεί να έσωσαν το ευρώ (για την ώρα, τουλάχιστον), αλλά χάνουν ταχύτατα τους πολίτες της Ευρώπης» έγραψε εύστοχα το περιοδικό «Εκόνομιστ».

ΤΟΥ Γ. ΔΕΛΑΣΤΙΚ

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

ΠΟΥΤΆΝΑΣ ΓΥΙΟΙ ΤΡΟΪΚΑΝΟΙ!

Καταντήσαμε παράδειγμα προς αποφυγή!

Την κατάσταση της Ιταλίας, η οποία έχει υψηλό χρέος και «πολιτικούς κατώτερους των περιστάσεων», με εκείνη της Ελλάδας παραλληλίζει ο Μπέπε Γκρίλο, αρχηγός του «Κινήματος των Πέντε Αστέρων (M5S), λέγοντας πως ένα «τέλος όπως εκείνο της Ελλάδας» δεν είναι βέβαιο βραχυπρόθεσμα αλλά δεν μπορεί να αποκλειστεί μεσοπρόθεσμα.
Σε ανάρτησή του στο μπλογκ του, ο Μπέπε Γκρίλο γράφει: «τα όσα εκτυλίχθηκαν στην Κύπρο διαψεύδουν για μία ακόμη φορά αυτά που υποστηρίζουν οι ιταλικές τράπεζες, οι δημοσιογράφοι, που μιλούν άσκοπα για καταπολέμηση του ρευστού χρήματος, σαν να πρόκειται για υπεράσπιση του πολιτισμού».
Σύμφωνα με τον Γκρίλο «πρόκειται για ψεύδη, διότι κανένα άλλο μέσο πληρωμής δεν προσφέρει ίδια προστασία και εγγυήσεις σε ό,τι αφορά τη δυνατότητα διάθεσης όπως το ρευστό χρήμα. Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα έστειλε στην Κύπρο πέντε δισεκατομμύρια ευρώ σε χαρτονομίσματα, όχι σε πιστωτικές κάρτες».
Ο ιδρυτής του M5S διαπιστώνει μεν ότι η Κύπρος «επιβεβαίωσε την βούληση να προστατευθούν οι καταθέσεις μέχρι 100.000 ευρώ», αναφέρει όμως την εκτίμηση ότι «σε περίπτωση πτώχευσης της Ιταλίας θα ήταν πολύ δύσκολο- αν όχι αδύνατον- να προστατευθούν όλες οι καταθέσεις των πολιτών μέχρι το ποσό αυτό, διότι είναι πάρα πολλές».
Σε σχέση με τις μελλοντικές εξελίξεις πάντως, ο Μπέπε Γκρίλο πιστεύει ότι «η Κύπρος είχε πολλές περισσότερες ομοιότητες με την Μάλτα ή με το Λουξεμβούργο από ό,τι με την Ιταλία ή την Ισπανία».
Αντιθέτως, θεωρεί ότι υπάρχουν πολλά περισσότερα κοινά σημεία με την Ελλάδα, τα οποία και εντοπίζει στο «πολύ υψηλό δημόσιο χρέος, στην οικονομική κρίση και σε μια πολιτική τάξη που δεν έχει σταθεί στο ύψος των περιστάσεων».
«Ένα τέλος σαν και αυτό της Ελλάδας δεν επίκειται αλλά κανείς δεν μπορεί να το αποκλείσει, διότι είναι κάτι που εκ των πραγμάτων δεν αποκλείουν ούτε οι χρηματαγορές» υποστηρίζει.
-------------------------------------------------------------------------------------
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΡΠΕΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ!


----ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ!!!

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Η Τρόϊκα....

Η τρόικα είναι επικίνδυνη για την Ελλάδα. Και τώρα, για πολλοστή φορά, οι τροϊκανοί έσπευσαν να μας επιβεβαιώσουν ζητώντας περίπου την ακύρωση της συγχώνευσης της Εθνικής με τη Eurobank. Κι ενώ ομόφωνα τραπεζίτες, αναλυτές και άλλοι ειδικοί (καθώς και η τρόικα) εξέφρασαν τη συμφωνία τους με το deal και προπαντός με τις ευεργετικές επιδράσεις που θα έχει στην ελληνική οικονομία και στην προσπάθεια εξόδου από την κρίση και επιστροφής στην ανάπτυξη, ήρθε ξαφνικά η τρόικα να ναρκοθετήσει το εγχείρημα.
Τώρα οι τροϊκανοί ανακάλυψαν (λες και δεν το ήξεραν προηγουμένως) ότι το νέο σχήμα είναι πολύ μεγάλο για τα ελληνικά δεδομένα και εξ αυτού του λόγου αποτελεί κίνδυνο. Αν αυτός είναι ο νέος κανόνας στην Ευρωπαϊκή Ενωση, τότε, σύμφωνα με τη λογική της τρόικας, θα πρέπει να περιμένουμε διασπάσεις τραπεζών. Μα, είναι με τα καλά τους οι τροϊκανοί; Μήπως συνειδητά τορπιλίζουν την ελληνική οικονομία κάθε φορά που πάει να σηκώσει κεφάλι; Ο,τι κι αν συμβαίνει, αν δεν τρελαθούμε με τα καμώματα της τρόικας, δεν θα τρελαθούμε ποτέ. Και αν η οικονομία αντέξει τη φθοροποιό δράση της, θα αποδείξει ότι είναι εφτάψυχη.
Η ψύχραιμη και ορθολογική οικονομική αντιμετώπιση, το εθνικό συμφέρον επιβάλλουν στην κυβέρνηση όχι απλώς να τραβήξει μια κόκκινη γραμμή, αλλά να προειδοποιήσει την τρόικα ότι μια τέτοια παράλογη και ανορθολογική απαίτηση μπορεί να αποτελέσει casus belli.
Επιτέλους, ας βάλουμε ένα τέλος σε απαιτήσεις της τρόικας που είναι βλακώδεις και αντί να βοηθούν τη χώρα, τη βυθίζουν στην παρακμή.



ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΥΡΤΣΟΓΙΑΝΝΗΣ



Τρίτη 2 Απριλίου 2013

ΘΆΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ!

Το ευρώ είναι γερμανικό. Είναι όπλο στα χέρια του Βερολίνου για την καθυπόταξη των υπόλοιπων κρατών της Ευρωζώνης. Μέσα στο ευρώ σημαίνει ταυτόχρονα αναπότρεπτη υποταγή στις εντολές της καγκελαρίας. Η γερμανική πολιτική μετατρέπει λοιπόν το προαναφερθέν δίλημμα σε ακόμη σκληρότερη επιλογή για τις αστικές τάξεις της Ευρώπης: Μέσα ή έξω από το ευρώ; Είναι υποχρεωμένες να αποφασίσουν - με δεδομένο ότι η Γερμανία αρνείται να αλλάξει πολιτική.




από άρθρο του Γιώργου Δελαστίκ

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ!

ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙΗΜΕΝΑ ΠΑΠΑΡΙΑ...

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Θάνατος στο ΔΝΤ!

Αυτή η προδοσία δεν ξεχνιέται εύκολα!

Το ότι φέραμε ξένους να κυβερνούν στον τόπο μας,
αυτά τα τομάρια,
και να αλλάζουν κατά βούληση ,
νόμους και σύνταγμα,
δείχνει ότι δεν έχουμε,
ούτε ποτέ είχαμε,
ποτέ στο μυαλό μας,
καμμιά αντίδραση!

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ!

Οι καλοί μας γείτονες ονομάζονται Μακεδονία πλέον!
Με τα εύσημα της Ερωπαϊκής Ένωσης και με την υποστήριξη της Τουρκίας, η οποία δεν έχασε ευκαιρία να υποστηρίξει τις θέσεις των Σκοπιανών!

ΜΑ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ;
ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ  ΓΙΑ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!

Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

«ΘΆΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ»

Ελευθέριος Ανευλαβής

Οι άχρηστοι ασύδοτοι, ανίκανοι κυβερνήτες μας και άρχοντές μας, «Που κατά βάθος έγιναν /σαν ένα είδος υπηρέται των Ρωμαίων.» (Κ. Καβάφης). «Μέτριοι άψυχοι μεγαλοκατεργάρηδες με το δέος της οικονομίας» (Γ. Σεφέρης) και την αδιαφορία για τις ανθρώπινες αξίες.
Αυτοί οι κυβερνήτες, που δημιούργησαν μια πολιτεία που μισεί τους πολίτες της, «Μιλούν για τη μεγάλη κρίση με το στόμα. Στην ψυχή τους καμία αλλοίωση. Μένουν όπως πάντα οι άνθρωποι της πλατείας Συντάγματος, οι άνθρωποι του Κολωνακίου» (Γ. Σεφέρης).
Αυτοί οι ολίγιστοι, μικροί, ανίκανοι κυβερνήτες, που μας κυβέρνησαν και μας κυβερνούν:
Εκείνος, ο Πρωθυπουργός, ο σεμνός και ταπεινός, και έκτοτε αφασικός, Κωστάκης ο ανιψιός, ο κουρασμένος, κατά δήλωσίν του, που άφησες τους παρατρεχάμενούς της αυλής του να καθορίζουν την κυβερνητική πολιτική. Βατοπέδι και Siemens και ομόλογα και υποκλοπές και DVD κομιστών. Και όταν η μπόχα ξέφυγε από το υπόγειο της αυλής του , εξαφανίστηκε, αφού παρέγραψε, κλείνοντας τη Βουλή και προκηρύσσοντας εκλογές, τα σκάνδαλα των δικών του και των άλλων..
Εκείνος, ο Πρωθυπουργός ο Γιωργάκης ο μικρός, ο λεφτά υπάρχουν, ο οποίος έβαλε τη μπότα των γερμανών της Ευρώπης και του ΔΝΤ στο λαιμό των Ελλήνων. Ο οποίος τα βρήκε τα λεφτά στις τσέπες των μισθωτών, των βιοπαλαιστών, των συνταξιούχων, των μικροεπιχειρηματιών. Τα βρήκε, αρπάζοντας τη δεκάρα του συνταξιούχου παππού, που την φύλαγε για το δώρο στα εγγόνια. Αρπάζοντας το ευρώ για τη βοήθεια στον άνεργο γιο. Και ας σκάνε οι σαπιοκοιλιές από τα άνομα κέρδη τους. Αυτός ο μικρός Πρωθυπουργός που τώρα, στην πατρίδα του , την Αμέρικα, παραδίδει, επ’ αμοιβή, μαθήματα, για το πως ξέκανε την δεύτερη πατρίδα του, την Ελλάδα. Που ποτέ δεν αγάπησε.
Εκείνος, ο Πρωθυπουργός, Στρουθοκαμήλα της εξουσίας, ο διαπρύσιος κήρυκας του εκσυγχρονισμού, της χρηματιστηριακής φούσκας και του στρατηγού, κουβαλητή της ζημενσοβαλίτσας στα κομματικά ταμεία, κατά πως ο ίδιο, σικάτος, ο Τσουκάτος, λέει. Ο Πρωθυπουργός του Μαντέλη, που αμάρτησε για την εκλογική του περιφέρεια με τη χορηγία της Ζήμενς και για την κόρη του. Και του χλιδάτου Υπουργού του σοσιαλισμού, του ωραίου Μπρούμελ, τον ο οποίον, από την Διονυσίου Αρεοπαγίτου τον μετακόμισαν στον Κορυδαλλό, συν γυναιξί και τέκνοις. Και διαμηνύει, συνεντευξιαζόμενος, εκείνος ο Πρωθυπουργός, πως οργίζεται, και αγανακτεί, διότι, λέει δεν ήξερε. Μα γίνεται να είναι τόσο τυφλός και κωφός ο Κυβερνήτης;
Και τούτος ο Πρωθυπουργός, μαζί με τους κυβερνητικούς του εταίρους, σκληρά, λέει, διαπραγματευόμενος, αφού χώνεψε τα μνημόνια του προηγούμενου, μας σώζει, ξανά, υπογράφοντας, μετά των συνεταίρων, νέο μνημόνιο, πασπαλίζοντάς το με χρυσόσκονη ανάπτυξης και ελπιδολογίας.
«Γίνεται να συχωρεθείς απολαμβάνοντας το άδικο;» (Ο. Ελύτης).
Οι πολιτικατζήδες, με το γυάλινο πρόσωπο και το μαργωμένο πονηρό χαμόγελο. Ψηφοσυλλέκτες της ψήφου των αναγκεμένων ανθρώπων. Του μαζοχυλού των ψηφοφόρων, όπως κατάντησαν τον λαό. Σαν τα μούτρα τους: «Το της όλης πόλεως ήθος ομοιούται τοις άρχουσι» (Ισοκράτης).
Οι πολιτικατζήδες, που μπήκαν ξεβράκωτοι στην πολιτική και, διά της πολιτικής, απέκτησαν βίλες και κότερα. Και επιδεικνύουν, ασυστόλως, τη χλιδή τους, μπερδεύοντας το νόμιμο με το ηθικό. Οι ξεδιάντροποι των πολλών διαμερισμάτων και των κτημάτων και των μετοχών, ένιοι και των χιλιάδων χρυσών λιρών.
Οι διεφθαρμένοι, βουλιμικοί, κοιλιόδουλοι, πλουτοκράτες. Αναίσχυντοι μεταπράτες κάθε αξίας. Τα χρυσοκωλόπαιδα της αμεριμνησίας και της διαφθοράς. Άχθος αρούρης, που βρομίζουν τα πάντα, κι αυτήν τη γη που πατάνε και την καταπατάνε.
Οι άθλιοι, ξιπασμένοι πόρνοι. Οι βιαστές και εξωνημένοι έμποροι των ελπίδων των φτωχών ανθρώπων, που θησαυρίζουν στον θάνατο του εμποράκου. «Κι ο άνθρωπος κατάντησε πραμάτεια» (Γ. Σεφέρης)
Οι ελληναράδες, οπαδοί της αρπαχτής και του σταρχιδισμού. Οπαδοί του «ό,τι φάμε, ότι πιούμε, και ό,τι αρπάξει ο κώλος μας» και του «Πούστευε και μην ερεύνα» (Τζίμης Πανούσης).
Οι νεοελληναράδες, με το «κούφιο νταηλίκι» (Κ. Παλαμάς), που έγιναν για τους ξένους, που τόσο θαυμάζουν και ευλαβικά προσκυνούν, «The Greek malaka».
Οι πουλημένοι στη γκλαμουράτη Εσπερία των Νέο-ευρωπαίων, που λησμόνησαν τις πανανθρώπινες αξίες του Έλληνο-Ευρωπαϊκού πολιτισμού και αλέθουν τις σάρκες και τις ψυχές των λαών στη μηχανή του νεοφιλελεύθερου δόγματος της Νέας Οικονομικής Ιδεολογίας των ασύδοτων αγορών της κερδοσκοπίας.
«Μας μεταχειρίστηκαν σαν ανθρώπους άλλης φυλής που τους κάνουν ελεημοσύνη... Ευρωπαϊκός πολιτισμός μπιχλιμπίδι. Να χέσω τον ευρωπαϊκό πολιτισμό je m'en fous de la civilisation europeenne» (Γ. Σεφέρης)
«Κοράκοι, όλοι κοράκοι αληθινοί, χειρότεροι από τον κόρακα όπου βγήκε από την Κιβωτό και εθρέφοταν από τα λείψανα, όπου είχε αφήσει ο κατακλυσμός του κόσμου» (Σολωμός).
Οι Ερινύες πλησιάζουν με γοργό βήμα.
Το νιώθετε «Ευνουχισμένοι διανοούμενοι, μικροί ανίκανοι και τυφλοί κυβερνήτες»; (Γ. Σεφέρης). Πατριδέμποροι, χριστέμποροι, σκλάβοι του χρήματος και της αδικίας.
Δεν μπορείτε να κρυφτείτε από το άγρυπνο μάτι των Ερινύων. Αυτές δεν μπερδεύουν το ηθικό με το νόμιμο. Και θα ζητήσουν και θα πάρουν εκδίκηση.





Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

ΟΥΓΚΟ ΤΣΑΒΕΣ....ΤΊΤΛΟΙ ΤΈΛΟΥΣ!


ΚΑΛΌ ΤΑΞΊΔΙ....

«Στο διάολο η τρόικα!» φώναξαν 1,5 εκ. Πορτογάλοι!

Συγκλονιστικά -πολιτικής σημασίας- γεγονότα έγιναν το Σαββατοκύριακο στην Πορτογαλία. Τον απίστευτο αριθμό του ενάμισι εκατομμυρίου (!) διαδηλωτών συγκέντρωσαν τα ογκώδη συλλαλητήρια που έγιναν σε τριάντα και πλέον πορτογαλικές πόλεις εναντίον της πολιτικής του Μνημονίου που υπαγορεύει η ΕΕ μέσω της τρόικας και υλοποιεί ενθουσιωδώς η δεξιά κυβέρνηση του πρωθυπουργού Πάσους Κοέλιο. Συνιστά ούτως ή άλλως πολιτικό σεισμό να διαδηλώνουν στους δρόμους ενάμισι εκατομμύριο άνθρωποι σε μια χώρα με πληθυσμό λιγότερο από έντεκα εκατομμύρια ανθρώπους - το ένα έβδομο του πληθυσμού! «Εκατοντάδες χιλιάδες Πορτογάλοι βγαίνουν στους δρόμους εναντίον των περικοπών. Μια ανθρώπινη μάζα διασχίζει τη Λισαβόνα» έγραφε χαρακτηριστικά στην ηλεκτρονική της έκδοση η ισπανική εφημερίδα «Ελ Παΐς» την ώρα που εξελίσσονταν οι διαδηλώσεις.


του Γιώργου Δελαστίκ




Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Ο ηλίθιος: Όλι Ρεν!

Ο επίτροπος Οικονομικών Υποθέσεων Ολι Ρεν δήλωσε την περασμένη Παρασκευή ότι «η ύφεση στην Ελλάδα δεν οφείλεται στη λιτότητα αλλά στην πολιτική αστάθεια και στην καθυστέρηση των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων». Αυτό το επιχείρημα όμως, παρατηρεί η ισπανική εφημερίδα «Ελ Παΐς», είναι λανθασμένο επειδή η άβυσσος μεταξύ της πραγματικότητας και των επιθυμιών των Βρυξελλών δεν επηρεάζει μόνο την Αθήνα. Η πρόβλεψη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι ζοφερή: η ευρωζώνη θα παραμείνει και αυτή τη χρονιά σε ύφεση ενώ για το 2014 η ανάπτυξη θα είναι αναιμική. Η Ισπανία είναι καταδικασμένη σε 9 τρίμηνα μείωσης του ΑΕΠ, κάτι πρωτοφανές μετά το τέλος του εμφύλιου πολέμου πριν από επτά δεκαετίες.
Τα επιχειρήματα του Ολι Ρεν δεν πείθουν την επιστημονική κοινότητα. Διάσημοι οικονομολόγοι επικρίνουν την Κομισιόν ότι είναι αποφασισμένη να επιβάλει συνταγές λιτότητας που έχουν αποδειχθεί λανθασμένες και δεν αλλάζει την πορεία αυτή ούτε όταν τις βλέπει να συντρίβονται από την πραγματικότητα. Οι οικονομολόγοι που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ιδεολογικών προσεγγίσεων κατηγορούν τις Βρυξέλλες ότι έχουν προκαλέσει άσκοπη ταλαιπωρία σε πολλούς από τους πολίτες της ΕΕ, ιδιαίτερα εκείνους της Νότιας Ευρώπης. «Η Κομισιόν είναι η μόνη που δεν είδε τι ερχόταν. Αυτοί είναι υπεύθυνοι για την ύφεση που υπάρχει σε όλες τις χώρες που υποβλήθηκαν σε θεραπεία λιτότητας. Είμαστε αντιμέτωποι με μια αυτοεπιβαλλόμενη ύφεση. Δεν θα μπορούσε να έχει γίνει κάτι πιο ηλίθιο», λέει ο Πολ ντε Γκράουβε, καθηγητής της London School of Economics.




Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Βόλφρανκ Σόϊμπλε


ΠΟΙΌΣ ΕΊΠΕ ΌΤΙ Η ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΊΑ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ;
ΚΑΙ ΌΜΩΣ ΥΠΆΡΧΕΙ!
ΠΡΟΣΈΞΤΕ ΤΟ ΕΙΡΩΝΙΚΌ ΎΦΟΣ ΣΤΑ ΜΆΤΙΑ ΤΟΥ!

ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΠΗΒΟΛΟ ΠΑΠΆΡΙ! Ο ΔΥΝΆΣΤΗΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ!
Η ΑΥΤΟΥ ΕΞΟΧΟΤΗΣ:

"ΕΜΠΕΝΙΖΕΡ ΣΚΡΟΥΤΖ"

Κατάμαυρος ο ορίζοντας

Ιλαροτραγωδία με τις δηλώσεις του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά προς βουλευτές της ΝΔ σε ταβερνοκουβέντα στην Κηφισιά, το βράδυ της Τετάρτης. Τι ομολόγησε; «Το 2013 θα είναι η χειρότερη χρονιά για την Ελλάδα», είπε ο πρωθυπουργός, αναφέρει το «Εθνος». Εντελώς άλλη αποστροφή της συζήτησης προώθησε στα τηλεοπτικά κανάλια και τις δεξιές εφημερίδες η κυβερνητική προπαγάνδα, ώστε να βγαίνει το διαμετρικά αντίθετο συμπέρασμα: «Από τον Σεπτέμβριο θα απογειωθούμε (!), αρκεί να αντέξουμε μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού», είναι η προβαλλόμενη πρωθυπουργική δήλωση. Πρόκειται φυσικά για παραμύθι, για προσπάθεια εξαπάτησης του ελληνικού λαού. Επειδή η κατάσταση της οικονομίας θα επιδεινωθεί δραματικά τους επόμενους μήνες, επιχειρείται να καλλιεργηθούν ψεύτικες ελπίδες στους Ελληνες ότι όπου να 'ναι τελειώνει το μαρτύριο.

Μείωση του ΑΕΠ κατά 4,5% προβλέπει για το 2013 η ίδια η κυβέρνηση Σαμαρά και μάλιστα στο πιο επίσημο κείμενό της, τον προϋπολογισμό της τρέχουσας χρονιάς. Τι είδους «απογείωση» θα είναι αυτή με καταποντισμό του ΑΕΠ; «Απογείωση» προς τα Τάρταρα, τον Καιάδα, την άβυσσο;
Θα αργήσουμε πολύ να δούμε άσπρη μέρα, αν συνεχιστεί αυτή η πολιτική οικονομικής και κοινωνικής εξουθένωσης του λαού μας. Πολλά χρόνια θα περάσουν. Πόσα δεν ξέρουμε, γιατί αυτό συναρτάται με τις πολιτικές εξελίξεις στις ηγετικές χώρες της ΕΕ και πρωτίστως στη Γαλλία. Δευτερευόντως, η Ιταλία μπορεί να λειτουργήσει ως καταλύτης σοβαρών ευρωπαϊκών γεγονότων. Πάντως, οι Γερμανοί αναλυτές και αξιωματούχοι, που αναφέρονται στο θέμα της Ελλάδας αυτοτελώς, κάνουν λόγο συνήθως για τουλάχιστον μία... δεκαετία (!) μαρασμού της χώρας μας. Εκτιμήσεις, όμως, που δεν συνυπολογίζουν ελληνικές και ευρωπαϊκές πολιτικές εξελίξεις δεν έχουν καμιά αξία.
Κοινωνική έκρηξη στην Ελλάδα είναι πολύ πιθανότερη από την «απογείωσή» της, εκτιμά ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας, αν συνεχιστεί η ίδια πολιτική. «Θα είμαστε μπροστά σε κοινωνική έκρηξη, αν πιέσουμε τον λαό να δώσει περισσότερα», δήλωσε ευθέως ενώπιον του Γάλλου προέδρου Φρανσουά Ολάντ. «Ο ελληνικός λαός δεν αντέχει άλλα βάρη. Εχει δώσει πάρα πολλά μέχρι σήμερα. Οι αντοχές των Ελλήνων έχουν εξαντληθεί», υπογράμμισε.
Αδιαφορεί η κυβέρνηση για τη δυστυχία των Ελλήνων. Νομοθετεί έχοντας κατά νου μόνο τις εντολές και τις απαιτήσεις της τρόικας. Ετσι π.χ. εξαπλασίασε (!) σχεδόν τον φόρο στο πετρέλαιο θέρμανσης - για την ακρίβεια από 60 ευρώ τα 1.000 λίτρα που ήταν πέρυσι τον πήγε στα... 330 ευρώ φέτος. Το αποτέλεσμα είναι γνωστό. Εχει ξεπαγιάσει όλη η Ελλάδα, εκατομμύρια Ελλήνων. Κατέρρευσε η κατανάλωση πετρελαίου θέρμανσης. Πτώση πάνω από 80%! Φέτος τον Ιανουάριο, λοιπόν, με έξι φορές πάνω τον φόρο σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2012, η κυβέρνηση εισέπραξε 353 εκ. ευρώ φόρους από το πετρέλαιο θέρμανσης έναντι... 349 εκατομμυριών που είχε εισπράξει τον περσινό Γενάρη! Η κυβέρνηση Σαμαρά και λοιπών οδήγησε σε πολύμηνο μαρτύριο ξεπαγιάσματος 10 εκατομμύρια Ελληνες για να κερδίσει 4 εκατομμύρια ευρώ! Ανήκουστο κοινωνικό έγκλημα για να πάρει... 40 λεπτά παραπάνω φόρο από κάθε πολίτη!
Το ταξίδι στην Τουρκία ύστερα από μία εβδομάδα δεν γνωρίζουμε αν ο πρωθυπουργός το συμπεριλαμβάνει στην «απογείωση» της κυβέρνησής του. Ειλικρινά απορούμε γιατί ο Αντώνης Σαμαράς πραγματοποιεί αυτή την επίσκεψη στην πιο εχθρική χώρα προς την Ελλάδα αυτή την εποχή που η χώρα μας είναι εξόφθαλμα τραγικά αποδυναμωμένη σε ό,τι αφορά και τη διεθνή της θέση, ενώ το διεθνές κύρος της είναι μηδαμινό. Θέλει πολλή σκέψη για να αντιληφθεί κανείς ότι μέσα σε αυτό το πλαίσιο η ουσιαστική ταπείνωση του Ελληνα πρωθυπουργού είναι αναπότρεπτα δεδομένη εκ των προτέρων;
Οσο για το δημόσιο χρέος, παρά το «κούρεμα» κατά 53% ποσού 200 δισεκατομμυρίων ευρώ και πλέον και την «επαναγορά» ελληνικών ομολόγων που διέλυσαν τα ασφαλιστικά ταμεία και το τραπεζικό σύστημα της Ελλάδας, η μείωσή του είναι απογοητευτικά μικρή. Από 176,4% του ΑΕΠ που ήταν το 2011 έπεσε στο 156,6% του ΑΕΠ το 2012, έχοντας πάντως ένα ΑΕΠ που μειώθηκε αισθητά στη διάρκεια της χρονιάς που πέρασε. Επειδή, όμως, το δημόσιο χρέος μετριέται ως ποσοστό του ΑΕΠ και όχι σε απόλυτα μεγέθη, το 156,6% του ΑΕΠ σηματοδοτεί χρέος μη βιώσιμο για χώρα όπως η Ελλάδα.

Του Γιώργου Δελαστίκ



Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

ΤΟ ΑΡΧΊΔΙ....


Στην ίσως πιο σκληρή κριτική που έχει δεχθεί μέχρι σήμερα από μέσο ενημέρωσης ο πρώην πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου, προχώρησε το συντηρητικό δίκτυο Fox News. Σε ιδαίτερα σκληρό ύφος και με επικριτικούς χαρακτηρισμούς λίγο πολύ το άρθρο κατηγορεί για τα «πάνδεινα» της χώρας τον κ. Παπανδρέου τονίζοντας ότι μόνο ως ελληνική τραγωδία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το γεγονός ότι ο άνθρωπος που «έφερε την κρίση στην Ελλαδα» διδάσκει για αυτήν σε Πανεπιστήμιο.
Στο δημοσίευμα φιλοξενούνται και απόψεις αναλυτών που διόλου τυχαία δεν αναφέρονται στον πρώην πρωθυπουργό με κολακευτικά σχόλια.
«O Γιώργος Παπανδρέου, ο πρώην σοσιαλιστής πρωθυπουργός που είχε αναλάβει το τιμόνι της χώρας, όταν η οικονομική κρίση χτύπησε την Ελλάδα, έριξε το «πλοίο» πάνω στα βράχια της δημοσιονομικής καταστροφής. Σήμερα, έχει… προσγειωθεί στην πραγματικότητα έχοντας βρει εργασία στο Πανεπιστήμιο Columbia, ως διδάσκων, δίνοντας συμβουλές για το πως οι ηγέτες πρέπει να διαχειριστούν την οικονομική κρίση»
Το Ivy League School ανακοίνωσε με τυμπανοκρουσίες την ανάληψη καθηκόντων διάσκοντα από τον Γιώργο Παπανδρέου υποστηρίζοντας ότι λέγοντας ότι η Ελλάδα είναι ένα «ζωντανό εργαστήριο» για τις βασικές προκλήσεις της παγκόσμιας δημόσιας πολιτικής.
Ο Παπανδρέου, ο οποίος ηγήθηκε της Ελλάδας από τον Οκτώβριο 2009 έως το Νοέμβριο του 2011, διδάσκει ένα μάθημα σχετικά με την ευρωπαϊκή χρηματοπιστωτική κρίση και θα δώσει μια διάλεξη την Τετάρτη με θέμα «Bailouts and Ballots: Οι Νέες Προκλήσεις για τη Δημοκρατία και την υπόθεση της Ευρώπης» αναφέρει το δημοσίευμα.
Φέρνοντας τον άνθρωπο που κυβερνούσε την Ελλάδα, όταν η οικονομία της συνετρίβει – και στη συνέχεια πήγε ικετεύοντας για διασώσεις – ορισμένοι άρχισαν να επικρίνουν εκ των υστέρων το πανεπίστημιο του Μανχάταν.
Ο κ. Παπανδρέου, του οποίου ο πατέρας και ο παππούς ήταν επίσης πρωθυπουργοί, υπήρξε επίσης κορυφαίος ηγέτης του Σοσιαλιστικού Κόμματος του οποίου οι πολιτικές οδήγησαν σε μετάσταση των οικονομικών προβλημάτων στις επόμενες κυβέρνήσεις.
Ο Matthew Melchiorre, ειδικός σε θέματα ευρωπαϊκών οικονομικών υποθέσεων στο Competitive Enterprise Institute δήλωσε σχετικά: «Αλλά πρέπει επίσης να λάβουν υπόψιν τους το γεγονός ότι το κόμμα του, είναι υπεύθυνο για την ανάπτυξη ενός υπερβολικού κράτους, κάτι που έγινε πρόβλημα από το 1981. Οι μη βιώσιμες υποσχέσεις του κόμματός του προς τον ελληνικό λαο, έχουν τώρα επιπτώσεις. Και αυτός συμμετείχε άμεσα στην δημιουργία όλων των προβλήματων που έχει η Ελλάδα σήμερα».
Για το Κολούμπια, ο κ. Παπανδρέου είναι περισσότερο ένα τρόπαιο παρά ένας καθηγητής, σύμφωνα με τον Desmond Lachman από το American Enterprise Institute. Στην πραγματικότητα, είπε ο Lachman, θα έχει μάλλον περισσότερα προσόντα για να διδάξει τι δεν πρέπει να κάνουν.
«Δεν έχω καμία ιδέα για το τι πρόκειται να διδάξει ο Παπανδρέου», δήλωσε ο Lachman. «Αλλά ένα πράγμα που δεν θα πρέπει να διδάξει, είναι το πώς να διευθύνεις μια οικονομία. Μπορεί να θέλει να τους διδάξει πώς να διευθύνουν μια οικονομία στην καταστροφή».
Το μεγαλύτερο λάθος του Παπανδρέου, είπε ο Lachman, ήταν ότι απέτυχε να αναγνωρίσει ότι το χρέος- μαμούθ της Ελλάδας, δεν ήταν βιώσιμο.
Αντί να εξέλθει από την Ευρωπαϊκή Ένωση και να βάλει τα δημοσιονομικά του έθνους του σε τάξη, ο κ. Παπανδρέου συνέχισε τις ίδιες πολιτικές μέχρι που η βόμβα του χρέους της Ελλάδας, έγινε πρόβλημα ολόκληρης της ΕΕ. Σε εκείνο το σημείο, ο κ. Παπανδρέου ενέδωσε στον απαιτήσεις της ΕΕ για τα μέτρα λιτότητας που τώρα τον κάθιστούν εξαιρετικά αντιδημοφιλή.



Το Αρχίδι....




ΉΡΘΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΆΝΕΙ ΚΟΥΜΆΝΤΟ....

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Λασίθι! Η χώρα του μέλλοντος....


Θέλετε να πάτε ταξίδι στο νομό Λασιθίου; Πρέπει να έχετε μαζί σας… διαβατήριο για να εισέλθετε στο «Λασιθιστάν».
Με τον τρόπο αυτό οι κάτοικοι του νομού Λασιθίου θέλουν να διαμαρτυρηθούν στην κεντρική εξουσία για το γεγονός ότι η περιοχή τους υποβαθμίζεται συνεχώς. Ειδικά μετά τις ανακοινώσεις του σχεδίου «Αθηνά» όπου χάνονται τμήματα που λειτουργούσαν στο Λασίθι, αλλά και τις συγχωνεύσεις νοσοκομείων, οι Λασιθιώτες αποφάσισαν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους.
Εκτός από το διαβατήριο εκδόθηκαν και χαρτονομίσματα των 5 ευρώ τα οποία φέρουν την φωτογραφία ενός αποκομμένου κρατιδίου, του Λασιθιστάν. Οσο για το διαβατήριο, έχει πάνω μια έκφραση που λένε οι Λασιθιώτες ότι χρησιμοποιήθηκε ο τέως πρωθυπουργός, Κ. Σημίτης για το Λασίθι: «Στου Διαόλου τη μάνα».
Η ανεξαρτησία του Λασιθίου ξεκινά από τις 21 Φεβρουαρίου με τους κατοίκους να προσπαθούν με χιούμορ να αντιμετωπίσουν την αποψίλωση υπηρεσιών, σχολών και νοσοκομείων.

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Τι περιμένουμε;;;;;;;;

Λισαβόνα, Πορτογαλία
Χιλιάδες άνθρωποι διαδήλωσαν το Σάββατο, από το βορρά έως το νότο της Πορτογαλίας, κατά των μέτρων λιτότητας που εφαρμόζει η κεντροδεξιά κυβέρνηση.
«Αλλαγή πορείας, νέα πολιτική» ήταν μερικά από τα συνθήματα, που αναγράφονταν στα πλακάτ που κρατούσαν οι διαδηλωτές στη Λισσαβόνα, όπου περίπου 5.000 άνθρωποι διαδήλωσαν μετά από κάλεσμα του CGTP, του κύριου συνδικάτου της Πορτογαλίας.
«Οι θυσίες μας πάνε στα χέρια των τραπεζιτών και των πολιτικών» φώναζαν οι διαδηλωτές κυματίζοντας τις κόκκινες σημαίες του συνδικάτου. Ο γενικός γραμματέας του CGTP, Αρμένιο Κάρλος ανέφερε ότι η συμμετοχή στη διαδήλωση διαμαρτυρίας έφτασε σε μερικές «δεκάδες χιλιάδες» σε είκοσι πόλεις της Πορτογαλίας.
Το CGTP διαβεβαίωσε ότι στο Πόρτο, τη μεγαλύτερη πόλη στα βόρεια της χώρας, δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι διαδήλωσαν και αρκετές χιλιάδες στο νότο στις πόλεις Φάρο και Πορτιμάο.
Η εκδήλωση διαμαρτυρίας αφορούσε τα μέτρα λιτότητας που εφαρμόζει η κυβέρνηση, με αύξηση των φόρων και ταυτόχρονη μείωση των μισθών και των συντάξεων. «Από τώρα και μέχρι το τέλος του Μαρτίου θα υπάρξουν απεργίες και διαδηλώσεις σε όλη τη χώρα» ανακοίνωσε ο Αρμένιο Κάρλος κατά τη διάρκεια ομιλίας του στο τέλος της εκδήλωσης στη Λισσαβόνα.
Σε αντάλλαγμα για το πακέτο διάσωσης των 78 δισεκατομμυρίων ευρώ που χορηγήθηκε τον Μάιο του 2011 από την ΕΕ και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Πέδρο Πάσος Κοέλιο εφαρμόζει ένα ευρύ πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων.
Η κυβέρνηση θεωρεί αναγκαία τα μέτρα λιτότητας για την αποκατάσταση των οικονομικών της χώρας που επιδεινώνονται εξαιτίας της ύφεσης. Η οικονομία της Πορτογαλίας υποχώρησε πέρυσι κατά 3,2% και το ποσοστό ανεργίας είναι σήμερα στο 16,9% του εργατικού δυναμικού και στο 40% των νέων.




Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

ΈΛΕΟΣ.... ΤΌΣΟ ΑΠΎΘΜΕΝΗ ΒΛΑΚΕΊΑ!

ΔΕΝ έχουν τον Θεό τους. Εχουν όµως... θράσος απύθµενο. Οι τροϊκανοί, που δεν προλαβαίνουν να κάνουν αυτοκριτική στο υψηλότερο επίπεδο, να οµολογούν τα λάθη στο πρόγραµµα που εφάρµοσαν στην Ελλάδα και τις καταστροφικές του συνέπειες για τον λαό, θέλουν ακόµα και τώρα, άκουσον άκουσον, να συνεχίσουν να εφαρµόζουν την ίδια συνταγή.

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ο Τόµσεν µάς απειλεί µε νέες περικοπές σε µισθούς και συντάξεις αν δεν επιτευχθούν οι στόχοι των εσόδων, λες και βρίσκεται σε διατεταγµένη υπηρεσία καταστροφής της χώρας. Επιτέλους, από τη στιγµή που οµολογούν το λάθος, έχουν υποχρέωση να το διορθώσουν και όχι να επιµένουν µε µουλαρίσιο πείσµα (άραγε το γνωρίζουν) στην ίδια θανατηφόρα συνταγή. Κι αν αυτοί επιµένουν, κάτι πρέπει να κάνει η κυβέρνηση, τα κόµµατα, ενδεχοµένως και άλλοι παράγοντες για να τους σταµατήσουν.
ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΙ σύλλογοι θα µπορούσαν, για παράδειγµα, να εξετάσουν το ενδεχόµενο να στραφεί η χώρα δικαστικά εναντίον της τρόικας (µιλάµε για το ΔΝΤ, την ΕΚΤ και την Κοµισιόν) και να ζητήσει αποζηµίωση για τις καταστροφές που προκάλεσαν µε το πρόγραµµα που επέβαλαν. Οι άνεργοι ή οι επι-χειρήσεις που έκλεισαν εξαιτίας του Μνηµονίου να διεκδικήσουν αποζηµιώσεις. Δεν γνωρίζω αν είναι νοµικά εφικτό. Σίγουρα, όµως, πολιτικά θα είναι µία πράξη εναντίωσης στις πολιτικές που δεν αφήνουν τη χώρα να ορθοποδήσει, που τη βυθίζουν σε ύφεση, που αυξά-νουν τους ανέργους και πολλαπλασιάζουν τα λουκέτα.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, θα ήταν και µία πράξη που θα µπορούσε να σπάσει τον τσαµπουκά των Τόµσεν και Σία, που συνεχίζουν να µαθαίνουν στου κασίδη το κεφάλι.

Του Θανάση Λυστρογίαννη

Όλι Ρεν... "Το Λάθος"

Πέφτεις σε λάθη, τι έχεις πάθει, θα μπορούσαμε να ρωτήσουμε μελωδικά τον Ολι Ρεν για τη στάση του στο ζήτημα του λανθασμένου πολλαπλασιαστή.

Αλλά επειδή μάλλον δεν πρόκειται να μας καταλάβει, θα του θυμίσουμε τη ρήση του Αγγλου συγγραφέα Τόμας Καρλάιλ, ο οποίος έζησε στη βικτοριανή εποχή: «Το μεγαλύτερο λάθος είναι να μην έχεις συνείδηση των λαθών σου».Δύο τινά συμβαίνουν. Είτε ο Ολι Ρεν δεν έχει συνείδηση του λάθους που τόσες καταστροφές, τόσο πόνο και οδύνη προκάλεσε στον ελληνικό λαό, οπότε κατά τον Καρλάιλ διαπράττει μεγαλύτερο λάθος.
Είτε έχει συνείδηση, αλλά στο όνομα σκοπιμοτήτων ή ιδεολογικών αγκυλώσεων επιμένει στην εφαρμογή ενός προγράμματος που ο ελληνικός λαός πλήρωσε ακριβά, χωρίς ωστόσο να κερδίσει το δικαίωμα στην ελπίδα.
Κι ενώ ο πέλεκυς της κοινωνικής εξέγερσης επικρέμαται πάνω από την ελληνική κοινωνία, ενώ οι φόροι είναι δυσβάσταχτοι για την πλειονότητα των πολιτών και η απειλή της κοινωνικής αποσάθρωσης δεν απέχει παρά μία... δέσμη μέτρων, ο κομισάριος Ρεν στέλνει τελεσίγραφο να μη χαλαρώσει η πολιτική.
Γιατί άραγε; Μήπως η συνέχιση της λιτότητας θα φέρει αποτελέσματα; Αν ήταν έτσι, αν πραγματικά το πίστευε, θα μπορούσε να κάνει έκκληση για λίγη ακόμα υπομονή, ώσπου να βγούμε στο ξέφωτο και να δούμε καλύτερες μέρες. Ομως εκείνο που χρειάζονται τώρα απελπισμένα η ελληνική κοινωνία και η χώρα είναι η ανάπτυξη, μια βαθιά ανάσα για να συνεχίσουν το δύσκολο ταξίδι που θα τις οδηγήσει μακριά από τον τόπο του μαρτυρίου στον οποίο τις εξόρισε το λάθος της τρόικας.

Θανάσης Λυστρογιάννης

Αλλοίμονο μας...


«Άγουρη» συμμορία στη Βέροια!
Συμμορία έξι παιδιών, ηλικίας από 13 έως και 15 ετών, που εξαρθρώθηκε στη Βέροια, ενοχοποιείται για τέσσερις διαρρήξεις ταξί και πέντε διαρρήξεις καταστημάτων.
Συμμορία έξι παιδιών, ηλικίας από 13 έως και 15 ετών, που εξαρθρώθηκε στη Βέροια, ενοχοποιείται για τέσσερις διαρρήξεις ταξί και πέντε διαρρήξεις καταστημάτων.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, οι ανήλικοι δράστες έδρασαν σε διάστημα πέντε μηνών (Αύγουστος - Δεκέμβριος 2012) και αφαίρεσαν στα πέντε τους «χτυπήματα» συνολικά 400 ευρώ και έναν φορητό υπολογιστή αξίας 600 ευρώ.






Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Η ΑΥΤΟΎ ΕΞΟΧΌΤΗΣ Ο επαγγελματίας Παπαρολόγος!


ΚΑΜΑΡΏΣΤΕ ΤΟΝ!
"ΟΛΙ ΡΕΝ" Τ' 'ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΎ...

ΚΑΙ ΕΓΏ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΝΗΣΥΧΟΎΣΑ....
ΤΏΡΑ ΗΣΎΧΑΣΑ!

ΑΥΤΌΣ ΕΊΝΑΙ ΑΠΌΛΥΤΑ "ΣΩΣΤΌΣ"
ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΝΟΎΣ ΤΟΥ!

ΤΈΤΟΙΟ ΜΕΓΑΛΕΠΗΒΟΛΟ ΠΑΠΆΡΙ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΌ....
ΕΎΓΕ!

ΣΤΈΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗΣ;;;;;

Δυο-τρεις καθηγητές και η χώρα καταστράφηκε, έλεγε ο Οτο φον Μπίσμαρκ. Ο ένας βρέθηκε, είναι ο κ. Γεώργιος Μέργος, ο οποίος δεν έχει αντιληφθεί την καταστροφή που υπέστη η χώρα με τη μείωση των μισθών, των συντάξεων και των επιδομάτων και ονειρεύεται χαμηλότερο κατώτατο μισθό.
Ο κύριος καθηγητής όχι μόνο δεν συγκινήθηκε από τα πάθη των ανέργων, των χαμηλόμισθων και των οικονομικά αδύνατων, όχι μόνο βρέθηκε εκτός κυβερνητικής γραμμής που ξορκίζει την περαιτέρω λιτότητα, δεν διάβασε ούτε όσα είπε ο επικεφαλής οικονομολόγος του ΔΝΤ, Ολιβιέ Μπλανσάρ, ότι δηλαδή: «Πιο σημαντικό είναι να δοθεί προτεραιότητα στην υπερπήδηση βαθιά ριζωμένων αντιστάσεων στις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, ώστε να διασφαλιστεί η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας μέσα από την υψηλότερη παραγωγικότητα και όχι τις επώδυνες μισθολογικές περικοπές».
Η παραγωγικότητα είναι, λοιπόν, το κλειδί. Αυτήν, κύριε Μέργο, θα πρέπει να προσέξει η χώρα στην πορεία προς την ανάπτυξη. Πώς μπορεί να επιτευχθεί; Με την πάταξη της γραφειοκρατίας που αυξάνει το κόστος, τις επενδύσεις σε τεχνολογικό εξοπλισμό, την ανόρθωση της Παιδείας, ώστε οι εργαζόμενοι να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις και δεξιότητες, την καθιέρωση σταθερού φορολογικού συστήματος, τη μείωση των εισφορών, την πάταξη της φοροδιαφυγής ώστε να μην υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός και πολλούς άλλους παράγοντες.

Η επιλογή που θα κάνει η κυβέρνηση αποτελεί τη «λυδία λίθο» για την πολιτική της. Η ίδια είναι επίσης καθοριστική για την επιτυχία ή όχι του προγράμματος. Επιλογές όπως αυτή του κυρίου Μέργου οδηγούν κατευθείαν στην αποτυχία, αφού καθοριστικός παράγοντας στις οικονομικές εξελίξεις είναι το κλίμα και η εργασιακή ειρήνη.

Του Θανάση Λυστρογιάννη



Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

ΞΕΡΌΛΑΣ...



ΆΛΛΟΣ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟΣ "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΌΣ"!
ΤΟΝ ΣΗΜΊΤΗ ΜΟΥ ΘΥΜΊΖΕΙ...
ΔΙΕΚΤΙΚΟΎΣΕ ΚΙ ΑΥΤΌΣ ΤΟ "ΑΛΑΘΗΤΟ"!
ΣΤΑ ΜΆΤΙΑ ΤΟΥ ΦΑΊΝΕΤΑΙ Η ΥΠΕΡΟΠΤΙΚΉ ΑΝΟΗΣΊΑ!
ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΊΟΣ....
ΠΟΥ ΓΝΩΡΊΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΟΝΟ,
ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΆ....

ΟΥΔΈΝ ΣΧΌΛΙΟΝ...

ΚΟΙΜΟΙΘΈΤΕ ΉΣΥΧΟΙ!
ΤΟ ΜΈΛΛΟΝ ΜΑΣ,
ΒΡΊΣΚΕΤΑΙ,
Σ' ΑΣΦΑΛΉ ΧΈΡΙΑ...

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ;


Ντάισελμπλουμ: Σε σωστό δρόμο η Ελλάδα - «Ακαδημαϊκή» η συζήτηση για τα λάθη του ΔΝΤ
---------------------------------------------------------
ΤΙ ΑΚΡΙΒΏΣ ΘΑ ΠΕΊ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΤΟ ΛΆΘΟΣ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ;
ΔΗΛΑΔΉ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΑΝΤΊΚΤΥΠΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΊΑ;

ΈΛΕΟΣ....Η ΒΛΑΚΕΊΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΌΡΙΟ κ. ντάϊσελμπλούμ...ΚΑΝΈΝΑ ΑΠΟΛΎΤΩΣ
ΔΗΛΑΔΉ ΔΕΝ ΕΊΣΤΕ ΣΤΥΓΝΟΊ ΕΚΒΙΑΣΤΈΣ;

ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΡΆΣΩ ΕΓΏ ΤΗΝ ΘΗΛΕΙΆ ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΌ,
ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΥΖΗΤΉΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΌΡΟ "ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ"....

ΝΑ ΔΟΎΜΕ ΤΌΤΕ ΤΙ ΘΑ ΛΕΣ;

ΦΑΣΙΣΜΌΣ....


Mεταλλάσσει το πολίτευμα της Ελλάδας ο ζυγός του μνημονίου. Το κοινοβουλευτικό καθεστώς αφυδατώνεται. Οι συνταγματικές πρόνοιες για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης μετατρέπονται σε καθημερινό τρόπο διακυβέρνησης. Οι δημοκρατικές και συνδικαλιστικές ελευθερίες συρρικνώνονται. Οι εργασιακές κατακτήσεις ολόκληρου του 20ού αιώνα καταλύονται. Τα ρήγματα στις σχέσεις κυβερνώντων και κυβερνωμένων διευρύνονται και γίνονται αβυσσαλέα χάσματα. Η δραματική αλλαγή επί τα χείρω του πολιτεύματος συντελείται ταχύτατα, χωρίς αντιστάσεις. Οι πολίτες ως σύνολο δυσκολεύονται να συνειδητοποιήσουν το βάθος και τον μόνιμο χαρακτήρα, όπως και τις τραγικές συνέπειες του τρόπου με τον οποίο ασκεί την εξουσία η συγκυβέρνηση Σαμαρά, Βενιζέλου, Κουβέλη.
Η οικονομική καταβαράθρωση εκατομμυρίων Ελλήνων και οι απεγνωσμένες και μάταιες προσπάθειές τους να αποτρέψουν την εξαθλίωσή τους, απορροφά κάθε ικμάδα ενεργητικότητας που έχει απομείνει στον πληθυσμό της χώρας. Δεν αντιλαμβάνονται έτσι το μέγεθος της πολιτειακής αλλαγής που συντελείται. Νομίζουν ότι πρόκειται απλώς για αποσπασματικές εκδηλώσεις αυταρχισμού της κυβέρνησης. Κάνουν λάθος.
Η αυταρχική διολίσθηση είναι όμως αποτέλεσμα μιας συνειδητής επιλογής άσκησης της εξουσίας με νέο τρόπο. Η περιφρόνηση εκ μέρους της κυβέρνησης της άνετης κοινοβουλευτικής της πλειοψηφίας στη Βουλή και η προτίμησή της να διοικεί με εξόφθαλμα αντισυνταγματικές Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, σηματοδοτεί την απαξίωση του κοινοβουλευτισμού που επιδιώκει η συγκυβέρνηση ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ. Η στάση της κυβέρνησης Σαμαρά και υπολοίπων συμπληρώνει και προστίθεται στους αλαλαγμούς μερίδας του πλήθους «Να καεί, να καεί το μπ...λο η Βουλή», δεν αντιπαρατίθεται σε αυτούς που περιφρονούν το κοινοβουλευτικό πολίτευμα. Τους ενισχύει.
Η κατάλυση των δικαιωμάτων των εργαζομένων, η εκμηδένιση της προστασίας της εργασίας, η πολιτική επιστράτευση των απεργών, ο καταποντισμός των μισθών κάτω από το όριο της φτώχειας για τη μεγάλη πλειοψηφία των εργαζομένων, η άσκηση πολιτικής που δημιουργεί εκατοντάδες χιλιάδες νέους ανέργους κάθε χρόνο κ.λπ. δεν είναι μόνο αποκρουστικά μέτρα αυτά καθαυτά. Αλλάζουν εκ βάθρων τη σχέση του πολιτεύματος και του κράτους με τους πολίτες.
Η αμφισβήτηση της... νομιμότητας (!) του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, του ΣΥΡΙΖΑ, από τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη είναι κάτι πολύ σοβαρότερο από την παρεκτροπή ενός υπουργού ακροδεξιάς νοοτροπίας ή από την αγωνία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά μήπως ο Αλέξης Τσίπρας κριθεί «πρωθυπουργήσιμος» από το ελληνικό κατεστημένο, τους Αμερικανούς ή τους Γερμανούς, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει πλέον θανάσιμα αυτός και οι συνεργάτες του να χάσουν σύντομα την εξουσία. Οταν μια κυβέρνηση προσπαθεί να εμφανίσει ως δήθεν κινούμενη εκτός νομιμότητας την αξιωματική αντιπολίτευση, τότε αυτό που απειλείται από την κυβέρνηση και τη δράση της είναι πρωτίστως η δημοκρατία.
Οι ξυλοδαρμοί κρατουμένων από αστυνομικούς και η δημοσίευση εσκεμμένα φωτογραφιών τους με τα πρόσωπα μελανιασμένα ή αιμόφυρτα από το ξύλο που τους έδωσαν οι αστυνομικοί, σημαίνουν πολύ περισσότερα πράγματα από τις προσωπικές παρεκτροπές των οργάνων της πολιτείας που διέπραξαν τους ξυλοδαρμούς ή και βασανιστήρια εις βάρος αυτών που συνέλαβαν. Αποσκοπούν προφανώς να τρομοκρατήσουν καταρχάς τους ομοϊδεάτες τους, αλλά και όσους άλλους Ελληνες θεωρούνται εχθροί της κυβέρνησης.
Το κράτος της Δεξιάς, που προς μεγάλη τότε ανακούφιση του ελληνικού λαού κατέλυσε από το 1981 ο Ανδρέας Παπανδρέου, είχε μια βαρύτατα ένοχη ιστορία κρατικής και παρακρατικής βίας. Το μόνο που δεν χρειάζεται η σημερινή Ελλάδα είναι μια επανέκδοσή του σε συνθήκες 21ου αιώνα.
Επιβολή της πολιτικής της με κάθε μέσο επιδιώκει η συγκυβέρνηση Σαμαρά, Βενιζέλου, Κουβέλη και στην επιδίωξή της αυτή δείχνει να μην ορρωδεί προ ουδενός. Δεν ενδιαφέρεται πλέον για την άσκηση μιας πολιτικής στον οικονομικό και στον κοινωνικό τομέα ή στον τομέα των δημοκρατικών και πολιτικών ελευθεριών που θα εξασφάλιζε τη συναίνεση της τεράστιας πλειοψηφίας του ελληνικού λαού στη λειτουργία του πολιτεύματος.
Αυτό συνιστά τομή με τη μέχρι τώρα πολιτειακή λειτουργία. Ταυτόχρονα, η επιλογή της επιβολής αντί της συναίνεσης και ενσωμάτωσης των πολιτών, καθιστά τον αυταρχισμό αναπόσπαστο στοιχείο του νέου πολιτεύματος.

Του Γιώργου Δεάστίκ

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

ΕΦΙΆΛΤΕΣ....ΧΙΛΙΆΔΕΣ!


Νάσο παιδί μου, θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη που δεν έχω αναγνωρίσει μέχρι σήμερα την αντικειμενικότητά σου στην παρουσίαση του ιστορικού γίγνεσθαι σ’ αυτόν τον τόπο από τη δήθεν επανάσταση του 1821 και μετά. Που τόσα χρόνια ζούσα με το μύθευμα του κρυφού σχολειού μη αναγνωρίζων την ανεξιθρησκεία που επικρατούσε επί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και τη δωρεάν παιδεία που παρείχε ο πολυχρονεμένος πασάς στους υπηκόους του. Τότε που μερικοί κατσαπλιάδες, δήθεν πρόγονοί μου, κατέσφαζαν τους μουσουλμάνους υπηκόους του μεγάλου Βεζύρη καθώς αυτοί οι κατσαπλιάδες κατέβαιναν χορτάτοι με άγρια χόρτα από τα βουνά για πλιάτσικο.
Ζητώ συγγνώμη που δεν αναγνωρίζω μακεδονική εθνότητα, μακεδονική γλώσσα, που δεν αναγνωρίζω τα λάθη του εγκαταβιούντος σ’ αυτό το κομμάτι γης λαού, ο οποίος πιστεύει σε ένα ανύπαρκτο Αλβανικό έπος παρασυρμένος από πολεμοκάπηλους, που είχε το θράσος να αντισταθεί στους Γερμανούς, αντί να τους επιτρέψει όμορφα και πολιτισμένα να διέλθουν με τις ταξιαρχίες τους από τη χώρα μας για να συνεχίσουν με επιτυχία τον πόλεμο στη Βόρειο Αφρική, που τολμώ να ισχυρίζομαι ότι τα Ίμια είναι ελληνικά. Ζητώ συγγνώμη που δεν αναγνωρίζω την αυθεντία σου και το γεγονός ότι έχεις πλέον αναλάβει την πρωτοκαθεδρία στην αντικειμενική ιστοριογραφία αρπάζοντας τα σκήπτρα από την κ. Ρεπούση. Τί άλλο να σου πω απολογούμενος. Πόσα κρίματα έχω διαπράξει που τα ξεχνώ και αδυνατώ να τα απαριθμήσω.
Έχε υπόψη σου, πάντως, ότι θα ξεχάσω και το εξής περιστατικό, το οποίο είτε διάβασα κάπου είτε το άκουσα σε μία εκδήλωση από τον ίδιο τον μυθοπλάστη στρατηγό Δημήτρη Αλευρομάγειρο. Λέει ότι ο στρατηγός ήταν επί κεφαλής μίας μονάδος στο αεροδρόμιο της Λευκωσίας τότε που ο Αττίλας προήλαυνε στη μαρτυρική μεγαλόνησο. Δεν θυμάμαι αν ήταν τότε ταγματάρχης, λοχαγός ή αντισυνταγματάρχης. Δεν έχει σημασία, όμως, πόσα αστέρια έφερε στις επωμίδες του ή αν αυτά ήταν ασημένια ή χρυσά. Σημασία έχει τί υπήρχε κάτω από τις επωμίδες. Ενώ, λοιπόν, οργάνωνε ο Αλευρομάγειρος τη μονάδα του για αποκρούσει την επικείμενη επίθεση των Τούρκων, κατέφθασε στο στρατηγείο του ένα Καναδός λοχαγός της ειρηνευτικής δύναμης του ΟΗΕ και του είπε να πάρει τη μονάδα του και να φύγει, διότι οι Τούρκοι έρχονταν με μεγάλη δύναμη και θα λιάνιζαν τους Έλληνες. Ο Αλευρομάγειρος τον κοίταξε απορημένος και του είπε χωρίς χρονοτριβή: «Θα μείνουμε!». Ο Καναδός γούρλωσε τα μάτια του προειδοποιώντας τον: «Θα σας πετσοκόψουν. Γιατί να μείνετε;». Τότε τον κοίταξε στα μάτια για μερικά δευτερόλεπτα ο Αλευρομάγειρος και του είπε: «Πού να σου εξηγώ τώρα, δεν έχουμε χρόνο. Είναι μια ιστορία 3.000 χρόνων και θα κρατήσει πολύ».
Ναι ρε Νάσο, κι’ ο στρατηγός Αλευρομάγειρος τις ίδιες παραισθήσεις μ’ εμένα είχε και εξακολουθεί να έχει. Ευτυχώς που βρέθηκες εσύ στον δρόμο μας να μας ανοίξεις τα μάτια. Αν σου έλεγα πως είσαι μαλάκας θα κινδύνευα και εγώ και τούτο εδώ το ιστολόγιο να συρθούμε στα δικαστήρια, γι’ αυτό και δεν το λέω. Να συρθούμε όχι βέβαια για συκοφαντική δυσφήμιση, διότι αυτό που θα λέγαμε θα ήταν αληθές, αλλά σίγουρα θα σερνόμασταν στα δικαστήρια για εξύβριση. Γι’ αυτό και δεν σου λέω ότι είσαι μαλάκας. Πάντως, αν σου έλεγα πως είσαι μαλάκας, θα πήγαινα στο δικαστήριο και θα ομολογούσα την πράξη μου ζητώντας εγώ ο ίδιος να τιμωρηθώ παραδειγματικά που τόλμησα να υψώσω ύβριν απέναντι σε έναν τεράστιο Έλληνα που μόνον την αλήθεια ξέρει να διακρίνει μέσα από τόμους ιστορικών ψευδολογιών και να τη διαδίδει χωρίς φόβο και πάθος, όπως οφείλει να πράττει κάθε επιστήμων.

Του Σωτήριου Καλαμίτση!

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΑΠΗΥΘΥΝΕ Ο ΕΠΙΤΕΛΑΡΧΗΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟ!


«Όχι στην τροποποίηση του προγράμματος της Τρόικας»
Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2013, 12:40

Αρνητικός στο να ανοίξει η συζήτηση για τροποποίηση του προγράμματος διάσωσης της ελληνικής οικονομίας, μετά την παραδοχή από αξιωματούχους του ΔΝΤ και της Ε.Ε. πως το συγκεκριμένο πρόγραμμα στηρίχθηκε σε λάθος υπολογισμούς, είναι ο επικεφαλής της Ομάδας Κρούσης (Task Force) της Κομισιόν στην Αθήνα Χορστ Ράϊχενμπαχ.
«Τη στιγμή που η Ελλάδα έχει κατορθώσει να ξεπεράσει τη δυσκολότερη φάση του συγκεκριμένου προγράμματος, δεν βλέπω αυτήν τη στιγμή, ειδικά από πλευράς Task Force, πώς θα μπορούσε θα ξανανοίξει αυτή η συζήτηση», απάντησε σε σχετική ερώτηση ο κ. Ράϊχενμπαχ, αμέσως μετά τη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Μακεδονίας-Θράκης Θεόδωρο Καράογλου. Πρόσθεσε ότι o ίδιος δεν είναι αρμόδιος για να σχολιάσει το θέμα και σημείωσε ότι η Task Force «είναι εδώ για να στηρίξει την Ελλάδα για να προωθήσει τις μεταρρυθμίσεις που η Ελλάδα θέλει να κάνει».
Ο κ. Ράϊχενμπαχ μίλησε θετικά για την ελληνική κυβέρνηση λέγοντας ότι «κάνει πολύ σοβαρές προσπάθειες για τη βελτίωση του οικονομικού κλίματος, εφαρμόζει σταθερά τις μεταρρυθμίσεις και αυτό θα οδηγήσει πραγματικά στη βελτίωση του επιχειρηματικού κλίματος για την Ελλάδα».
Ο κ. Ράϊχενμπαχ ενδιαφέρθηκε ιδιαίτερα για το Μετρό Θεσσαλονίκης, τις καθυστερήσεις και τα προβλήματα που υπάρχουν, ενώ συζήτησαν για το λιμάνι, το αεροδρόμιο Μακεδονία, την ΕΥΑΘ και τις προοπτικές ανάπτυξης του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη και την υπόλοιπη Β. Ελλάδα.

Eπιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος
---------------------------------------------------------
Εεε... ΚΑΚΌΜΟΙΡΕ ΛΑΈ!

ΆΡΠΑ ΜΙΑ ΣΚΟΎΠΑ ΚΑΙ ΚΑΘΆΡΙΣΕ,
ΩΣ ΆΛΛΟΣ ΗΡΑΚΛΉΣ,
ΤΗΝ ΧΏΡΑ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΌΠΡΟ ΤΟΥ ΑΥΓΕΊΟΥ!

ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΠΡΏΤΑ ΑΠ' ΌΛΑ,
ΠΟΥ ΑΠΈΚΤΗΣΑΝ ΛΟΓΟ ΎΠΑΡΞΗΣ,
ΑΠ' ΤΑ ΔΉΘΕΝ ΧΡΈΗ ΜΑΣ,
ΚΑΙ ΚΑΤΆ ΔΕΎΤΕΡΟ ΛΌΓΟ ΌΛΟΥΣ ΑΥΤΟΎΣ,
ΤΟΥΣ ΤΙΠΟΤΈΝΙΟΥΣ,
ΚΑΡΕΚΛΟΛΈΝΤΑΥΡΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΔΌΤΕΣ!

Αντιγράφω απ' το "ΕΘΝΟΣ"...


Στο χακί, λοιπόν, έντυσε και τους ναυτεργάτες η συγκυβέρνηση Σαμαρά, Βενιζέλου, Κουβέλη. Εκαναν απεργία ζητώντας να πληρωθούν από τους εφοπλιστές που τους έχουν ακόμη και... πέντε, έξι ή και περισσότερους μήνες απλήρωτους και η κυβέρνηση, αντί να πιέσει τους εφοπλιστές να καταβάλουν τους μισθούς που χρωστούν αδικαιολόγητα στα πληρώματα, επιστράτευσε τους ναυτεργάτες!

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

ΜΑ ΕΣΕΙΣ ΑΞΙΟΣΕΒΑΣΤΗ ΜΟΥ ΜΑΝΤΑΜΙΤΣΑ ΕΙΣΤΕ ΑΛΑΝΘΑΣΤΗ...


Λαγκάρντ: Δεν προβλέψαμε ότι η λιτότητα θα έφερνε τόσο μεγάλη ύφεση!
«Οι επιπτώσεις των σχεδίων λιτότητας επί της ανάπτυξης είναι πιο ισχυρές απ' ό,τι είχαμε προβλέψει πριν από 3-4 χρόνια» παραδέχθηκε για άλλη μια φορά, η διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) Κριστίν Λαγκάρντ και κάλεσε σήμερα, τους Ευρωπαίους να διαθέσουν «λίγο περισσότερο χρόνο» για να μειώσουν τα ελλείμματά τους αλλά και να αποφασίσουν «συλλογικά».
Όπως μετέδωσε το τηλεοπτικό κανάλι France 2, η κ. Λαγκάρντ δήλωσε ότι ήταν μια «εσφαλμένη προσδοκία» και υπογράμμισε ωστόσο πως τα σχέδια αυτά ήταν αναγκαία, αλλά έπρεπε να εφαρμοστούν «λίγο πιο μαλακά» για να μην θυσιαστεί η ανάπτυξη.
Ερωτηθείσα σχετικά με το στόχο της σοσιαλιστικής κυβέρνησης της Γαλλίας να επαναφέρει το έλλειμμά της στο 3% του ΑΕΠ το 2013, σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές δεσμεύσεις της είπε ότι «πρέπει οι Ευρωπαίοι να διανύσουν μαζί το δρόμο».
Ο στόχος αυτός «μάς φαίνεται πως είναι εξαιρετικά φιλόδοξος», συνέχισε, απαντώντας σε ερωτήσεις από το Νταβός της Ελβετίας, όπου βρίσκεται για το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ.
«Δεν πρέπει μόνη της η Γαλλία, μόνη της η Ισπανία, μόνη της η Ελλάδα να πει: 'είναι πολύ δύσκολο για μένα, θα το κάνω πιο σιγά'», δήλωσε η Λαγκάρντ.
«Είναι καλύτερο να το κάνουν συλλογικά, να διαθέσουν λίγο περισσότερο χρόνο μάλλον παρά να προχωρούν με βήμα ταχύ», επέμεινε η διευθύντρια του ΔΝΤ, υπενθυμίζοντας πως η Ισπανία υπέφερε πέρυσι επειδή μπήκε υπερβολικά γρήγορα στη λιτότητα.

--------------------------------------------------------------------
ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ κ. λαγκάρντ
ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ!

ΣΙΧΑΜΕΝΑ ΠΤΥΕΛΑ!
--------------------------------------------------------------------

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

"ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ...."


Κατασπάραξαν οικονομικά τους Ελληνες εργαζόμενους και συνταξιούχους οι κυβερνήσεις Παπανδρέου, Παπαδήμου και Σαμαρά και «ξεκοκκάλισαν» με πρωτοφανή φορολογική αγριότητα τον ελληνικό πληθυσμό, ομολόγησε ακόμη και το... ΔΝΤ (!) στην έκθεσή του για την ελληνική οικονομία που δόθηκε στη δημοσιότητα.

Η σύγκριση με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρωζώνης που βρίσκονται υπό μνημονιακό καθεστώς, την οποία κάνει το ΔΝΤ, είναι άκρως αποκαλυπτική. Στο συνολικό πακέτο περικοπών, στην Ελλάδα το 80% προέρχεται από τις μειώσεις μισθών και συντάξεων και τον περιορισμό ή την κατάργηση κοινωνικών δαπανών. Στις υπόλοιπες μνημονιακές χώρες όμως της Ευρωζώνης, το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται στο 60% του συνόλου των περικοπών. Με το φορολογικό «γδάρσιμο» των Ελλήνων τα τελευταία χρόνια, οι άμεσοι φόροι με τα αλλεπάλληλα χαράτσια έφτασαν να αποτελούν το 54% των εσόδων του κράτους, ενώ στις ομοιοπαθείς ευρωπαϊκές χώρες ανέρχονται στο 46%.
Το κωμικοτραγικό είναι ότι, αφού κάνει με κριτική διάθεση αυτές τις επισημάνσεις, το ΔΝΤ στη συνέχεια προτείνει να... συνεχιστεί η ίδια πολιτική και να μονιμοποιηθούν τα «έκτακτα» χαράτσια, όπως η ψευδεπίγραφη «εισφορά αλληλεγγύης», που υποτίθεται ότι θα έπαυε να καταβάλλεται από το 2015, οι φόροι στα ακίνητα κ.λπ. Δεν του φτάνουν αυτά του ΔΝΤ, απαιτεί και 25.000 «στοχευμένες απολύσεις» δημοσίων υπαλλήλων, μόνο μέσα στο 2013. Αναδεικνύοντας έμμεσα το ψευδέστατο του κυβερνητικού ισχυρισμού ότι δήθεν δεν θα υπάρξουν άλλα μέτρα περικοπών μισθών, συντάξεων και επιδομάτων, το ΔΝΤ απαιτεί μέχρι τον Αύγουστο φέτος να έχουν προσδιοριστεί επακριβώς νέα μέτρα για πρόσθετα έσοδα ύψους 4 δισ. ευρώ για τη διετία 2015-2016.
Το ΔΝΤ κρίνει ότι η χώρα μας δεν ξεπουλάει την κρατική περιουσία της με τους ρυθμούς που ήθελαν και επέβαλαν στα χαρτιά οι ξένοι δανειστές. Γι' αυτό και προβάλλει την απαίτηση, αν μέχρι τον Ιούνιο εξακολουθεί να μη θεωρείται ικανοποιητικός ο ρυθμός των ιδιωτικοποιήσεων, τότε να καθαιρεθούν και να απομακρυνθούν οι Ελληνες από τη διοίκηση του οργανισμού εκποίησης της κρατικής περιουσίας ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου) και να αντικατασταθούν με «ξένους ειδικούς»! Να αναλάβουν δηλαδή ξένοι να πουλήσουν απευθείας σε άλλους ξένους χιλιάδες ακίνητα του ελληνικού κράτους! Εκτακτα! Ενώ πάντως η ΕΕ και το ΔΝΤ είναι άτεγκτοι στα ζητήματα της περικοπής μισθών και συντάξεων εκατομμυρίων Ελλήνων, δείχνουν αντιθέτως μια εκπληκτική ευελιξία στη δραστική περικοπή προϋπολογιζόμενων εσόδων του κράτους είτε από τους φοροφυγάδες είτε από τις ιδιωτικοποιήσεις. Αρχικά έλεγαν ότι η Ελλάδα θα εισπράξει 50 δισ. από τις ιδιωτικοποιήσεις ως το 2015. Επειτα κατέβασαν το νούμερο αυτό στα 45 δισ. ευρώ και μάλιστα όχι ως το 2015, αλλά ως το 2020. Τώρα το ΔΝΤ εκτιμά ότι το ποσό αυτό θα πέσει στα 23,5 δισ., στο μισό δηλαδή του αναθεωρημένου στόχου ως και το 2016.
Στο μεταξύ απέτυχε παταγωδώς ο στόχος της είσπραξης 3,2 δισεκατομμυρίων ευρώ μέσα στο 2012 - έπιασαν μόνο... 100 εκατομμύρια (το 3% του στόχου!) όπως αναφέρει έκθεση της Κομισιόν που κατατέθηκε στην ομοσπονδιακή Βουλή της Γερμανίας, όπως αναφέρει η εφημερίδα «Βεστντόιτσε Αλγκεμάινε Τσάιτουνγκ (WAZ)». Μέσα σε αυτό το αλαλούμ έχει να γίνει τρομερό φαγοπότι λεηλασίας της ελληνικής δημόσιας περιουσίας. Αυτό όμως το επιθυμούν και το προωθούν διακαώς το ΔΝΤ και η ΕΕ, δεν προσπαθούν να το αποτρέψουν. Κάθε άλλο. Αντιθέτως, μέλημά τους είναι πώς να μην αποκτήσει η Ελλάδα αντιμνημονιακή κυβέρνηση. «Οι εκλογές αποτέλεσαν έναν ισχυρό πολιτικό κραδασμό, με το ριζοσπαστικό αριστερό κόμμα να έρχεται δεύτερο έπειτα από μια προεκλογική εκστρατεία σθεναρά αντίθετη στις πολιτικές του προγράμματος (σ.σ. της τρόικας). Εξτρεμιστικά κόμματα έγιναν επίσης δημοφιλή.
Παρ' όλα αυτά προέκυψε μια κυβέρνηση που στήριξε το πρόγραμμα» αναφέρει στην έκθεσή του το ΔΝΤ. Δεν καθησυχάζει όμως και προειδοποιεί: «Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν αυξανόμενη στήριξη στον ΣΥΡΙΖΑ και σε άλλα αντιμνημονιακά κόμματα. Αυτό δεν θα είχε ως αποτέλεσμα μόνο καθυστερήσεις, αλλά θα οδηγούσε σε πολιτική κρίση, πυροδοτώντας χρεοκοπία ή και έξοδο της χώρας από το ευρώ». Το ΔΝΤ προσπαθεί να υποβάλει δηλαδή την ευνοϊκή για τη συγκυβέρνηση Σαμαρά, Βενιζέλου, Κουβέλη άποψη ότι η περίπτωση σχηματισμού κυβέρνησης με πυρήνα τον ΣΥΡΙΖΑ ισοδυναμεί περίπου με έξοδο ή αποβολή της Ελλάδας από την Ευρωζώνη, με τη χρεοκοπία της χώρας μάλιστα να έχει προηγηθεί. Η νέα περικοπή μισθών και συντάξεων προφανώς δεν ενοχλεί το ΔΝΤ.

ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΕΛΑΣΤΙΚ

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Όταν οι Άντρες είχαν Αρχίδια!


Το οχυρό Ρούπελ υπέστη βομβαρδισμούς πυροβολικού και αεροπορίας. Μέχρι το μεσημέρι οι βομβαρδισμοί ήταν μικρής έντασης αλλά από τις 14:00 μετατράπηκαν σε σφοδρούς. Στις 12:30, όμως, όταν επρόκειτο να εφορμήσουν τα τμήματα κρούσης, το ελληνικό πυροβολικό εξαπέλυσε στους χώρους εξόρμησης το φονικό πυρ και προκλήθηκαν πολλές και βαριές απώλειες στους Γερμανούς. Μετά από αυτό τα γερμανικά τμήματα άρχισαν να οπισθοχωρούν. Οι απώλειες του οχυρού ήταν πέντε νεκροί και έντεκα τραυματίες. Στις 17:00 προσήλθαν Γερμανοί κήρυκες για να γνωστοποιήσουν την συνθηκολόγηση του ΤΣΑΜ ζητώντας την παράδοση του οχυρού.
Ο διοικητής του, Ταγματάρχης Γεώργιος Δουράτσος απάντησε ότι τα οχυρά δεν παραδίδονται αλλά καταλαμβάνονται και ότι θα συνεχίσει τον αγώνα στερούμενος άλλων διαταγών. Ο κήρυκας διαβεβαίωσε στην στρατιωτική του τιμή ότι δεν επρόκειτο για απάτη και όρισε συνάντηση για την 6:00 της επόμενης 10/4. Το οχυρό επικοινώνησε με τη Μεραρχία όπου κοινοποίησε την συνθηκολόγηση. Η αντίδραση των ανδρών του οχυρού ήταν ότι ο αγώνας έπρεπε να συνεχιστή. Την επομένη 10 Απριλίου 1941 έλαβε χώρα η παράδοση του οχυρού. Τα γερμανικά τμήματα "μας εσεβάσθησαν και μας ετίμησαν", σύμφωνα με την έκθεση Πλευράκη. Έξω από το οχυρό ήταν παραταγμένο γερμανικό τμήμα και απέδωσαν τιμές. Ο εντεταλμένος για την παραλαβή του οχυρού Γερμανός αξιωματικός συγχάρηκε τον διοικητή του, Ταγματάρχη Γεώργιο Δουράτσο, διαβεβαιώνοντας τα συγχαρητήρια και το θαυμασμό των ανωτέρων του. Τόνισε μάλιστα ότι για τους Γερμανούς αποτελούσε τιμή και υπερηφάνεια ότι είχαν ως αντίπαλο έναν τόσον ηρωικό στρατό"! ------------------------------------------------------
ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΣΤΡΑΤΟΛΆΓΝΟΣ ΟΥΤΕ ΦΑΣΊΣΤΑΣ!
ΑΠΛΆ Μ' ΑΚΟΎΜΠΗΣΕ ΑΥΤΉ Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΓΙ' ΑΥΤΌ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΘΈΤΩ...

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Το Μνημόνιο γέμισε δυστυχία την Ελλάδα!


Ανατριχιαστικά είναι τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) και αφορούν στις οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες της μνημονιακής πολιτικής που εφάρμοσαν οι κυβερνήσεις πρωτίστως του Γιώργου Παπανδρέου και δευτερευόντως του Λουκά Παπαδήμου.
Το πιο συγκλονιστικό στοιχείο, αποκαλυπτικό της δραματικής επιδείνωσης της κατάστασης των ελληνικών νοικοκυριών είναι ότι το 2011 βρέθηκαν κάτω από το επίσημα αναγνωριζόμενο από την ΕΕ επίπεδο φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού 400.000 περισσότεροι Ελληνες από το 2010, όταν και πάλι είχαν αυξηθεί υπέρμετρα. Αυτό σημαίνει ότι το 2011 οι επισήμως αναγνωριζόμενοι ως φτωχοί στην Ελλάδα (όσοι δηλαδή είχαν εισόδημα μικρότερο από τις 5.950 ευρώ) ανήλθαν στον εφιαλτικό αριθμό των 3.403.000 ανθρώπων! Το ένα τρίτο του ελληνικού πληθυσμού δηλαδή είναι πλέον... φτωχοί με τη βούλα της ΕΕ και του επίσημου κράτους! Πρέπει να διευκρινίσουμε ότι το όριο της φτώχειας δεν μένει αμετάβλητο. Αλλάζει κάθε χρόνο και είναι ποσοστό (60%) του μέσου εισοδήματος της χώρας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όταν μειώνεται το εισόδημα του πληθυσμού συνολικά, όπως συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα, την Ισπανία, την Πορτογαλία κ.λπ. εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, πέφτει χαμηλότερα και το όριο της φτώχειας, τη στιγμή βεβαίως που κάθε άλλο παρά μειώνονται οι ανάγκες ή πέφτουν οι τιμές.
Ετσι η ζωή γίνεται ακόμη πιο δύσκολη για τους φτωχούς. Για να καταλάβουμε συγκεκριμένα τι εννοούμε, αρκεί να αναφέρουμε ότι το 2010 το όριο της φτώχειας ήταν 7.178 ευρώ - δηλαδή 1.270 ευρώ περισσότερο εισόδημα! Η κατάσταση είναι τραγική σε εκείνες τις οικογένειες που έχουν μόνον έναν ενήλικα και παιδιά που εξαρτώνται από αυτόν. Στις οικογένειες αυτές το ποσοστό της φτώχειας ανήλθε το 2011 στο δραματικό ύψος του 43,2%. Αυξήθηκε δηλαδή λόγω της μνημονιακής πολιτικής μέσα σε έναν και μόνο χρόνο κατά δέκα (!) εκατοστιαίες μονάδες από το ήδη υψηλότατο 33,4% που βρισκόταν το 2010. Μια σειρά ακόμη από «μαύρα μαντάτα» έρχεται από την Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία (Eurostat) για τη χώρα μας στους τομείς τόσο της ανεργίας όσο και της απώλειας διαθέσιμου εισοδήματος. Η ανεργία έχει εκτιναχθεί σε πρωτοφανή ύψη-ρεκόρ από τη δημιουργία της Ευρωζώνης φτάνοντας το 11,8%, πράγμα που σημαίνει ότι μόνο στις 17 χώρες της Ευρωζώνης οι άνεργοι ανήλθαν τον Νοέμβριο του 2012 σε 18,8 εκατομμύρια άτομα. Αυξήθηκαν δηλαδή οι άνεργοι κατά 2 ολόκληρα εκατομμύρια ανθρώπους σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2011.
Σε αυτή την ανελέητη κοινωνική σφαγή, η Ισπανία με 26,6% και η Ελλάδα με 26% κατέχουν τις δύο πρώτες θλιβερές θέσεις. Στον αντίποδα βρίσκονται η Αυστρία, όπου τον Νοέμβριο η ανεργία βρισκόταν μόλις στο 4,5%, το Λουξεμβούργο με 5,1% και η Γερμανία με 5,4%. Ούτε μία ούτε δύο, αλλά είκοσι (!) και πλέον εκατοστιαίες μονάδες χώριζαν τους δείκτες ανεργίας της Ελλάδα από εκείνους των «γερμανικών» κρατών. Και σε επίπεδο συνολικά της ΕΕ, η ανεργία έσπασε ρεκόρ εικοσαετίας. Φτάσαμε ήδη δηλαδή στα επίπεδα της «κοινωνικής ερήμου» που ακολούθησε την κατάρρευση των καθεστώτων του «υπαρκτού σοσιαλισμού» στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Τότε δηλαδή που έγινε και η γερμανική επανένωση, με τη Δυτική Γερμανία να διαλύει κυριολεκτικά όλες τις επιχειρήσεις της Ανατολικής Γερμανίας, για να εκλείψει ο ανταγωνισμός προς τις δυτικογερμανικές, αφήνοντας πολλά εκατομμύρια Ανατολικογερμανούς εργαζόμενους άνεργους, θύματα στον βωμό των συμφερόντων των νικητών Δυτικογερμανών.
Είκοσι ολόκληρα χρόνια αργότερα βλέπουμε να αναβιώνει ο φρικτός χορός των κοινωνικών ερειπίων εκείνης της εποχής μέσα στους κόλπους της ίδιας της ΕΕ των 27 χωρών-μελών, αλλά και της Ευρωζώνης με τα 17 κράτη που τη συναπαρτίζουν. Τα μνημόνια πάντως δεν άφησαν τίποτα όρθιο. Σύμφωνα με έκθεση της Κομισιόν, από το 2009 έως και το 2011 συμπεριλαμβανόμενο, η Ελλάδα υπέστη την πιο βίαιη μείωση του πραγματικού διαθέσιμου εισοδήματος των νοικοκυριών. Η μείωση αυτή ήταν υπερδιπλάσια των αντίστοιχων απωλειών της δεύτερης Ισπανίας: Τα ελληνικά νοικοκυριά έχασαν το 17% του πραγματικού διαθέσιμου εισοδήματός τους κατά μέσο όρο, ενώ τα ισπανικά το 8%, τα κυπριακά το 7% και τα ιρλανδικά το 5%. Την ίδια ώρα, τα νοικοκυριά της Γερμανίας και της Γαλλίας είδαν το διαθέσιμο εισόδημά τους να αυξάνεται, έστω και οριακά. Και μιλάμε για μέχρι και το 2011, όχι ακόμη για το 2012, όπου επήλθε πολύ μεγαλύτερη εισοδηματική κατάρρευση. Ρήμαξε τα πάντα τελικά η μνημονιακή πολιτική.

ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΕΛΑΣΤΙΚ

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Το ψάρι βρωμάει απ' την κεφαλή κ. Παπούλια....


(Στις εξηγήσεις που κλήθηκε να δώσει «κάρφωσε» τόσο τον πρώην υπουργό Οικονομικών, Γιώργο Παπακωνσταντίνου, καθώς -όπως είπε- δεν τον είχε ενημερώσει πως στο USB περιλαμβανόταν η λίστα Λαγκάρντ, όσο και τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελο Βενιζέλο, διότι δεν του έδωσε εντολές για έλεγχο.
Ο ίδιος αρνείται ότι αλλοίωσε και ότι κράτησε το USB. Παραδέχεται, ωστόσο, ότι αντέγραψε το υλικό από το στικάκι, προκειμένου -όπως υποστήριξε- να έχει μία εικόνα για το περιεχόμενό του, θεωρώντας επίσης σωστό να ενημερώσει τον τότε υπουργό Ευάγγελο Βενιζέλο.)
-----------------------------------------------
Ο ανεκδιήγητος γιωργάκης παπανδρέου ο γυιός της ανεκδιήγητης μαργαρίτας, ήταν άραγε απληροφόρητος;
-----------------------------------------------
(Για «αποκάθαρση» της δημόσιας διοίκησης από το «σπίλο των τεμπέληδων» μίλησε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, προσθέτοντας ότι η τεμπελιά είναι κάτι που δεν δέχεται για τους Έλληνες.
«Η Δημόσια Διοίκηση έχει πολύ αξιόλογα στελέχη, τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν και η κυβέρνηση θα το πράξει», δήλωσε ο υπουργός, σημειώνοντας λίγη ώρα αργότερα ότι το 2013 θα είναι το έτος αξιολόγησης για το Δημόσιο. Για «ηράκλειο έργο, που καθυστέρησε να ξεκινήσει», μίλησε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Ο Αντώνης Μανιτάκης παρέδωσε στον Κάρολο Παπούλια τα οργανογράμματα του υπουργείου του, καθώς και του υπουργείου Περιβάλλοντος, σημειώνοντας για μελέτες που έκαναν οι ίδιοι οι δημόσιοι υπάλληλοι, χωρίς αμοιβή και πέραν του ωραρίου τους.
-----------------------------------------------
Τρείς λαλούν και δυό χορεύουν δηλαδή!
Και μπλα, μπλα...και μπλα, μπλα!
Μου φαίνεται ότι δεν μας τα λέτε καθόλου καλά κ. Παπούλια!
Εδώ ο κόσμος χάνετε και σεις για άλλα τυρβάζετε;
Πρώτα απ' όλα είναι αυτός ο ανεκδιήγητος πρώην πρωθυπουργίσκος ο (γιωργάκης) και δεύτερον αντί να σχολιάσετε τις εξελίξεις που τρέχουν, άραγε δεν σας συμφέρουν ή εμείς βοσκάμε κουτόχορτο;

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013


Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ξέσπασε κατά κομμάτων και προσώπων εντός του ΠΑΣΟΚ για τη στοχοποίησή του, μιλώντας για «σκευωρία ΣΥΡΙΖΑ, σοβαρή ευθύνη Παπακωνσταντίνου και ψέματα στη Βουλή από τον Διώτη». ------------------------------------

Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

"ΚΌΠΡΟΣ ΤΟΥ ΑΥΓΕΊΟΥ"


Η ΚΌΠΡΟΣ ΤΟΥ ΑΥΓΕΊΟΥ,
ΕΓΚΑΤΕΣΤΆΘΗ ΠΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΆ,
ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΉ....

ΜΌΝΟ ΠΟΥ ΣΤΙΣ ΜΈΡΕΣ ΜΑΣ,
ΔΕΝ ΖΕΙ ΠΛΈΟΝ,
ΤΟ ΥΠΈΡΟΧΗ ΑΛΉΘΕΙΑ,
ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΉ...

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Αα...ΡΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΣΚΑΤΙΑΡΗΔΕΣ! ΜΑΣ ΚΑΝΑΤΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ...



ΑΠ' ΤΟ ΚΎΡΙΟ ΆΡΘΡΟ ΤΗΣ "Καθημερινής"

Έρευνα που διεξήγαγε το ΔΝΤ έδειξε ότι το «σφίξιμο των λουριών» στις οικονομικά αναπτυγμένες χώρες ίσως δεν αποτελεί πλέον τον κύριο μοχλό ανάπτυξης, σε σχέση με την περίοδο όπου η οικονομική κρίση βρισκόταν στο ζενίθ, εντούτοις όμως οι κυβερνήσεις θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές όσον αφορά τις δραστικές περικοπές δαπανών!
---------------------------------------------
ΤΙ ΜΟΥ ΛΈΤΕ ΠΑΝΆΘΕΜΑ ΣΑΣ;
ΤΙ ΜΟΥ ΛΈΤΕ;

ΕΔΩ ΑΥΤΟΚΤΌΝΗΣΑΝ ΆΝΘΡΩΠΟΙ,
ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΕΣ ΔΙΑΛΎΘΗΚΑΝ,
ΠΕΡΙΟΥΣΊΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΆΦΗΚΑΝ,
ΚΡΆΤΗ ΠΑΡΑΠΑΊΟΥΝ,
ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ 'ΣΕΙΣ,
ΑΝΏΤΕΡΟΙ ΌΛΩΝ,
ΔΉΘΕΝ ΑΔΙΆΦΟΡOI ΤΥΡΒΆΖΕΤΕ!

ΔΗΛΑΔΉ ΓΙΑ ΠΟΙΌΝ ΓΊΝΑΝ ΌΛΑ ΑΥΤΆ;
ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΊΣΕΤΕ 'ΣΕΙΣ;

BPE ΑΣ ΤΟΝ ΔΙΆΟΛΟ,
ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ ΣΑΣ ΈΧΩ,
ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΏΠΗ ΣΑΣ,
ΦΤΟΥ ΣΤΑ ΜΟΎΤΡΑ ΣΑΣ,
ΠΑΛΙΌΚΟΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΆ!

ΤΏΡΑ, ΤΏΡΑ...:
"ΓΑΊΑ ΠΥΡΊ ΜΙΧΘΉΤΩ!"

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

ΚΑΤΆΠΤΥΣΤΟΙ...

Λέει ότι δεν ήξερε, αλλά αυτό δεν τον απαλλάσσει, γιατί εκείνος επέλεγε τους υπουργούς του, δήλωσε την Πέμπτη ο Θεόδωρος Πάγκαλος, αναφερόμενος στην υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ και τις τυχόν ευθύνες του πρώην πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου. Στηλεοπτική του συνέντευξη στη ΝΕΤ, ο κ. Πάγκαλος είπε ότι πολιτικές ευθύνες έχουν όλοι όσοι χειρίστηκαν την υπόθεση και θα κριθούν από τον πολιτικό τους χώρο, σημειώνοντας ότι το ζήτημα των χειρισμών των κ. Παπανδρέου, Παπακωνσταντίνου και Βενιζέλου θα τεθεί και στο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ. Ο κ. Πάγκαλος άφησε αιχμές κατά του Γ. Παπακωνσταντίνου, λέγοντας ότι ο υπουργός ο οποίος πήρε στα χέρια του τη λίστα έπρεπε να πάει στον πρωθυπουργό και να του δηλώσει ότι θα παραιτηθεί εάν δεν του επιτραπεί να ενημερώσει σχετικά τον πρόεδρο της Βουλής και τον πρόεδρο του Αρείου Πάγου. Τόνισε, ακόμα, ότι θα έπρεπε να ελεγχθούν τα πρόσωπα που εμφανίζονται στη λίστα με τις υψηλότερες καταθέσεις, ώστε να διαπιστωθεί εάν τα χρήματα αυτά δικαιολογούνται από την εργασία τους. Αναφερόμενος στη διερεύνηση της υπόθεσης, ο κ. Πάγκαλος εκτίμησε ότι πιθανότατα θα διεξαχθεί δίκη, διότι -όπως είπε- υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι ο Γ. Παπακωνσταντίνου διέγραψε ονόματα συγγενών του από τη λίστα. «Αυτό είναι ποινικό αδίκημα» τόνισε. «Νομίζω ότι θα πάμε σε δίκη και νομίζω ότι γι' αυτά θα αποδειχθεί αν ο κ. Παπακωνσταντίνου το έκανε ή δεν το έκανε. Αν δεν το έκανε, πρέπει να μας πει ποιος το έκανε» δήλωσε ο κ. Πάγκαλος.
--------------------------------------------
Η ΜΟΊΡΑ ΤΟΥΣ ΠΟΙΆ ΝΑ ΄ΝΑΙ ΆΡΑΓΕ ΑΥΤΏΝ ΤΩΝ ΟΥΤΙΔΑΝΏΝ;

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

ΠΑΝΤΟΤΕ...

Πάντοτε η μοίρα αυτονών, που προδίνανε, ήταν κατά πολλύ χειρότερη, από κείνους, που επροδίνοντο... Κατάπτυστοι!

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

ΤΟΣΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ....

"Η Ελλάδα έπραξε το καθήκον της..."
Διαταγές εκτελέστηκαν "OVER"!

Α. Σαμαράς
Πρωθυπουργίσκος κι αυτός!
Ίδιος κι απαραλλαχτος με το γιωργάκη...

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Τραπεζοϋπάλληλοι

«Τραπεζοϋπάλληλοι» με τον φόβο της πιθανής κλοπής, θωράκισαν την ήδη βαριά πόρτα της Alfa Bank, φτιάχνοντας επιπρόσθετα ένα δωματιάκι ως περιφραγμένο προθάλαμο στον ήδη περιορισμένο χώρο στο υποκατάστημα Καλύμνου. Ιθύνοντα ικανά και υψηλόβαθμα στελέχη με πολύ-πολύ μυαλό και Λατρεία για το Χρήμα και για να προφυλάξουν τις περιουσίες «μας» κάνανε αυτό το πράγμα …
Το αποτέλεσμα προς το παρόν, είναι να μου απαγορεύσουν την είσοδο στην τράπεζα (φαντάζομαι και άλλων ανάπηρων), αφού το άνοιξε-κλείσε είναι πλέον αδύνατο για μένα, λόγω του βάρους που έχουν οι πόρτες και του περιορισμένου του χώρου! Χρειάστηκε αρκετός καιρός και αρκετή επιδεξιότητα από μένα κι απ’ την κοπέλα που με συνόδεψε και πολλές-πολλές μανούβρες στο στενό «κλουβάκι»! Καλή της ώρα… Την ευχαριστώ! Σημειωτέον δε, ότι αυτούς τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, αυτοί οι κύριοι ξοδεύουν άφθονο χρήμα για να προφυλάξουν τι άραγε; Είναι άραγε τόσο πλούσιοι;
Ο Διευθυντής κλεισμένος σε γυάλινο ολοκαίνουργιο κλουβάκι του, μου δικαιολογήθηκε με αρκετά έντονο ύφος, υποψιάζομαι ότι έχει κι αυτός συμμετοχή, ότι Άλλοι αποφάσισαν και όχι αυτός! (… Λες και δεν ξέρουμε με τίνος υποδείξεις γίνονται αυτού το είδους οι γελοιότητες!) Φαντάζομαι ότι φτιάχνοντας την πόρτα και το κλουβάκι παρουσίασε «έργο»! …Έργο του οποίου ανέλαβε και την υψηλή εποπτεία πίνοντας καφέ στο γειτονικό καφενείο… Τα συμπεράσματα δικά σας!
Υ.Γ Το απαύγασμα ακαλαισθησίας και αποκτήνωσης είναι ότι αφαίρεσαν τα όμορφα εξώφυλλα που ήταν μπροστά από το μηχάνημα ανάληψης! Τα εξώφυλλα αυτά πέρα ότι ήταν καλόγουστα με βοηθούσαν υποστηρίζοντας να ανεβαίνω ασφαλώς στο ΑΤΜ, παρά την αναπηρία μου! Το αστείο είναι ότι απ’ αυτό το μηχάνημα συνεχίζω να πληρώνομαι… Πρέπει δηλαδή τουλάχιστον 2-3 φορές κάθε μήνα να ανεβαίνω εκείνα τα αναθεματισμένα σκαλιά…

Και εμένα καλά, μου απαγόρευσαν την είσοδο στην τράπεζα, ας βάλουν τουλάχιστον βοηθητικές μπάρες στα ΑΤΜ…. Έλεος!

Θοδωρής Ν. Ελευθερίου

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΤΡΕΛΑΣ

Δηλαδή μας κάνουνε ότι θέλουν;

Μια-μια κλείνουν οι υπηρεσίες στο νησί, αύριο η Δ.Ο.Υ, μεθαύριο το Ι.Κ.Α, αντιμεθαύριο το Ταχυδρομείο και ούτω καθ' εξής...
Αποτέλεσμα είναι να ξεπουλιώνται όλες αυτές οι απαραίτες κερδοφόρες υπηρεσίες σε άλλα οικονομικά συμφέροντα και να αποστεωνόμαστε σιγά-σιγά!
Με συγκεκριμένο πλάνο οικονομικής συρρίκνωσης του Δ.Ν.Τ. που δεν το χρειαζόμασταν αλλά το κουβαλάμε στις δύσμοιρες πλάτες μας, (ας όψεται ο άχρηστος Γ. Α. Παπανδρέου και οι τυχάρπαστοι συνενόχοι του), διαλυόμαστε σαν κράτος και πουλιόμαστε, υπακούοντας στα χείριστα οικονομικά φασιστοειδή με την δικαιολογία ότι είμαστε ασύμφοροι και πολυδάπανοι, μέχρι που ακούσαμε ότι πρέπει να εκκενώσουμε τα νησιά κάτω των 150 κατοίκων και διάφορα τέτοια ευτράπελα !

Οι γελοίοι…ΤΕΤΟΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΘΕΛΟΥΝ;

Απ’ την άλλη οι Τούρκοι σφύζουν από ισχύ και μας απειλούν ποικιλοτρόπως, (έχουν δε το θράσσος να μας πουλάνε στην τηλεόραση, ιστορία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τους)! Άραγε ποιους σκοπούς εξυπηρετούν;

Στην διαστρέβλωση της αλήθειας;

Εμείς κλεισμένοι στα χιλιάδες προβλήματα μας, αδύναμοι κοιτάμε τις φτωχές μας τις ζωές χωρίς δύναμη αντίδρασης, χωρίς προοπτική. Στις μέρες μας συντελούνται γεγονότα και δήθεν «αλλαγές» που δεν έχουν άλλο στόχο παρά να μας καθυποτάξουν, να μας ελατώσσουν σαν νούμερο (υπερπληθυσμός του πλανήτη) και να μας χαλιναγωγήσουν άβουλα όντα, στις ορέξεις του καθενός επίδοξου αρχηγού, του «Μεγάλου Αδελφού» του προφητικού Όργουελ! Εκείνο που κάνει εντύπωση είναι το ότι δεν αντιδρούμε, αλλά πώς να αντιδράσουμε; Με ποια άραγε ιδεολογία; Όταν όλες οι ιδεολογίες αριστερές, δεξιές και κεντρώες έχουν πλέον φαλιρίσει;

Μια σκέψη κάνω: - Μήπως θέλουν να μας διαλύσουν σαν κράτος;
Γιατί σε παραπάνω θυσίες δύσκολα πλέον θ' αντέξουμε...

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

ΔΗΛΑΔΉ ΜΑΣ ΚΆΝΟΥΝ ΌΤΙ ΘΈΛΟΥΝ...

Μεγάλο Κεφάλαιο ανοίγω τώρα...

Ονομάζεται Άγκελα Μέρκελ! Το πώς μια Βασίλισσα του Γ’ Ράϊχ απευθύνεται στους υποτακτικούς της, ξοδεύοντας μια ολόκληρη μέρα για να κάνει εθιμοτυπικές χειραψίες με τους γελοίους μη-Αρείους υποτακτικούς της είναι απορίας άξιο!
Αυτό πείθει για την ειλικρίνεια των προθέσεων της!
Μάλλον γονατιστός θα την «έγλειψε» ο Σαμαράς για να μας κάνει την «τιμή» να μας επισκεφθεί, οπότε δεν πρέπει να της χρεώσουμε το κουτί με τα γλυκά που δεν έφερε όταν μπήκε στην χώρα!
Αντίθετα θα πρέπει να της χρεώσουμε την οικονομική καταπίεση που μας έκανε και θα μας κάνει, το ξινισμένο ύφος της όταν απευθύνει τους λόγους της για μας που είμαστε το 5% τοις εκατό, γιατί τόσο ακριβώς ποσοστό πληθυσμού της Ευρώπης είμαστε, για να μην μιλήσω για εκείνα τα ανεκδιήγητα ταγεράκια που φοράει, ούτε για το φουσκωτό χτένισμα που έχει στο έγχρωμο μαλλί!
Μια χάρμα οφθαλμών «Κυράτσα» που η μύτη της στάζει φαρμάκι.
Μια στολή κι ένα πηλίκιο της Βέρμαχτ πάνω στο φουσκωτό μαλλί, της πηγαίνουν γάντι …A, κι ένα μαστίγιο ιππασίας στο χέρι με το οποίο ρυθμικά να χτυπάει τις μπότες της! Μα που τα πουλάς αυτά τα κακόγουστα παραμύθια κυρά μου; Και ‘συ μια απ’ τα ίδια είσαι!

Αλλά ας γυρίσουμε πίσω στα δικά μας… Αν δεν μ’ απατά η μνήμη μου, το όνομά της "Άγκελα Μέρκελ" δεν φιγουράριζε στα ψηφοδέλτια κανενός ανεκδιήγητου κόμματος της «επικράτειας»! Άρα η εν λόγω κυρία δεν ήτανε καν’ στις επιλογές του Ελληνικού λαού! Τώρα το πώς «ήλθε» στα Ελληνικά πράγματα κι απέκτησε και λόγο, αυτό είναι μια πονεμένη ιστορία… Πολύ Πονεμένη!

Ας όψονται ο πρώτος διδάξας ανεκδιήγητος γιωργάκης, ο άλλος καλός άνθρωπος ο βαγγελάκης, ο ύπουλος αντωνάκης, ο υποτακτικός λουκάς, ο απρόσωπος κάρολος.
Και κάτι ονόματα που φιγουράρουν σε λίστες CD τα οποία για μας τους «κοινούς θνητούς» είναι ακόμα απαγορευμένα… Γιατί οι «γνωρίζοντες» τα πράγματα το ξέρουν από πρωθυπουργίας του αδέξιου γιωργάκη!
Το πώς και το γιατί ανεχόμαστε ακόμα τέτοια «ψεύτικα τομάρια» εγχώρια και αλλοδαπά αυτό κι αν είναι απορίας άξιο και δεν παίρνουμε τον παμπάλαιο βούρδουλα να τους οργώσουμε τα τομάρια τους…
Εδώ αντέξαμε 400 χρόνια Τούρκικο ζυγό κι Αυτούς δεν θα αντέξουμε;

Εδώ αντέξαμε να μας σκοτώνουν, να μας βιάζουν, να μας βάζουν χαράτσια, να γίνονται μετακινήσεις πληθυσμών … Από ποιους; Μα απ’ τους Τούρκους… Και ‘μείς να παρακολουθούμε τα Τούρκικα σήριαλ; Στο Θεό σου τα Τούρκικα σήριαλ; -Ε Λ Ε Ο Σ!

Δουλοπάροικοι είμαστε….
Αχ ρε κακομοίρα Ελλάδα πόσα πια ν’ αντέξεις;

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Ναι...

Μα ναι,
Μα ναι,
Αυτό που καθρφτίζεται,
Με κάθε του λεπτομέρεια,
Στον ακαθόριστο βυθό,
Των ματιών μου,
Είναι το φεγγάρι...

Θοδωρής Ν. Ελευθερίου

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Aλλο συμφορά και άλλο κακούργημα

Tου Χρηστου Γιανναρα

Σε μιαν αναπάντεχη συμφορά (σεισμό, φωτιά, πλημμύρα, λοιμό, ξενική εισβολή και κατοχή) οι άνθρωποι σφίγγουμε τα δόντια και υπομένουμε. Ξυπνάνε απρόσμενες δυνάμεις αντοχής, το ένστικτο της αυτοσυντήρησης αποδείχνεται πολυμήχανο. Oχι ανώδυνα ούτε χωρίς θύματα – η συμφορά έχει κόστος ανθρώπινες ζωές, είναι πάντοτε απειλή θανάτου. Aλλά έχει τη «λογική» ότι ξεπερνάει τις δυνατότητές μας να την αποτρέψουμε, γι’ αυτό και χαλυβδώνει το πείσμα μας, η ψυχή αντιστέκεται. H ανεργία δεν είναι συμφορά. Oταν ξεπερνάει τα όρια της παροδικής συγκυρίας και αδρανοποιεί το ένα τέταρτο του παραγωγικού δυναμικού της χώρας, είναι πολιτικό κακούργημα, κακουργεί την κοινωνία. Tο κακούργημα έχει αυτουργούς, φυσικούς και ηθικούς. Eίναι οι διαχειριστές της εξουσίας που κατάστρεψαν την οικονομία από στυγνή ιδιοτέλεια ή εγκληματική ανικανότητα. Yπερχρέωσαν εξωφρενικά τη χώρα, σπατάλησαν τα εισοδήματά της, τον όποιο πλούτο της. Mόνο για να συντηρήσουν το πελατειακό κράτος, το απολυταρχικό καθεστώς της κομματοκρατίας. Σήμερα στην Eλλάδα οι υπαίτιοι για την εφιαλτική ανεργία, προκλητικά και επιδεικτικά ατιμώρητοι, συνεχίζουν να ασκούν εξουσία (οι ίδιοι ή τα κόμματα που τους παρήγαγαν), την ώρα που εκατομμύρια θυμάτων τους καταστρέφονται ψυχικά. Oι τρεις πρώτοι μήνες μετά την απόλυση, αντέχονται. Mετά, η ψυχική διάλυση του άνεργου είναι μαρτύριο. H λέξη μαρτύριο κυριολεκτεί. Σπάνια ο άνθρωπος βγαίνει ψυχικά και σωματικά αλώβητος από μακρά περίοδο ανεργίας. Eίναι σαν να τον φυλάκισαν και τον βασάνισαν φριχτά «κατά λάθος». Aπό δικαστική πλάνη ή ξαστόχημα των διωκτικών αρχών. Tο ίδιο και η υπερφορολόγηση του πολίτη. Δεν είναι συμφορά. Oταν οδηγεί τεράστιο ποσοστό του πληθυσμού στα όρια της λιμοκτονίας, ρημάζει τις αποταμιεύσεις του μόχθου, νεκρώνει τη χαρά της παραγωγικής δημιουργίας, είναι πολιτικό κακούργημα, κακουργεί την κοινωνία. Eγκλημα εν ψυχρώ, εκ προθέσεως. Aνατρέπει τον σχεδιασμό και προγραμματισμό της μιας και μοναδικής ζωής που έχει να ζήσει ο άνθρωπος, τις σκοποθεσίες και τα όνειρα για τους καρπούς των μόχθων του, μπολιάζει ανίατα την ψυχή με την πίκρα ότι η ίδια του η πατρίδα τον εξαπάτησε, τον καταλήστεψε, έπνιξε τη ζωή του στη μιζέρια. Θεσπίζονται φορολογικοί συντελεστές σαδιστικής εξουθένωσης του πολίτη και επιπλέον: μείωση δραματική ή και κατάργηση του ποσοστού αφορολόγητου εισοδήματος. Eξωφρενικής αυθαιρεσίας χαράτσια. «Eκτακτες» εισφορές που τακτά επαναλαμβάνονται. Eισφορές καταναγκαστικής «αλληλεγγύης». Tέλη ακίνητης περιουσίας. Δημοτικά τέλη. Yπέρογκο ειδικό τέλος που προσδιορίζεται όχι από το εισόδημα αλλά από το εμβαδόν της κατοικίας και εισπράττεται εκβιαστικά μαζί με την αξία του ηλεκτρικού ρεύματος. Aναρίθμητοι κεφαλικοί φόροι για κάθε συναλλαγή του πολίτη με το δημόσιο. H αυθαίρετη υπερφορολόγηση ιδρύει αντιπαλότητα κράτους και πολίτη. Yποτίθεται ότι το κράτος, η οργανωτική άρθρωση και λειτουργία της συλλογικότητας, συστήθηκε για να κοινωνείται η χρεία, να υπηρετεί το κράτος, με τις υπηρεσίες του και τους θεσμούς του, την ανάγκη του πολίτη, του κάθε πολίτη. Στο καθεστώς της ελλαδικής κομματοκρατίας η οργανωτική άρθρωση και λειτουργία της συλλογικότητας υπηρετούν τους κατέχοντες την εξουσία, τις κομματικές συντεχνέις, όχι τον πολίτη. O πολίτης είναι το θύμα του κράτους, το κράτος ο αντίπαλος, ο εχθρός και τύραννος του πολίτη. Oπου και όπως μπορεί ο πολίτης θα προσπαθήσει να αποφύγει τη θυματοποίηση, να ξεγελάσει το κράτος, να παρακάμψει τις παρεμβάσεις του κράτους στη ζωή του. Nα φοροδιαφύγει. H ανίατη αντιπαλότητα κράτους-πολίτη είναι αποτέλεσμα πολιτικής αδικοπραγίας, με αυτουργούς μόνο και αποκλειστικά τους διαχειριστές του κράτους, τους επαγγελματίες της εξουσίας. Eξουσιάζουν καταπατώντας και ακυρώνοντας κάθε σύμβαση (συμβόλαιο, σύνταγμα) που ρυθμίζει τις σχέσεις πολίτη και κράτους. H φορολόγηση του πολίτη, όπως και η μισθοδοσία του δημόσιου λειτουργού και η συνταξιοδότησή του έχουν τη λογική και τον χαρακτήρα συνθήκης, συμβολαίου που δεσμεύει αμοιβαία τους συμβαλλόμενους. Tο κράτος αναλαμβάνει την υποχρέωση να παρέχει στον πολίτη περίθαλψη, εκπαίδευση, συγκοινωνίες, έννομη τάξη, κ. τ. ό., ο πολίτης αντιπαρέχει στο κράτος μέρος των εσόδων από την εργασία του για να συντηρούνται οι κρατικές λειτουργίες. Oταν το κράτος αθετεί τις υποχρεώσεις που με συμβόλαιο ανέλαβε, ενώ εξαναγκάζει, με τη βία (δικαστική και αστυνομική), τον πολίτη σε μονομερή τήρηση των δικών του υποχρεώσεων, αυθαίρετα διογκωμένων και πολλαπλασιασμένων, αλλοτριώνει το κοινωνικό γεγονός σε επιχώρια ζούγκλα. Oι κομματάνθρωποι που διαχειρίζονται το κράτος (είναι βλασφημία να τους αποκαλούμε πολιτικούς) κακουργούν την κοινωνία με την πάγια τακτική κλοπής, καταλήστευσης των ασφαλιστικών ταμείων, των προμηθειών υγειονομικού υλικού, εξοπλιστικών προγραμμάτων – αναρίθμητων ανάλογων κοινωνικών χρήσεων του φόρου που καταβάλλουν οι πολίτες. Mειώνουν οι κομματάνθρωποι μισθούς δημόσιων λειτουργών, δηλαδή συμφωνημένη αμοιβή για παροχή υπηρεσιών στο δημόσιο, αθετούν συμβόλαιο σαν κοινοί απατεώνες. Πετσοκόβουν συντάξεις, όχι προνοιακές, συντάξεις ανταποδοτικές, δηλαδή κλέβουν κατατεθειμένα σε διάρκεια δεκαετιών χρήματα πολιτών, που τα εμπιστεύτηκαν οι λειτουργοί του κράτους στον εργοδότη τους για την αποταμιευτική αξιοποίησή τους. Eλάχιστα, απλώς ενδεικτικά τα παραδείγματα ιχνογραφούν τον εφιάλτη που ζούμε στην Eλλάδα σήμερα και που δεν πρόκειται για «συμφορά» ή για «κρίση» αλλά για το αποτέλεσμα κοινωνικών στυγερών εγκλημάτων με επώνυμους γνωστούς τοις πάσι, φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς. Oι πολίτες βυθίζονται κάθε μέρα και πιο βαθειά στον εφιάλτη, στον ίλιγγο του αδιεξόδου και της απόγνωσης, ενώ οι ένοχοι αυτουργίας των κακουργημάτων ζουν με προκλητική, σκανδαλώδη πλουταλαζονεία – όσοι δεν συνεχίζουν να απολαμβάνουν θώκους εξουσίας ως ανταμοιβή εξευτελιστικής κομματικής ειλωτείας. Δεν ζούμε συμφορά, δοκιμασία, ατύχημα, ζούμε συντελεσμένο κακούργημα. Oσο περισσότεροι πολίτες το συνειδητοποιούν τόσο πληθύνονται οι πιθανότητες να γεννηθεί η ελπίδα. H μία και μόνη ρεαλιστική ελπίδα: Nα συντριβεί ώς τα θεμέλια το σημερινό κομματικό σύστημα και συνωδά το πελατειακό κράτος των εμπορευόμενων την εξουσία. Nα προκηρυχθούν εκλογές για Συντακτική Eθνοσυνέλευση, για καινούργιο Σύνταγμα. Mε τους δωσιλόγους στερημένους κάθε πολιτικό δικαίωμα.
Την απόσυρση των μέτρων λιτότητας για αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών αποφάσισε η κυβέρνηση της Πορτογαλίας, έπειτα από τις ογκώδεις διαδηλώσεις που συντάραξαν τη χώρα τις τελευταίες ημέρες. Η κυβέρνηση είχε ανακοινώσει πως σκόπευε να αυξήσει τις ασφαλιστικές εισφορές στο 18%, για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των δανειστών της, κάτι που οδήγησε χιλιάδες Πορτογάλους στους δρόμους της Λισαβόνας.

ΠΕΙΘΗΝΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ...

Δεν ΘΕΛΩ άλλους ΣΩΤΗΡΕΣ!
χόρτασα...

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Ως πότε θα ανεχόμαστε να είμαστε τα "ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ" της Ευρωζώνης;

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

ΒΡΩΜΕΡΉ ΜΈΡΚΕΛ...

Οταν η Ανγκελα Μέρκελ διαβεβαίωνε στη γερμανική τηλεόραση ότι «ματώνει η καρδιά της» για τους έλληνες συνταξιούχους που πληρώνουν τα σπασμένα της κρίσης, περιέγραφε με συναισθηματικούς όρους μια μεγάλη πολιτική στροφή στην αντιμετώπιση της Ελλάδας.Η γερμανίδα Καγκελάριος είναι πλέον πεπεισμένη ότι η Ελλάδα σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εγκαταλείψει την ευρωζώνη.

"ΠΑΛΗΟ-ΓΡΈΝΤΖΩ... ΜΑΤΏΝΕΙ Η ΚΑΡΔΙΆ ΤΗΣ!"
ΈΧΕΙ ΚΙ ΑΥΤΉ Η ΚΑΡΙΌΛΑ ΚΑΡΔΙΑ;

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

ΟΙ ΠΛΗΓΈΣ ΜΟΥ,
ΕΊΝΑΙ,
ΤΟ ΜΌΝΟ,
ΠΟΥ ΕΞΟΥΣΙΆΖΩ...

Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

γιατί κ. γιωργάκη;

Γιατί κ. Παπανδρέου; 1) Γιατί δεν επιδίωξε την άμεση αναδιάρθρωση του ελληνικού δημοσίου χρέους όπως του υποδείκνυε ο Ντομινίκ Στρος Καν, 2) γιατί αποδέχτηκε τόσο υψηλό επιτόκιο δανεισμού από την Ευρωζώνη και 3) γιατί συμφώνησε σε τόσο μικρή χρονική περίοδο δημοσιονομικής προσαρμογής.

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

ΤΡΌΪΚΑ...

- Μήπως η έλευση της τρόΙκας ευννοεί κάποιους ημέτερους;
- Λέω μήπως;

Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

ΈΞΩ ΟΙ ΔΥΝΆΣΤΕΣ!

ΑΛΛΟΔΑΠΟΊ ΚΑΙ ΝΤΌΠΙΟΙ...